• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella
    "Hey phoenix? Zijn er nog meer hier?" Hoor ik plotseling. Als ik opkijk zie ik Kyle met Abbigail. Op de een of andere manier. Word ik hier alleen maar chagrijniger van. "Voor zover ik weet niet" ik kijk weer uit het rAam en kauw op de binnenkant van mijn wang. Ik ben niet vaak boos of chagrijnig. Maar als het dan is, ben ik goed boos en chagrijnig ook. Dan kun je maar beter geen verkeerde opmerking maken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    'Goed, klinkt als een prima idee dus.' zegt Angel en ik zucht opgelucht. 'Vergeten jullie niet om verslag uit te brengen, als jullie tijd hebben?' ze stond op om de deuren open te doen en Blaise volgde haar voorbeeld. Maar ik kon dat gevoel in mijn maag maar niet negeren, alsof er iets totaal niet klopte. Angel was pissig, maar waarom? Meestal komt die emotie voort uit... jaloezie?
    'Kom, of wil je, je tijd hier verdoen?' ik keek met een ruk omhoog en glimlachte wazig. Mijn tas die aan de leuning hing nam ik bij de arm en automatisch zocht ik naar mijn sleutels terwijl ik recht stond.
    'We onderzoeken het pand en als we iets belangrijks tegen komen, nemen we direct contant met je op.' liet ik Angel weten toen ik langs haar door liep. Daarna versnelde ik mijn pas om Blaise voorbij te steken en door de grote, openstaande deuren van het hoofdkwartier te lopen. Ik snelwandelde naar de auto en ging achter het stuur zitten. Mijn beurt om te rijden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Blaise staat ook op en laat eindelijk Alice haar hand los, waarna hij zijn stoel aanschuift. Hij loopt mijn richting op omdat ik nog bij de deur staat en werpt een blik richting Alice, die nog op haar stoel zit. Ze lijkt afwezig.
    "Kom, of wil je, je tijd hier verdoen?" Ik glimlach wat verrot als Blaise dat zegt.
    "Hm, dat lijkt me inderdaad niet zo'n slim idee, je tijd hier verdoen." meld ik zacht. Alice kijkt met een ruk op als Blaise iets zegt en pakt haar tas en zoekt ondertussen naar haar sleutels als ze opstaat.
    "We onderzoeken het pand en als we iets belangrijks tegen komen, nemen we direct contact met je op." zegt Alice terwijl ze langs mij loopt. Ze versnelt haar pas als ze langs Blaise loopt en loopt snel weg.
    "Klinkt prima." murmel ik als ze al bijna uit het zicht is. Ik werp Blaise even een blik toe met opgetrokken wenkbrauwen en draai me dan om om weer de vergaderzaal in te lopen. Ik zie wel of er nog andere mensen komen.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    “Hm, dat lijkt me inderdaad niet zo’n slim idee, je tijd hier verdoen.” Hoorde ik zacht in de richting van Angel en ik wilde opkijken, maar Alice reageerde al. Ik bedoelde het echter niet zo, zoals Angel het bracht, klonk het bijna zielig.
    Met een ruk keek Alice omhoog en glimlachte wazig, waar zat ze aan te denken? Ze nam haar tas bij de arm en zocht naar iets terwijl ze rechtstond. “We onderzoeken het pand en als we iets belangrijks tegen komen, nemen we direct contant met je op.” Liet ze Angel weten, terwijl ze langs ons doorliep en even keek ik haar vragen achterna wanneer zij haar pas versnelde.
    “Klinkt prima.” Murmelde ze als Alice bijna uit het zicht is. Ik kijk op hetzelfde moment dat Angel naar mij kijkt terug naar haar, waardoor onze ogen elkaar even ontmoeten. Ze had haar wenkbrauwen opgetrokken en draaide zich om, om weer de vergaderzaal in te lopen.
    Ik zuchtte diep en vroeg mezelf af in wat voor drama ik nu weer verwikkeld ben geraakt terwijl ik mijn hand alweer door mijn haar haalde en er even doorheen bewoog, waardoor het wat warrig begon te zitten. Hierna deed ik een blik in de richting van Alice die vast de auto al had gehaald, en toen weer terug richting Angel. Met weer een diepe zucht liep ik een klein stukje naar haar toe. “Angel, wat is er? Ik, wij allebei eigenlijk, kunnen duidelijk aan je merken dat er wat gaande is. So, tell me.” Afwachtend keek ik naar haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abbigail Stone

