• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    [ah wat is ie ook weer op zn teentjes getrapt :p. Hij heeft een crush op angelica he? Best stom, jij wou die vergadering zodat de heksen wat konden doen loop je zelf weg]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hij heeft helemaal niks D: Hij komt op voor aardige mensen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [oh angelica is ook erg aardig ahum]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Kan ik iets zeggen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Als je Hunter neer wilt zetten, ben je familie van Blaise hahaha.)

    Blaise Wolf Hunter.
    Een verlegen en kinderlijke glimlach kwam er op haar gezicht waardoor ik een paar keer met mijn ogen knipperde om te zien of ik het wel goed zag.
    “Maak je maar geen zorgen om die opmerking. Ik heb die beslissing inderdaad niet zelf genomen.” Haar koude en afstandelijke houding veranderd naar een wat kinderlijke verlegenheid en een kleine giechel rolde over haar lippen, waardoor ik haar dit keer echt aankeek alsof ze ziek was. Ik was het namelijk niet echt van haar gewend en wanneer ze dit deed had ze een totaal andere uitstraling, lieflijk. Maar goed, latere zorg en eigenlijk moest ik me er niet mee bemoeien.
    “Iemand heeft er op aangedrongen omdat het misschien beter zou zijn en hij had gelijk. Ik mocht mijn normale kleding ook al niet aanhouden. Ik hoop dat dit jouw nieuwsgierigheid een beetje bevredigd.” Glimlacht ze oprecht richting mij, maar ik had enkel een beschaamde blik op mijn gezicht. Mijn nieuwsgierigheid was inderdaad nogal duidelijk geweest. Ik lukte onbedoeld, maar ongemakkelijk over mijn lippen en keek wat om me heen, waarna ik mijn blik weer richting Angel deed. Dit keer een serieuze blik, en ergens iets van bescherming.
    “Angelica,” dit keer sprak ik haar hele naam uit. “Je luistert naar een jongen die… hoe lang ken je hem eigenlijk? Als je hem niet zo lang kent, moet je niet naar hem luisteren, wie weet wat voor gekke dingen hij allemaal wil flikken!” Het kwam er bijna schreeuwend uit, maar ik hield me nog in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hij likt een beetje ongemakkelijk over zijn lippen en zijn blik gaat wat in de rondte omdat hij om zich heen kijk. Daarna kijkt hij weer naar mij met een serieuze blik, ergens lijk ik wel iets van bescherming te herkennen.
    "Angelica." zegt hij mijn gehele naam en ik kijk hem even vreemd aan. "Je luistert naar een jongen die... hoe lang ken je hem eigenlijk? Als je hem niet zo lang kent, moet je niet naar hem luisteren, wie weet wat voor gekke dingen hij allemaal wil flikken?" Zijn stem klinkt vreemd, alsof hij het er het liefst uitgeschreeuwt had en ik neem een verdedigende houding aan.
    "Nou sorry hoor, maar je kan je beter met je eigen zaken bemoeien, dat doe ik ook. Wat maakt het nou uit of ik een keer een vrije dag neem omdat een jongen mij toevallig daar naar overhaalt?" Mijn stem klinkt lichtelijk vijandig. Waarom denkt hij dat hij de baas over mij moet spelen? Dat kan hij beter over Alice gaan doen, ik kan prima bepalen wat ik doe met mijn vrije tijd.
    "Ik snap niet waarom hij slechte bedoelingen heeft als hij mij eens wilt laten ontspannen aangezien de situatie hier mij behoorlijk gespannen en gestresst heeft gemaakt." zeg ik tegen beter weten in. "Hou jij je nou maar gewoon bezig met Alice."


