• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    [het spijt me, niet gemeen bedoelt ofzo...maar ik krijg de nijging om em door elkaar te rammelen xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abbigail Stone

    'Geen oordeel zeg je?! Wie maakt hier nou een oordeel? Jullie veroordelen haar al als een hunter. Ze is een doodgewone mens, met een dood gewone baan. Jullie kennen haar niet! Ze is aardig en als jullie haar eenmaal kennen, dan zullen jullie begrijpen dat ze een gewone mens is met een drukke baan.' Hij begon te lopen en ik fronste.
    'En als je het nu niet erg vind, ik moet nog wat doen.' Ik gromde. 'Loop godverdomme niet weg!' Ik sprak een spreuk uit waardoor hij verstijfde en niet weg kon lopen. 'Oordeel?' Ik lachte even minachtend. 'Wat voor werk heeft ze Kyle. Vertel me dat eens.' zei ik toen en keek hem woedend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Loop godverdomme niet weg!' zei ze. Ik negeerde haar. Ik hoorde haat een spreuk uitspreken.
    'Waag het-,' begon ik, maar ze was al klaar en ik kon niet meer weglopen wat mij nog meer liet irriteren.
    'Oordeel?' ze lachte even minachtend. 'Wat voor werk heeft ze Kyle. Vertel me dat eens,' zei ze en ze keek mij woedend aan. Ik gromde naar Abbi.
    'Ze spoort vermiste mensen op Abbi! Ze spoort ze op en brengt ze weer terug naar hun familie! En laat mij nu gaan! Ik kan jouw vervloekte magie niet ongedaan maken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    Kort schud zij haar hoofd. “Kyle. Maar nog maals, dat zijn jouw zaken helemaal niet! Die jongen is amper volwassen en jij verdenkt hem al van allerlei slechte praktijken. Ik dacht het even niet hé.”
    Bij de benoeming van zijn naam haakte ik al af om verder te luisteren en draaide ik me al om, om weg te lopen en meer over hem uit te vinden, maar ik had haar kwade blik gezien, waardoor ik abrupt stilstond met mijn rug naar haar toe.
    “Wat wil je hier nou in godsnaam mee bereiken? Dat ik mijn vrije tijd en kennissen gelijk helemaal opgeef en me weer volledig stort op mijn privéleven verwoestende zaak?” Ik zuchtte diep en schuldbewust wanneer ik besefte wat ik aan het doen was. Dit was namelijk haar zaak, en misschien ook probleem, maar dat terzijde, ik hoorde me er niet mee te bemoeien. Het was onbeschoft wat ik deed.
    Ik draaide me dus weer schuldig om en keek haar met een verschuldigde blik aan. “Het spijt me. Ik moet me hier niet mee bemoeien, het heeft ook geen zin.” Ik schudde mijn hoofd even.
    “Je moet gewoon uitkijken, Angel. Ik wil niet dat er wat met je gebeurd.” Voor een seconde keek ik haar beschermd aan, draaide me om en liep toen weer richting de deur.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hij was halverwege weggelopen maar blijft uiteindelijk toch stil staan. Als ik klaar ben met praten draait hij zich schuldig om en kijkt hij me verschuldigd aan.
    "Het spijt me. Ik moet me hier niet mee bemoeien, het heeft ook geen zin." Hij schud zijn hoofd even. "Je moet uitkijken Angel. Ik wil niet dat er wat met je gebeurd." Hij kijkt me even beschermd aan, draait zich om en loopt naar de deur. Ik zucht zachtjes, hij bedoeld het wel goed.
    "Ik kan wel op mezelf passen, maar bedankt." zeg ik tegen zijn weglopende gestalte. "Ik snap sowieso niet dat jij je zorgen maakt om wat ik doe. Je weet ook wel dat ik mijn eigen boontjes kan doppen en niet zomaar één of andere vreemde liefdesromance aanga met de eerste de beste die ik tegenkom. Zo wanhopig ben ik niet. Het is gewoon vrienschap." Hoewel ik het vreselijk vind dat hij, van alle mensen net Blaise, zich ermee bemoeid, heb ik toch de neiging om hem gerust te stellen voordat hij weg gaat.


    Your make-up is terrible

    Abbigail Stone

    'Ze spoort vermiste mensen op Abbi! Ze spoort ze op en brengt ze weer terug naar hun familie! En laat mij nu gaan! Ik kan jouw vervloekte magie niet ongedaan maken.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ben je nou serieus zo naief Kyle!' Ik keek hem aan. 'Ze spoort geen vermiste mensen op, ze spoort heksen op!' zei ik sissend. 'Je moet door die smoesjes heen kijken Kyle.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Ben je nou serieus zo naief Kyle!' zei ze na even haar hoofd geschud te hebben en keek mij vervolgens aan. 'Ze spoort geen vermiste mensen op, ze spoort heksen op! Je moet door die smoesjes heen kijken Kyle.' Ik schudde mijn hoofd en keek haar woest aan.
    'Of jij moet niet zo erg wantrouwend zijn Abbi. Niet iedereen is een hunter! Ik weet niet of je het weet, maar er zijn hier ook normale mensen. Waaronder Angelica! En laat mij nu gaan!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sirens schreef:
    Abbigail Stone

    'Ze spoort vermiste mensen op Abbi! Ze spoort ze op en brengt ze weer terug naar hun familie! En laat mij nu gaan! Ik kan jouw vervloekte magie niet ongedaan maken.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ben je nou serieus zo naief Kyle!' Ik keek hem aan. 'Ze spoort geen vermiste mensen op, ze spoort heksen op!' zei ik sissend. 'Je moet door die smoesjes heen kijken Kyle.'