    We liepen naar binnen en zagen dat Phoenix er al was. Ik glimlachte even, maar ze was overduidelijk niet in een al te beste mood.
    Als ik Phoenix goed genoeg ken moet ik me maar gedeisd houden. 'We moeten gewoon wachten.' zei ik toen en keek naar Kyle. 'Ongeduld beloont nu niet.' zei ik en ging met mijn hand door mijn haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik wacht op de bevrijding...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe

    Ik had eigenlijk verwacht dat Blaise gelijk achter Alice aan zou gaan maar in tegenstelling tot dat komt hij mijn richting op. Een diepe zuch is duidelijk hoorbaar uit zijn mond.
    "Angel, wat is er? Ik, wij allebei eigenlijk, kunnen duidelijk aan je merken dat er wat gaande is. So, tell me." Hij kijkt me afwachtend aan en ik glimlach naar hem terwijl ik de tafel een beetje begin op te ruimen. Vervelende tik, ik ruim soms veel te veel op en ben enorm netjes.
    "Ik was alleen een beetje geïrriteerd dat mijn eerste vrijwillige vrije dag sinds een aantal jaar verstoord werd." antwoord ik en wapper achteloos met mijn hand. "Maar dat komt vanzelf wel weer goed. Ik hou immers van mijn werk." Als ik de papieren die op de tafel liggen netjes heb opgestapeld kijk ik hem met diezelfde glimlach aan. Het is dan ook wel voor de helft waar. Zo erg vind ik het nou ook weer niet, het waren eerder de personen die het verstoord hadden. Misschien moet ik maar een tijdelijke vakantie boeken.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Voor zover ik weet niet,' zei ze en ze keek weer uit het raam. Ik zuchtte eventjes.
    'We moeten gewoon wachten. Ongeduld beloont nu niet.' zei Abby en ze ging met haar hand door haar haren. Ik knikte lichtjes terwijl ik tegen een tafel aan ging leunen.
    'Dan hoop ik dat ze er gauw zijn,' mompelde ik. 'Eerlijk gezegd heb ik nog wel meer dingen te doen. Dus ik hoopte dat dit alles gauw besproken kon worden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    Ze glimlachte enkel terwijl ze de tafel wat op begon te ruimen, iets dat ik irritant vind als ze dat doet, aangezien ik dan denk dat ze niet naar me geluisterd heeft.
    “Ik was alleen een beetje geïrriteerd dat mijn eerste vrijwillige vrije dag sinds een aantal jaar verstoord werd.” Ze wappert achteloos met haar hand, waardoor ik mijn wenkbrauw optrok. “Maar dat komt vanzelf wel weer goed. Ik houd immers van mijn werk.” De papieren zijn snel hierna netjes opgestapeld en ze kijkt me met diezelfde glimlach aan, waardoor ik me afvraag voor hoeveel procent ze de waarheid spreekt.
    Ergens vertelde mijn gevoel me namelijk dat er meer met haar aan de hand was, dan dat ze kwijt wilde. Ik wist echter ook dat als ik door zou vragen, ze of geïrriteerd zou worden. Of ze zou doen alsof er niets aan de hand was. Een beetje zoals nu. Al wist ik ook dondersgoed dat het me eigenlijk niets aanging, ik was gewoon nieuwsgierig naar de achterliggende reden.
    “Angel,” begon ik weer, dit keer toch iets meer wantrouwiger naar hoe ze deed. Ik kon het niet helpen dan me ermee in te mengen. “Ik kan het snappen, maar meestal zou je gewoon naar je werk gaan en dan in je hakken,” Ik wees even nonchalant naar haar slippers terwijl ik mijn wenkbrauw vragend omhoog hield. “en niet je slippers. Wie heeft je ertoe gezet een vrije dag te nemen? Want het spijt me, maar ik geloof niet dat je die beslissing zelf genomen hebt.” Vertelde ik haar eerlijk, waarna ik vervolgde, “Ik bedoelde die opmerking trouwens niet slecht,” verontschuldigde ik me, doelend op het hier blijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abbigail Stone