    Your make-up is terrible

    Abbigail Stone

    'Kyle wacht!' roep ik dan en werp even een geirriteerde blik naar iedereen die er was. Ik trek hem terug aan zijn pols. 'Loop nou niet weg, je weet hoe Phoenix is als ze chagrijnig is.' zei ik toen, maar in mijn blik zag je dat ik vond dat Phoenix gelijk had. Ik had het gevoel dat Angelica een hunter was en ik wou niet dat dat één van ons in gevaar bbracht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Kyle wacht!' riep Abbi achter mij. Ik negeerde haar en liep door, maar dat werd weer verstoord door haar hand die mij terug trok aan mijn pols.
    'Loop nou niet weg, je weet hoe Phoenix is als ze chagrijnig is,' zei ze al kon ik duidelijk aflezen dat het met Phoenix eens was. Ik trok mijn hand terug en keek geërgerd naar Abbi.
    'En daarom sta je zeker aan haar kant?' zei ik geïrriteerd. Ik draaide mijzelf weer om en begon weer met lopen.
    'Vertel me later maar hoe het met de vergadering is gegaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    Abrupt neemt ze een verdedigde houding aan. “Nou sorry hoor, maar je kan je beter met je eigen zaken bemoeien, dat doe ik ook. Wat maakt het nou uit of ik een keer een vrije dag neem omdat een jongen mij toevallig daar naar overhaalt?” Ik gniffel alsof ik iets weet wat zij niet weet en kijk hierbij even kalm de andere kant op. Haar stem klinkt echter lichtelijk vijandig, waardoor ik gelijk nieuwsgierig werd naar die jongen.
    Wat was het voor gast? Ik weet dat Angelica niet naïeve is, maar toch kan het geen kwaad zijn naam te weten te komen en wat achtergrond informatie over hem op te zoeken. Wie weet hoorde hij wel bij één of andere bende of weet ik veel, probeerde hij toch wat met Angel te doen.
    “Ik snap niet waarom hij slechte bedoelingen heeft als hij mij eens wilt laten ontspannen aangezien de situatie hier mij behoorlijk gespannen en gestresst heeft gemaakt. Houd jij je nou maar gewoon bezig met Alice.” Moeizaam zuchtte ik wanneer ze over Alice begon en stapte een paar passen haar richting op. “Begin nu niet over Alice, we hebben het over jou en die gozer.” Vertelde ik haar, waarna ik vervolgde zonder dat ze er ook maar tussen kon komen, “Wie weet heeft hij slechte bijbedoelingen en probeert hij alleen maar jou vertrouwen te winnen! Laat je dat gebeuren?” Eigenlijk was ik best woedend, al wist ik niet waarom, en de beschermende toon was nu ook duidelijk te horen.
    “Hoe heet hij?” Dan zal ik hem eens opzoeken en een bezoekje brengen, dacht ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [wat een irritant ventje is kyle zeg xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [zijn karakter is buitenbeentje door zijn eigen schuld.. Moet me er toch een beetje aan houden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Blaise zijn houding irriteert mij lichtelijk. Hij zucht moeizaam na mijn woorden en stapt een paar passen mijn richting op.
    "Begin nu niet over Alice, we hebben het over jou en die gozer." vertelt hij me en ik grimas. "Wie weet heeft hij slechte bijbedoelingen en probeert hij alleen maar jou vertrouwen te winnen! Laat je dat gebeuren?" Hij klinkt op de één of andere manier woedend en toch klinkt die beschermende toon nog steeds door in zijn stem, wat mij verward.
    "Hoe heet hij?" vraagt hij. Ik schud kort mijn hoofd.
    "Kyle. Maar nog maals, dat zijn jouw zaken helemaal niet! Die jongen is amper volwassen en jij verdenkt hem al van allerlei slechte praktijken. Ik dacht het even niet hé." Ik zet mijn handen in mijn zij en kijk hem kwaad aan. "Wat wil je hier nou in godsnaam mee bereiken? Dat ik mijn vrije tijd en kennissen gelijk helemaal opgeef en me weer volledig stort op mijn privéleven verwoestende zaak?" zucht ik vermoeid. Ik leun tegen de stoel aan die er staat en raak mijn vijandige houding weer groot en deels kwijt. Natuurlijk bedoeld hij het goed.


    Your make-up is terrible

    [weglopen lost niks op lol]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abbigail Stone

    'En daarom sta je zeker aan haar kant?' Zei hij geirriteerd. hij draaide zichzelf weer om en begon weer met lopen.
    'Vertel me later maar hoe het met de vergadering is gegaan.' Ik rende achter hem aan. 'Hey, trek niet meteen je oordeel eh.' zei ik en draaide hem ruw om. 'Ik heb je al sinds het begin gezegd dat ik een vreemd gevoel had over haar!' Ik keek hem aan. 'En ik ben het alleen maar met haar eens omdat het een gevaar voor ons allemaal kan zijn Kyle!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Hey, trek niet meteen je oordeel eh,' zei ze en ze draaide mij ruw om. 'Ik heb je al sinds het begin gezegd dat ik een vreemd gevoel had over haar! En ik ben het alleen maar met haar eens omdat het een gevaar voor ons allemaal kan zijn Kyle!' Ik schudde mijn hoofd en deed een paar stappen van haar vandaan.
    'Geen oordeel zeg je?! Wie maakt hier nou een oordeel? Jullie veroordelen haar al als een hunter. Ze is een doodgewone mens, met een dood gewone baan. Jullie kennen haar niet! Ze is aardig en als jullie haar eenmaal kennen, dan zullen jullie begrijpen dat ze een gewone mens is met een drukke baan.' Ik draaide mijzelf weer om en begon weer te lopen.
    'En als je het nu niet erg vind, ik moet nog wat doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you