• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    (Ja, als je dat wilt doen! Want ik ben nu bezig met een post verzinnen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Natuurlijk. 8D]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    Wanneer ze niet terug antwoordde, keek ik even naar haar op en wilde vragen wat er aan de hand was, echter deed ik dit toch maar niet en zuchtte diep. Waarom waren vrouwen zo verdomde moeilijk? Ik denk dat ik maar naar huis ga en voor de rest van de dag ook vrij neem, net zoals Angel.
    Over Angel gesproken, eerst even nog een welgemeend, goede verontschuldiging richting haar maken. Dát en ik moest melden dat ik de rest van de dag vrij nam, ik had even wat tijd voor mezelf nodig en dat kon niet met deze sfeer.
    Ik drukte expres een kus op Alice haar wang en niet op haar mond, zodat ik niet nog verwarder zou raken en keek haar even zuchtend aan. "Het spijt me," Daar heb je die verdomde sorry weer, nog nooit had ik me zo vaak verontschuldigt. "maar ik neem vandaag vrij Alice, ik moet even rust hebben." Ik stapte uit na haar een spijtige blik te hebben toegeworpen en liep weer naar binnen om een andere auto te nemen, deze van de hunters, aangezien mijn eigen auto nog thuis stond.
    Wanneer ik in de auto zat, startte ik deze en rij richting Angel. Gelukkig was ik de route niet vergeten, anders had ik dat gezeik ook weer. Toen ik er, na heel hard gereden te hebben, was, stapte ik uit, deed deze op slot en liep naar de voordeur waar ik aanbelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hummend sta ik op als ik mijn koffie op heb en was ik de mok af. Ik heb wel een afwasmachine maar die gebruik ik zelden omdat ik zo weinig spul heb. Het staat te beschimmelen als ik wacht tot ik die eens vol heb. En als ik het meteen afwas heb ik er ook geen last van. Ik droog de mok af en zet hem terug in de kast, waarna ik naar boven wil lopen om mezelf om te kleden en Kyle te gaan helpen. Als ik op de eerste trede sta hoor ik de bel gaan en frons ik. Wie komt hier nou langs? Dat Kyle hier is, is al een wonder. Mijn huis kent het woord bezoek niet zo goed.
    Ik stap weer van de eerste trede af en open de deur met een klein, vriendelijk glimlachje maar zie vervolgens dat het Blaise is, waardoor mijn glimlachje iets vervaagd en mijn wenkbrauwen zich wat optrekken. Ik herstel me snel en hervat mijn glimlach naar Blaise.
    "Dat is nog eens een verassing." zeg ik wat mompelend tegen hem.


    Your make-up is terrible

    [Eh, Frey, je wacht toch niet op mij? xd Zo ja, dan mag je gerust verder gaan xd Kyle is gewoon dozen aan het sjouwen..]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    Angel doet de deur open en wanneer ze mij ziet, vervaagd haar glimlach iets en trekt ze haar wenkbrauwen op.
    Waarschijnlijk had ze me hier dus niet verwacht, wat ik haar niet kwalijk nam eigenlijk. Ze herstelde zich snel door een glimlach op haar gezicht te plaatsen.
    "Dat is nog eens een verassing." zegt ze mompelend tegen me en ik haal mijn schouders ongemakkelijk op. "Mag ik binnen komen?" Het voelde anders, zeker aangezien ik hier eerder was en toen deed alsof ik thuis was, maar nu moest ik het van mezelf vragen.
    Alsof ik diegene was die iets fout had gedaan. Kort keek ik langs haar naar binnen, maar hierna weer recht in haar ogen.

