• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    [mijn topics.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Angelica Wolfe

    Blaise was opgestaan om uit een kast een notitieblok te pakken en een pen. Hij laat de kast open en ik kijk er even fronsend naar. Dan gaat hij zitten en schrijft hij alles op wat ik zeg en al gezegt heb. Na mijn vraag verhard zijn blik wat, als of hij betrapt is op iets, ik kan wel raden wat. Hij bijt op ongemakkelijk op zijn lip, haalt een hand door zijn haar en kijkt van Alice naar mij.
    "Eigenlijk, nee, dat hebben we niet." antwoord hij eerlijk en staart naar het notitieblok voor zich. Gelukkig voor hem komt Alice met een redding, die natuurlijk handjes vasthouden vereist.
    "Toch wel Blaise. We hebben de schuilplaats gevonden van de heksen. Maar dat kan ook de oude zijn want het huis zag er verlaten uit. Daar hebben we dan ook de heks gevonden die jij zo irritant vond." Er komt een glimlach op haar lippen. "We kunnen het je wel laten zien?"
    "Ja, zoiets had Blaise gisteravond al vertelt, heel nieuw is het dus niet." mompel ik een beetje en zucht. Ik vraag me af hoe het overkomt als ik nu zeg dat kleffen op de werkvloer niet hoort en of ik dan erg overdrijf. Ik besluit mijn mond te houden omdat het zeker nu verkeerd op gevat kan worden.
    "Ik denk dat alle heksen al op de hoogte zijn nu en die plek zullen ontwijken. Het zou handiger zijn geweest om het gisteravond te blijven onderzoeken maar volgens mij was iedereen bezig met zijn eigen dingen." Daarmee bedoel ik dan niet alleen die twee maar ook mezelf. "Maar goed, ik zal zorgen dat iemand dat pand in de gaten houd. Of doen jullie dat liever zelf? Jullie hebben het immers ontdekt."


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics alvast ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Mijn topics, and Prisoner --> Sirens ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rechazame schreef:
    mijn topics


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blaise Wolf Hunter.
    “Toch wel Blaise. We hebben de schuilplaats gevonden van de heksen. Maar dat kan ook de oude zijn want het huis zag er verlaten uit. Daar hebben we dan ook de heks gevonden die jij zo irritant vond.” Ik kijk haar even dankbaar aan wanneer ze dit zegt en er komt een glimlach op haar lippen, echter had ik deze informatie al met Angel gedeeld. Toch bedank ik haar om de redding die ze probeerde.
    “We kunnen het je wel laten zien?” Ik kijk weer richting Angel, echter zag ze er enigszins vermoeid uit, dus de ongemakkelijke sfeer zal wel niet zo snel weg gaan.
    “Ja, zoiets had Blaise gisteravond al verteld, heel nieuw is het dus niet.” Mompelt ze en zucht vervolgens, waardoor ik Alice even aankijk met een toch dankbare blik omdat ze het probeerde, gewoon aardig bleef.
    “Ik denk dat alle heksen al op de hoogte zijn nu en die plek zullen ontwijken. Het zou handiger zijn geweest om het gisteravond te blijven onderzoeken maar volgens mij was iedereen bezig met zijn eigen dingen.” Ik zucht om er niets op te hoeven zeggen en wil dat ze er snel wat achterna vervolgt, omdat het anders wel heel verkeerd opgevat kan worden als ik er wat van zeg. Zeker omdat het Angel is en zij is, praktisch gezien, de leider van de hunters. Tegenspraak duldt ze vast niet.
    “Maar goed, ik zal zorgen dat iemand dat pand in de gaten houd. Of doen jullie dat liever zelf? Jullie hebben het immers ontdekt.” Even kijk ik van Alice naar Angel met een bedenkelijke blik, eigenlijk zou ik het zelf ook wel in de gaten willen houden, omdat het anders lijkt dat iemand anders zich in onze missie mengt en dat wil ik liever niet. Wij hebben het immers, inderdaad, ontdekt.
    Dus ik kijk weer richting Alice en verstrengel even onze vingers met elkaar. “We kunnen dat beter zelf doen, Alice. Anders dan mengt er iemand zich in onze missie en je snapt volgens mij wel dat ik daar niet van houdt. Wat vindt je ervan?” Ik vond het nog steeds een raar gevoel dat ik nu gewoon met haar overlegde en niet gewoon rond commandeerde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Laat maar, toch wel]

