• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    [Lala, ik ben onschuldig ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    Voor een moment is ze stil, maar toch kijk ik haar op dezelfde manier aan dat ik ingestapt ben. Ze zou anders vragen gaan stellen, en daar heb ik op het moment geen zin in. Mijn gebeden werden echter niet verhoord, want ze opende haar mond om er een ietwat aarzelende vraag uit te stellen.
    “Blaise… moet ik me zorgen maken?” Ik bleef haar aankijken voor een lang moment, niet wetend of ik de waarheid moest zeggen of moest liegen. Toen kwam er eindelijk wat uit mijn mond.
    “Waarover zorgen maken? Dat je achter het stuurt zit, ja,” Grinnikte ik, maar het klonk niet zoals mijn gewoonlijke en een raar, ongemakkelijk, maar vooral negatief gevoel borrelde in mijn maag, alsof ik hier slecht aan deed.
    Dus ik zuchtte weer diep en liet me achterover leunen terwijl ik de stoel helemaal achterover zette zodat ik praktisch gezien lag. “Je hebt het over Angel,” Het was geen vraag, wel een constatering. “Nee, lieverd, echt niet. Ik vroeg alleen wat er met haar was, meer niet.” Het was de waarheid, ik wist alleen niet wat ze over de beschermende toon zou denken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Dat heb ik ook maar ach. Kyle is lief dus ik zie het door de vingers xd. Maar ja wat gebeurd er nu verder D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [kyle is pussy xD geen idee...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Roddel niet over Kyle! Maar, gaan jullie hem tegen houden? Anders ga ik zo reactie schrijven dat hij die mobiel eens terug brengt xd]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Phoenix gaat niet. ze koesterd nog steeds een wrok vanwege dat huis incident]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Abbigail is eigenlijk nog steeds boos maar ik verveel me..ik twijfel.. ..oke...]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Abbigail Stone

    'Tot ziens dan,' zei hij zachtjes en liep de coven uit. Ik zuchtte geërgerd. 'Kon je jezelf niet even inhouden Phoenix!?' riep ik toen geïrriteerd en stond op waarna ik achter Kyle aanliep. 'Kyle, kom terug.' riep ik toen en bleef even staan. 'Alstjeblieft.' vroeg ik toen iets zachter. Ik was na mijn uitbarsting alles zat en keek hem na.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [kun je gelijk even reageren bij house of nightmares? :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Ben bezig ermee xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Kyle, kom terug,' hoorde ik Abbi roepen. Ik bleef toch doorlopen. 'Alsjeblieft,' vroeg ze toen iets zachtjes. Ik stopte en draaide mijzelf om en keek Abbi vragend aan.
    'Waarom?' vroeg ik rustig aan haar. 'Ik ben naïef zeiden jullie. Ik ben niet tovernaarwaardig omdat ik bevriend ben geraakt met Angelica. Ik geloof dat zij geen hunter is, maar als je het niet erg vind zou ik nu willen gaan.' Ik bleef staan om te wachten op de antwoord van Abbi.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    'Waarom? Ik ben naïef zeiden jullie. Ik ben niet tovernaarwaardig omdat ik bevriend ben geraakt met Angelica. Ik geloof dat zij geen hunter is, maar als je het niet erg vind zou ik nu willen gaan.' Ik keek weg. 'Ik heb niet gezegd dat je niet tovenaarwaardig bent. Ik heb alleen gezegd dat je moet opletten op wat ze zegt en dat je moet inzien dat de geweldige vrouw die je voor je ziet gewoon een hunter is. Het is denk ik dat zij niet weet dat jij een heks bent.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Ik heb niet gezegd dat je niet tovenaarwaardig bent. Ik heb alleen gezegd dat je moet opletten op wat ze zegt en dat je moet inzien dat de geweldige vrouw die je voor je ziet gewoon een hunter is. Het is denk ik dat zij niet weet dat jij een heks bent,' vertelde ze. Ik bleef haar even verbaasd aan kijken en deed een paar stappen achteruit.
    'Ik luister naar alles wat zij zegt en ik weet wat zij zei zegt. Niks wijst erop dat ze een hunter is. Ze zal ook nooit weten dat ik een tovenaar ben. We zijn gewoon vrienden Abbi. Laat mij alsjeblieft bevriend zijn met een gewone mens. Magische dingen kunnen echt gebeuren zonder echt magie te gebruiken. Laat mij hier van genieten. Mag ik alsjeblieft je toestemming hebben om te gaan? Ik wil hier niet langer blijven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben echt een slecht persoon....ik krijg steeds meer de nijging om kyle te slaan....]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Hahaha ]

    Abbigail Stone

    'Ik luister naar alles wat zij zegt en ik weet wat zij zegt. Niks wijst erop dat ze een hunter is. Ze zal ook nooit weten dat ik een tovenaar ben. We zijn gewoon vrienden Abbi. Laat mij alsjeblieft bevriend zijn met een gewone mens. Magische dingen kunnen echt gebeuren zonder echt magie te gebruiken. Laat mij hier van genieten. Mag ik alsjeblieft je toestemming hebben om te gaan? Ik wil hier niet langer blijven.' Ik haal mijn blik van de grond af en kijk hem aan. Ik open mijn mond om wat te zeggen maar het lukt niet. Ik zucht. 'Weet je Kyle, ik wil gewoon niet dat iemand weer bij hun belandt. En ik weet zeker dat Angelica iets met die hunters te maken heeft.' Ik bijt op mijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.