    (@Kaien: Ja, eigenlijk wel dus.. Haha lol. Ach ja, toch maar wat geschreven.)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    "Mag ik binnen komen?" vraagt hij nadat hij zijn schouders wat ongemakkelijk opgehaalt had. HIj kijkt langs mij naar binnen en maar dan recht in mijn ogen. Ik kijk even langs de trap omhoog en vraag me af of Kyle heeft gemerkt dat er iemand heeft aangebelt.
    "Uh eigenlijk..." Ik zucht zacht en doe de deur iets verder open zodat Blaise naar binnen kan stappen. "Goed, maar ik ga me eerst aankleden en alleen als het niet over werk gaat. Ik heb net koffie gezet, schenk jezelf maar iets in." antwoord ik uiteindelijk. Met die woorden draai ik me om en loop ik de trap op naar boven, eerst naar Kyle toe.
    "Kyle." zegt ik zacht en aarzelend. "Er is even iemand op bezoek dus ik kom je iets later helpen. Sorry." Ik glimlach er verontschuldigend bij.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Kyle,' hoorde ik zacht en aarzelend iemand zeggen. Ik was te druk bezig en liet uit schrik een doos uit mijn handen vallen. Ik hoopte dat er niks breekbaars in zat. Ik draaide mijzelf om en keek naar Angel.
    'Er is even iemand op bezoek dus ik kom je iets later helpen. Sorry,' zei ze en glimlachte er verontschuldigend bij. Ik glimlachte vriendelijk terug.
    'Dat maakt niet uit. Veel plezier met je bezoek,' glimlachte ik. 'Zal ik zo anders voor de gezelligheid straks even beneden komen?' vroeg ik terwijl ik de doos weer optilde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    Angel kijkt even langs de trap omhoog en ik vraag me af of er nog iemand is. Misschien.. die gast? Dan kan ik gelijk zien hoe hij is en of hij een bedreiging vormt voor Angel.
    Gelijk schudde ik mijn hoofd, nee, Blaise, je zou je er niet mee bemoeien!
    "Uh eigenlijk.." Ze zucht zacht, maar doet toch de deur iets verder open zodat ik naar binnen kan stappen, wat ik ook gelijk doe. "Goed, maar ik ga me eerst aankleden en alleen als het niet over werk gaat. Ik heb net koffie gezet, schenk jezelf maar iets in."
    Met deze woorden draait ze zich om en loopt de trap op naar boven. Ik kijk haar even na, maar sluit dan de deur en zucht even terwijl ik naar de keuken loop en mezelf een kop zwarte koffie inschonk. Ik dronk niet vaak koffie, maar als ik het wel dronk, was dat zwart. Ze zei dat het dan niet over werk moest gaan, maar ik vroeg me af of dat ook zou gelden als ik tegen haar wilde zeggen dat ik vandaag vrij neem.
    Met de mok ging ik aan de eettafel zitten en woelde even door mijn haar, waardoor het wat warrig ging zitten, waarna ik naar achter leunde en wat onderuit gezakt ging zitten terwijl ik de mok naar mijn mond bracht en een slok van de zwarte, dampende koffie nam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    "Dat maakt niet uit. Veel plezier met je bezoek." glimlacht hij en hij pakt de doos op die hij door mij uit zijn handen liet vallen net. "Zal ik zo anders voor de gezelligheid straks even beneden komen?" vraagt hij. Ik knik.
    "Graag, dat lijkt me erg leuk." Ik glimlach nog eens als bedankje en loop dan mijn eigen kamer in. Ik ben eigenlijk wel blij dat hij dan komt, dan word het gesprek tussen Blaise en mij vast minder erg en kan Blaise met eigen ogen zien wat voor goede gozer Kyle is. Ik trek boven de kimono uit en in plaats daarvoor een gewone skinnyjeans en een strakke roodzwart geruite blouse. Ik laat mijn haar voor wat het is en loop weer terug naar beneden. Ik zie dat Blaise het zich weer gemakkelijk heeft gemaakt met de koffie en onderuit gezakt op de stoel zit.
    "Zit je lekker?" vraag ik plagerig en ga op een andere stoel zitten om me bij hem te voegen.


    Your make-up is terrible

    (Ik zat even vast in een spel. ;$
    Omg, lekker kort.. Ik beloof dat de volgende langer word.)

    Blaise Wolf Hunter.
    "Zit je lekker?" hoorde ik opeens plagerig en keek op naar Angel die in een gewone skinnyjeans en een.. strakke roodzwart geruite blouse gehuld is. Ik kan het niet laten en bekeek haar even snel waarna ik mijn blik razendsnel weer afwend en een slok van mijn koffie neem.
    "Eigenlijk wel, ja." zei ik en keek haar hierbij even grijnzend aan, waarna ik de mok weer op tafel zette en nieuwsgierig om me heen keek. "Waar is hij?" Mijn ogen vonden die van haar weer, met een bepaalde blik erin door geschemerd. "Kyle, bedoel ik dan."

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha geeft niet hoor. Het stukje is wel leuk.]