    Mijn laatste reactie;

    Kyle Dyer

    'Dan doen we het met de leden die ook altijd bij de vergaderingen zitten,' zei ze en keek mij toen even aan. Ze glimlachte en ik glimlachte vriendelijk terug.
    'Welke kant gaan we op verhuizen?' vroeg ze toen we dicht bij de coven aan waren gekomen. Er kwam een briesje langs die ervoor zorgde dat Abbi niesde.
    'Sorry,' mompelde ze zich en liep weer door. Ik glimlachte eventjes naar haar. Ondertussen keek ik om mij heen of er geen vreemde mensen waren in de buurt.
    'Ik weet het nog niet,' zei ik half nadenkend. 'Wel iets onopvallends natuurlijk.' Ik keer weer om mij heen terwijl ik verder liep. 'Misschien een doodnormaal huis of zo. Iets wat je niet verwacht.'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:39 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (mijn topics, ik reageer straks!)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Alice Hale | Hunter

    'Ja, zoiets had Blaise gisteravond al verteld, heel nieuw is het dus niet.' ik voel het schaamrood naar mijn kaken glijden en sla mijn ogen neer. Ik had er nog zo op gestaan om gisteren mee naar binnen te gaan, maar Blaise wilde dat niet. Nu maak ik weer eens een fout in het gezelschap van Angel, terwijl ik het liefst mijn best doe bij haar.
    In tegenstelling tot Angel's reactie, kijkt Blaise me dankbaar aan. Hij heeft dus wel door dat ik het ijs probeer te breken.
    'Ik denk dat alle heksen al op de hoogte zijn nu en die plek zullen ontwijken. Het zou handiger zijn geweest om het gisteravond te blijven onderzoeken maar volgens mij was iedereen bezig met zijn eigen dingen.' weer voel ik me ongemakkelijk en schuldig onder haar woorden. Ze heeft gelijk en dat is nog het ergste. 'Maar goed, ik zal zorgen dat iemand dat pand in de gaten houd. Of doen jullie dat liever zelf? Jullie hebben het immers ontdekt.' razendsnel gaan de gedachten door mijn hoofd. Oftewel blijven we hier bij Angel, in deze benarde situatie en haar vlijmscherpe opmerkingen jegens ons. Oftewel vluchten we naar het bos.
    Blaise antwoordt voor ons, terwijl hij zijn vingers met die van mij verstrengelt. 'We kunnen dat beter zelf doen, Alice. Anders dan mengt er iemand zich in onze missie en je snapt volgens mij wel dat ik daar niet van houdt. Wat vindt je ervan?' ik knik driftig.
    'Ja, dat is waarschijnlijk het beste.' hopelijk hoor je niet te fel de opluchting door in mijn stem. 'Zullen we dan maar direct gaan? Er valt geen tijd te verliezen.' dan zeg ik wat zachter: 'En ik rij.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Blaise kijkt met een bedenkelijke blik van mij naar Alice. Hij verstrengeld uiteindelijk zijn vingers met Alice en ik kan het antwoord al raden.
    "We kunnen dat beter zelf doen, Alice. Anders dan mengt er iemand zich in onze missie en je snapt volgens mij wel dat ik daar niet van houdt. Wat vindt je ervan?" stelt hij voor. Het is raar om Blaise te horen overleggen met iemand behalve mij maar het is nog meer raar om hem zo klef te zien. Alice knift driftig op Blaise zijn voorstel en ik glimlach zwak.
    "Ja, dat is waarschijnlijk het beste." Ze klinkt opgelucht. "Zullen we dan maar direct gaan? Er valt geen tijd te verliezen. En ik rij." zegt ze er zacht achteraan. Ik glimlach nog steeds, misschien een beetje geforceerd. Maar ik snap wel dat ze dat graag samen willen doen. Voor mij alleen maar beter, kan ik straks weer naar huis.
    "Goed, klinkt als een prima idee dus." zeg ik en ik sta op. Even ben ik verbaasd door mijn eigen lengte. Ik heb mijn gebruikelijke hakken natuurlijk niet aan maar mijn slippers en dat is even wennen. Ik loop al naar de deur en open die. Maar ik ga er niet doorheen, ik hou hem alleen maar open.
    "Vergeten jullie niet om verslag uit te brengen, als jullie tijd hebben?" Ik weet dat ik er niet zo'n probleem van moet maken en me er over heen moet zetten dus probeer ik weer te klinken zoals ik altijd doe.