    'Jij bent niet de enige die wel andere plannen heeft Kyle.' zei ik toen iets botter dan bedoelt. 'Woops, sorry.' Ik zuchtte en plofte neer op de bank. Ik sloot even mijn ogen en opende die weer. 'Phoenix, wist jij al wat van Suzanna's ontvoering af?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Angelica Wolfe

    "Angel." begint Blaise weer en ik hoor het wantrouwen in zijn stem. "Ik kan het snappen, maar meestal zou je gewoon naar je werk gaan en dan in je hakken." Hij wijst nonchalant naar mijn slippers terwijl hij zijn wenkbrauw vragend omhoog houd. Mijn blik gaat automatisch naar mijn slippers en weer naar zijn gezicht.
    "en niet je slippers. Wie heeft je ertoe gezet een vrije dag te nemen? Want het spijt me, maar ik geloof niet dat je die beslissing zelf genomen hebt. Ik bedoelde die opmerking trouwens niet slecht." verontschuldigt hij zichzelf vervolgens. Ik glimlach wat kinderlijk en verlegen.
    "Maak je maar geen zorgen om die opmerking. Ik heb die beslissing inderdaad niet zelf genomen." Mijn houding veranderd van het koude en afstandelijke naar een wat kinderlijke verlegenheid en er rolt een kleine maar onbedoelde giechel over mijn lippen. "Iemand heeft er op aangedrongen omdat het misschien beter zou zijn en hij had gelijk. Ik mocht mijn normale kleding ook al niet aanhouden. Ik hoop dat dit jouw nieuwsgierigheid een beetje bevredigd." glimlach ik, dit keer oprecht, naar Blaise.


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rossella
    "Phoenix wist jij al wat van Suzana's ontvoering af?" vraagt Abbigail. Ik schud mijn hoofd. "Nog niet, maar het verbaast me niks" zeg ik, met een toon alsof het me werkelijk geen zak boeit en haal mijn schouders op.
    Het was misschien gemeen om te zeggen, maar ik ben te chagrijnig om te beseffen, en om eerlijk te zijn boeit het me geen zak. 'Misschien moet Kyle der gaan halen, die hunter geeft haar vast wel aan hem mee"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wil ik er Kyle Hunter neerzetten ipv Dyer..]

    Kyle Dyer

    'Phoenix wist jij al wat van Suzana's ontvoering af?' vroeg Abby aan haar. Daarvoor had ze nogal bot op mij gereageerd. Wat had ik nou weer misdaan? Ik keek ze beide eventjes aan en zuchtte.
    'Nog niet, maar het verbaast me niks,' zei ze op een toon als of het haar niks kon schelen.
    'Misschien moet Kyle der gaan halen, die hunter geeft haar vast wel aan hem mee,' zei ze vervolgens. Ik keek haar beledigd aan.
    'Beginnen we nu al weer?' zei ik tegen Phoenix. Ik ging recht op staan en liep in de richting van Phoenix toe.
    'Waarom geloven jullie mij niet? Niet elk mens is perse een hunter!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rossella
    "Waarom geloven jullie mij niet? Niet elk mens is perse een hunter!" ik haal onverschillig mijn schouders op en blijf uit het raam kijken. "Het is nogal verdacht dat ze mij perse moest hebben, en daarmee ook nog haar zogenaamde oma bij haalde. Maar hé als jij haar zogenaamd onschuldig wilt zien. bewijs het maar en haal Suzanna terug" antwoord ik. "Het is ook nogal vreemd dat er niks over Angelica, dat is trouwens haar echte naam. Angelica wolfe. Geen mail, geen twitter geen facebook of andere socialmedia"

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Het is ook nogal vreemd dat er niks over Angelica, dat is trouwens haar echte naam. Angelica wolfe. Geen mail, geen twitter geen facebook of andere socialmedia,' vertelde ze verder. Ik schudde mijn hoofd.
    'Wat is daar zo raar aan?' vroeg ik aan Phoenix. 'Ik wist allang dat ze Angelica heet en eh. Ik weet niet of je het al door heb, maar al die dingen heb ik ook niet.' Ik schudde mijn hoofd, draaide mijzelf om en liep weg.
    'Stik maar in die vergadering. Vraag maar aan Abbi waar ik het over wou hebben. Ik ben weg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you