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt op en ik zie zijn blik over me heen glijden, wat best logisch is aangezien ik heel anders gekleed ga als gewoonlijk. Dat hij zijn ogen snel afwend naar zijn koffie en daar een slok van neemt is voor mij wel een beetje vreemd.
    "Eigenlijk wel ja." zegt hij en kijkt me grijnzend aan. Hij zet de mok weer op tafel en kijk dan nieuwsgierig om zich heen waardoor ik mijn wenkbrauw op trek.
    "Waar is hij?" vraagt hij en zijn ogen met een vreemde blik vinden die vinden die van mij. "Kyle, bedoel ik dan." Ik zucht geïrriteerd.
    "Heb jij daar een neus voor of zo? Doe toch niet zo raar." zeg ik. "Kyle is boven, hij doet even iets voor mij. Hij zal zometeen naar beneden komen." antwoord ik met een opstandige klank in mijn stem en mijn ogen boren zich in die van hem.
    "Je bent toch niet alleen daarvoor hier heen gekomen hé?" zucht ik.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:56 ]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    "Heb jij daar een neus voor of zo? Doe toch niet zo raar." Ik kuch even beledigd, maar zeg er niets op. Ik doe helemaal niet raar, zij is de enige die zo raar om hem doet. Ik geef toe dat het nogal jaloers overkomt in mijn gedachten, en misschien ook als ik het hardop zeg, maar ik ben alleen beschermend tegenover Angelica en verder niets.
    "Kyle is boven, hij doet even iets voor mij. Hij zal zometeen naar beneden komen." antwoord ze met een opstandige klank in haar stem en wanneer haar ogen in die van mij boren, geef ik haar een droge blik terug.
    "Je bent toch niet alleen daarvoor hier heen gekomen hé?" Ik rol even onbewust mijn ogen, alsof ze me daarvoor aanzag. En bedankt, denk ik ironisch en kijk even dodelijk de andere kant op, waarna ik de mok weer pak en er wat van drink. Mijn ogen boren zich weer in die van haar wanneer ik de mok terug zet en rechtop ga zitten. "Natuurlijk niet, waar zie je me voor aan?" Ik schudde even mijn hoofd. "Beantwoord dat trouwens maar niet. Ik vroeg me alleen af hoe die gast is, verder niets. Maak je nu maar geen zorgen met dat mooie hoofdje van je." verzuchtte ik en ging weer onderuit gezakt zitten. Ik wilde niet laten merken dat ik nu wel nieuwsgierig was naar hem en niet alleen om te kijken hoe hij is, want als ik hem niet zou mogen op het eerste moment al, doe ik hem wat aan. Iets wat Angel me vast niet in dank gaat afnemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hij rolt even met zijn ogen waardoor ik mijn lippen op elkaar pers om niets te zeggen. Hij kijkt expres de andere kant uit en pakt de mok weer op om er uit te drinken. Ik schrik op als hij zijn ogen plots in die van mij boort. Ik hoor de mok op tafel gezet worden en Blaise gaat recht op zitten.
    "Natuurlijk niet, waar zie je me voor aan?" Hij schud met zijn hoofd en ik wil mijn mond al opentrekken om er koppig antwoord op te geven maar die kans krijg ik niet helemaal. "Beantwoord dat trouwens maar niet. Ik vroeg me alleen af hoe die gast is, verder niets. Maak je nu maar geen zorgen met dat mooie hoofdje van je." zucht hij en hij gaat weer onderuit gezakt zitten. De laatste zin schalt door mijn hoofd en ik denk er een seconde even over na. Het klinkt net alsof ik te mooi ben om te mogen denken. Ik zucht eens en kijk even uit het keukenraam voordat ik mijn blik op Blaise richt.
    "Serieus?" vraag ik met mijn schelle stem en ik krijg zin om mijn hoofd op tafel te slaan. "Nou, dat krijg je dan zometeen te zien. Nu mag je wel snel opbiechten waar je dan wél voor komt, zo alleen zonder Alice. Weet Alice wel dat je hier bent en zo overbezorgt komt doen?" confronteer ik hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Graag, dat lijkt me erg leuk,' zei ze en gaf me een dankbaar glimlachje. Vriendelijk glimlachte ik terug. Ik ging nog een paar dozen verplaatsen. Ondertussen was Angel naar beneden gegaan en hoorde ik haar met haar bezoek praten. Eventjes ging ik zitten op het bed en keek ik de ruimte rond. Je zag wel dat ik wat weg had gehaald, maar nog niet veel. Ik zuchtte en krabde eventjes aan mijn achterhoofd. Misschien werd het dan toch niet vandaag intrekken. Ik stond op om vervolgens de kamer uit te lopen, beide deuren deed ik dicht en ik liep naar benden richting de keuken waar ik Angel en haar bezoek hoorde. Vrij wel gelijk liep ik als eerste naar de vreemde jongen toe en stak iets wat verlegen mijn hand naar hem uit.
    'Hoi, ik ben Kyle,' stelde ik mijzelf vriendelijk voor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you