    ||'Ja, zij heeft Susanna.' Toen slopen ze naar binnen, namen Susanna mee en ze leefden nog lang en gelukkig. Blaise en Alice met veel kindertjes.||


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Abbigail Stone

    'Of jij moet niet zo erg wantrouwend zijn Abbi. Niet iedereen is een hunter! Ik weet niet of je het weet, maar er zijn hier ook normale mensen. Waaronder Angelica! En laat mij nu gaan!' Ik sloeg mijn ogen neer. 'Wantrouwen heeft hier niks mee te maken.' zei ik toen en woede borrelde weer op. 'Godver Kyle!' Riep ik toen en gooide gefrustreerd mijn armen in de lucht. 'Je weet dat mijn gevoel het nooit fout heeft en niet ik alleen zegt het. Dat jij je nou eenmaal afsluit van ons en je niet realiseert wat voor shit dit voor ons kan betekenen betekent niet dat je het op mijn wantrouwen moet gooien!' Ik sprak een spreuk uit en liet hem gaan. 'Weet je, zoek het maar uit. Ga naar Angelica en ga Susanna maar gezelschap houden.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Abbigail Stone

    'Of jij moet niet zo erg wantrouwend zijn Abbi. Niet iedereen is een hunter! Ik weet niet of je het weet, maar er zijn hier ook normale mensen. Waaronder Angelica! En laat mij nu gaan!' Ik sloeg mijn ogen neer. 'Wantrouwen heeft hier niks mee te maken.' zei ik toen en woede borrelde weer op. 'Godver Kyle!' Riep ik toen en gooide gefrustreerd mijn armen in de lucht. 'Je weet dat mijn gevoel het nooit fout heeft en niet ik alleen zegt het. Dat jij je nou eenmaal afsluit van ons en je niet realiseert wat voor shit dit voor ons kan betekenen betekent niet dat je het op mijn wantrouwen moet gooien!' Ik sprak een spreuk uit en liet hem gaan. 'Weet je, zoek het maar uit. Ga naar Angelica en ga Susanna maar gezelschap houden.'


    |Die reactie raakte hem... Hij draaide zich om en zei: 'Je hebt gelijk!'
    Ik word later striptekenaar. x'D. Sorry voor de Offtopicheid...|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    (...)

    |Die reactie raakte hem... Hij draaide zich om en zei: 'Je hebt gelijk!'
    Ik word later striptekenaar. x'D. Sorry voor de Offtopicheid...|


    Hahah niet erg XD vind je reacties er tussendoor wel geinig xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Godver kyle!' riep ze voor mijn gezicht en ze gooide haar armen gefrustreerd in de lucht.
    'Je weet dat mijn gevoel het nooit fout heeft en niet ik alleen zegt het. Dat jij je nou eenmaal afsluit van ons en je niet realiseert wat voor shit dit voor ons kan betekenen betekent niet dat je het op mijn wantrouwen moet gooien!' zei ze. Ze sprak een spreuk uit waardoor ik weer kon bewegen. Ik keek haar woest aan.
    'Weet je, zoek het maar uit. Ga naar Angelica en ga Susanna maar gezelschap houden.' Ik bleef haar aankijken. Waarom snapte ze het nou niet?
    'Als of ik niet weet wat ik doe,' snauwde ik in haar gezicht. 'Susanna is daar niet! Ben al in haar huis geweest. Er was niemand! Zo erg sluit ik mij trouwens helemaal niet af. Ik zit alleen wat afzijdig van de rest, maar ik hoor alles!' Ik gromde iets en draaide mijzelf om om weer verder te lopen. 'Dank je voor jullie vertrouwen,' mompelde ik nog sarcastisch.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    'Als of ik niet weet wat ik doe,' snauwde hij. 'Susanna is daar niet! Ben al in haar huis geweest. Er was niemand! Zo erg sluit ik mij trouwens helemaal niet af. Ik zit alleen wat afzijdig van de rest, maar ik hoor alles! Dank je voor jullie vertrouwen,' mompelde hij en liep weer weg. 'Nog zo'n actie. Kyle heksen worden niet in hun huis geplaatst. Daar hebben ze zelf ook een hoofdkwartier voor ja!' riep ik toen. 'Dat is iets wat je meteen leert, let jij wel eens op tijdens een vergadering!?' Ik gromde en ik kon mezelf wel vervloeken door de ruzie. Ik slikte, ik haatte ruzies. Erna was ik altijd zwak en kon ik mezelf niet meer inhouden. Barstte ik uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Nog zo'n actie. Kyle heksen worden niet in hun huis geplaatst. Daar hebben ze zelf ook een hoofdkwartier voor ja! Dat is iets wat je meteen leert, let jij wel eens op tijdens een vergadering!?' riep ze. Ik negeerde het even en liep door tot ik bij de deur kwam. Ik draaide mijzelf daarom en keek Abbi even aan.
    'Waarom vertrouw je mij gewoon niet? Ik weet wat ik doe Abbi en ja ik let wel op bij de vergaderingen. Ik kan heus wel voor mijzelf zorgen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    'Waarom vertrouw je mij gewoon niet? Ik weet wat ik doe Abbi en ja ik let wel op bij de vergaderingen. Ik kan heus wel voor mijzelf zorgen.' riep hij toen en ik keek hem aan. 'Ik vertrouw je wel Kyle.' zei ik een stuk rustiger. 'Dat is het hem juist. Ik vertrouw je.' Ik liep voor hem terug naar binnen en keek Phoenix aan. 'Hier, hij is voor jou als hij binnenkomt.' zei ik met trillende handen en liep naar boven. Ik gromde even en keek toen op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.