• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Buttzville schreef:
    (...)

    Please, zeg dit nooit meer. Ik proestte bijna mijn chocomel uit.

    Ik ben blij dat de mensjes in dit topic nog kunnen lachen. (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:45 ]

    Ik mis de tijd waarin het hier nog leuk was. Toen de juiste mensen geband waren en de tieners van tegenwoordig niet zo fucking irritant waren door constant te laten weten dat ze er zijn en een mening hebben. (cat)


    -

    Daley schreef:
    (...)

    Ik ken elk hoekje hier van Quizlet, ik heb een team van 15 anderen achter me staan, ik krijg hier alles te weten wat ik nog niet weet... Wat is het probleem? Ik ben geen computertechnicus, maak ik weet genoeg van de site om leden hiermee verder te helpen en anders heb ik altijd nog mijn geliefde crew om me te helpen. Ze letten er echt wel op hoe lang je lid bent, maar als je online tijd dat aanvecht dan denken ze er misschien anders over? En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik ook niet snap hoe ik mod ben geworden, maar je moet er vertrouwen in hebben dat de andere mods echt wel erover nagedacht hebben.


    Jij weet alles wat de Mods weten misschien, maar jij weet niet wat er allemaal óver de mods en andere users word gezegd, door de users zelf? Er is namelijk een hoop dat je dan niet weet.

    Bazart schreef:
    (...)
    Mag ik wel even zeggen dat die nieuwe mods hier niets mee te maken hadden, en dat ik weet dat de 'oude' mods hier erg veel spijt van hebben, ze beseffen allemaal dat ze daarmee een fout hebben gemaakt.


    Ik heb het nu ook over de 'oudere' mods (: Sorry, dat had ik erbij moeten zetten!


    To infinity and beyond •

    En telkens denk ik: ik ga reageren op dit, maar dan zijn we al 3 pagina's verder en telt mijn mening niet meer ;D haha ok random reactie van mij


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja, dat lijstje is inderdaad een stomme fout geweest van ze. Maar ze hebben uiteindelijk oprecht hun excuses aangeboden en hun woord gegeven dat ze het niet meer zullen doen. En het zijn ook mensen, ze mogen fouten maken. En ik weet hoe het voelt om tien keer een fout terug in m'n gezicht gegooid te krijgen en dat voelt kut.


    You are beautiful, you are love.

    JackyD schreef:
    Ik mis de tijd waarin het hier nog leuk was. Toen de juiste mensen geband waren en de tieners van tegenwoordig niet zo fucking irritant waren door constant te laten weten dat ze er zijn en een mening hebben. (cat)

    Dus we mogen geen mening meer hebben en het overal mee eens zijn? Want dat is wat jij nu zegt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat de mensjes in dit topic nog kunnen lachen. (:


    Ik zit hier al de hele tijd te glimlachen. Ik hou van discussies. Vooral als ik ze zelf veroorzaakt heb.

    JackyD schreef:
    Ik mis de tijd waarin het hier nog leuk was. Toen de juiste mensen geband waren en de tieners van tegenwoordig niet zo fucking irritant waren door constant te laten weten dat ze er zijn en een mening hebben. (cat)


    Forums gaan nou eenmaal over meningen. Maar goed, als jij het wil .. we zullen voortaan gewoon ja, nee en amen zeggen (: Saaie boel zal het worden zeg.


    To infinity and beyond •

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wel. Maar dat komt omdat vorig jaar, en dat jaar daarvoor nog steeds meetellen. Waarom? Dat vertel ik je nu.

    De bangalijst. Ik sta erop, omdat ik met Gaby omga.

    Was jij er toen Gaby nog niet geband was? Nee. Waarom sta ik op die lijst, als dat van 2 jaar terug allemaal 'niet meer uitmaakt'?

    Heeft dat ook iets te maken met de rel ? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ik heb het nu ook over de 'oudere' mods (: Sorry, dat had ik erbij moeten zetten!


    Ik heb het ook vooral over de oudere mods, de nieuwe mods kun je niks kwalijk nemen


    (Be)lieve in (you)rself

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik zit hier al de hele tijd te glimlachen. Ik hou van discussies. Vooral als ik ze zelf veroorzaakt heb.




    Dat zegt dus al genoeg


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Calabasas schreef:
    (...)

    Forums gaan nou eenmaal over meningen. Maar goed, als jij het wil .. we zullen voortaan gewoon ja, nee en amen zeggen (: Saaie boel zal het worden zeg.

    Alles beter dan dit. En sinds wanneer luistert iemand naar mij :')


    -

    xDesire schreef:
    (...)



    Dat zegt dus al genoeg


    Wat bedoel je?

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ik heb het nu ook over de 'oudere' mods (: Sorry, dat had ik erbij moeten zetten!

    Ik vind het gewoon erg jammer dat ze er constant op worden afgerekend. Oké, ik ben het met jullie eens dat het een grote fout van hen was, maar dat hebben ze zelf ook allemaal wel door nu. Als ik me in hen plaats nu moet zetten, zou ik me zo al rot genoeg voelen, en als zeker als het elke keer weer opgerakeld wordt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."