    Your make-up is terrible

    (waar blijven de andere hunters? D: )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Abbigail Stone

    'Misschien een doodnormaal huis of zo. Iets wat je niet verwacht.' Ik kijk hem aan. 'Dat is in principe een goed idee.' Ik beet even op mijn lip en dacht na. 'Als we naar het zuiden verhuizen, daar heb je nog een oud weeshuis staan. Het is helemaal verlaten.' zei ik toen en keek hem aan. Opzicht zou het weeshuis wel kunnen..Hoopte ik. 'Een weeshuis zal vast niet zo overkomen dat ze meteen op onderzoek uit gaan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Blaise Wolf Hunter.
    Op mijn vraag knikt ze gelijk driftig. “Ja, dat is waarschijnlijk het beste.” Er klonk iets van opluchting door in haar stem, waardoor ik even afwachtte totdat ze klaar was met praten. Zeggen dat Angel het waarschijnlijk ook gehoord had, leek me ook geen beste optie, dus bleef ik zwijgzaam. “Zullen we dan maar direct gaan? Er valt geen tijd te verliezen. En ik rij.” Vervolgde ze wat zachter en ik grijnsde lichtelijk.
    Dit keer keek ik wel richting Angel en ik merkte de zwakke glimlach op haar gezicht, alsof ze het iets geforceerd had, maar vragen erover stellen deed ik niet. Waarschijnlijk ging ze het toch niet aan de grote klok hangen wat er aan de hand was, dus bemoeide ik me er ook niet mee. “Nee, ik rij.” Meld ik haar nonchalant en een beetje om haar te plagen, waarna ik mijn blik weer richting haar deed.
    In mijn ooghoeken zag ik dat Angel opstond, abrupt veel kleiner, waardoor ik een blik deed op haar schoenen. Slippers. Het was me eerst niet eens opgevallen, maar ze had het zich wel gemakkelijk gemaakt vandaan, waardoor ik me afvroeg wat ze aan het doen was. Ze was altijd wel met haar werk bezig en nu opeens had ze slippers aan.
    “Goed, klinkt als een prima idee dus.” Ze liep al naar de deur en opende deze. “Vergeten jullie niet om verslag uit te brengen, als jullie tijd hebben?” Er klonk iets door in haar stem, maar ik kon er mijn vinger niet op leggen en ik stond dus ook op, waarbij ik Alice haar hand even los liet en mijn stoel aanschoof. Ik liep alvast naar de deur toe waar Angel stond en deed een blik richting Alice, een afwachtende. “Kom, of wil je, je tijd hier verdoen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Als we naar het zuiden verhuizen, daar heb je nog een oud weeshuis staan. Het is helemaal verlaten. Een weeshuis zal vast niet zo overkomen dat ze meteen op onderzoek uit gaan,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en opende de deur van de coven.
    'Misschien,' zei ik half nadenkend terwijl ik door de gangen liep met Abbi. 'Wel iets wat je dan zou verwachten. het is verlaten hea?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik liep de ruimte in waar ik Phoenix al zag zitten. Echt heel vrolijk keek ze niet.
    'Hey Phoenix, zijn er nog meer hier?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you