• okay zeik zeik .

    Dus vandaag was ik in Liverpool naar familie van mijn lief !
    En ik wou nog bloemen gaan kopen . Ik ga in de winkel het eerste wat ik hoor is : Je denkt dat je iets beter bent omdat je rijk bent BITCH ! Terwijl ik niets deed egt niet ! Ik voel me egt
    gekwetst als mensen denken dat ik een arrogante bitch ben omdat ik rijk ben . Ik ben egt niet zo egt niet . Op school was dat ook al altijd zo , daarom heeft 3\4 van de school mij gehaat !

    Maar ben ik nu eigenlijk een bitch ???


    what goes around come BACK around !

    Mensen kunnen hun stomme vooroordelen vaak gewoon niet voor zich houden. Trek je er gewoon echt niets van aan. Mensen lullen maar wat.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat is echt dom. Waarom zouden ze je direct een bitch noemen? Een normale mens kan toch ook bloemen kopen? Hoe wisten ze dat je rijk was? Raar,raar.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Dat is echt dom. Waarom zouden ze je direct een bitch noemen? Een normale mens kan toch ook bloemen kopen? Hoe wisten ze dat je rijk was? Raar,raar.



    hoe ze wisten dat ik rjk was : ik had een D&G jurkje aan en een guess armband en nog een zonnenbril


    what goes around come BACK around !

    Aurorae schreef:
    Mensen kunnen hun stomme vooroordelen vaak gewoon niet voor zich houden. Trek je er gewoon echt niets van aan. Mensen lullen maar wat.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mensen gaan er denk ik vanuit van als je rijk bent ben je meteen een bitch. Laat ze maar lekker lullen, jij weet toch beter?

    Gackt zei op

    Mensen gaan er denk ik vanuit van als je rijk bent ben je meteen een bitch. Laat ze maar lekker lullen, jij weet toch beter?


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    twilightJB schreef:
    (...)


    hoe ze wisten dat ik rjk was : ik had een D&G jurkje aan en een guess armband en nog een zonnenbril

    Dan is het wel logisch dat ze denken dat je rijk bent, maar dat ze je er meteen voor moeten uitschelden. Dat vind ik echt raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurorae schreef:
    Mensen kunnen hun stomme vooroordelen vaak gewoon niet voor zich houden. Trek je er gewoon echt niets van aan. Mensen lullen maar wat.


    Tell me about it, stud.

    Gackt schreef:
    Mensen gaan er denk ik vanuit van als je rijk bent ben je meteen een bitch. Laat ze maar lekker lullen, jij weet toch beter?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Hahaha, oké dan. Sommige mensen zijn gewoon vaag :'].

    sommige mensen zijn gewoon raar, je moet je daar helemaal niks van aantrekken.
    Waarschijnlijk was diegene gewoon pissig om iets ofzo


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Niks van aantrekken. Wees trots dat je zulke dure kleren kan kopen:Y).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    achja, het is zo jammer dat er ook zulke mensen moeten bestaan, waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers omdat sommigen het wat beter hebben dan anderen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    En je hebt jaloezie..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    gedraag je rijker en laat ze jaloers zijn O3O


    You can't not look cool with a crossbow.