• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Buttzville schreef:
    (...)

    Alsof constant topics sluiten van de users helpt. :')

    Heb je wel eens bedacht waarom ze dat eigenlijk doen? Ze doen het om een ruzie te voorkomen, en dus de sfeer te verbeteren. Dezelfde sfeer waar jij ontzettend veel problemen mee had. En zij proberen deze te verbeteren, en dan is het ook niet goed? Ja, topics sluiten is voorbarig, maar ruzie verslechterd de sfeer alleen nog maar meer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Impressie schreef:
    Ze hadden het topic misschien niet meteen hoeven sluiten, maar ik vind je opmerking nogal ondoordacht en onrespectvol. Volgens mij zijn de mods een stuk volwassener dan jou. Verder zullen ze vast het een en ander fout gedaan hebben in jou ogen. Maar ik zou wel eens willen weten hoe het forum er uit zou zien zonder hen en met alleen jou aan de leiding. Dan is alles vast beter? Dacht het niet.


    Natuurlijk is het iets beter met mods dan zonder. Ik zou alleen wel eens willen weten hoe het forum eruit zag met ándere mods. Oké, één of twee van de huidige mods mogen blijven want die zijn dan ook echt goed vind ik. En de nieuwe mogen zich ook wel eerst bewijzen voor we gaan oordelen want die zijn nog niet zo lang mod om ze gelijk slecht te noemen. Maar dat zou ik wel eens willen zien.


    Your make-up is terrible

    Buttzville schreef:
    (...)

    Alsof constant topics sluiten van de users helpt. :')

    Ja. Als ze achterlijk zijn wel ja.


    -

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Daley zit nog geen jaar op Q hoor, dus er wordt geen rekening mee gehouden


    Waarom heb ik het gevoel dat ze niet actief is, aangezien ze maar 2000 forumposts heeft?

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Daley zit nog geen jaar op Q hoor, dus er wordt geen rekening mee gehouden

    Zie mijn reactie hierboven, als zij nu een heel erg goede aanmelding had, met de juiste instelling en motivatie, en wel aan alle andere voorwaarden voldeed, want het zijn er meer dan die drie, dan lijkt het (in mijn ogen) niet zo heel erg belangrijk dat ze nog geen jaar op Q zit.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JackyD schreef:
    (...)
    Ja. Als ze achterlijk zijn wel ja.


    Mijn topic is niet achterlijk. Ik stelde een vraag.

    JackyD schreef:
    (...)
    Ja. Als ze achterlijk zijn wel ja.


    Dus als iemand zijn mening uit, is het achterlijk? Nee mooi, is dat duidelijk (:


    To infinity and beyond •

    Bazart schreef:
    (...)
    Zie mijn reactie hierboven, als zij nu een heel erg goede aanmelding had, met de juiste instelling en motivatie, en wel aan alle andere voorwaarden voldeed, want het zijn er meer dan die drie, dan lijkt het (in mijn ogen) niet zo heel erg belangrijk dat ze nog geen jaar op Q zit.


    Ik moet zeggen dat ik dat wel belangrijk vindt, want als je nog niet eens een jaar op Q zit je nog niet alles weet


    (Be)lieve in (you)rself

    Bazart schreef:
    (...)
    Er worden met meerdere voorwaarden rekening gehouden, en als een persoon nu een heel erg goede aanmelding heeft, een goede motivatie etc, maar nog geen jaar op Quizlet zit, dan is dat geen ramp. (in mijn ogen)
    Landon zit nog geen jaar op Quizlet en is 13 jaar. Haar inzending kan nu nog goed geweest zijn, maar zelf zonder strafblad geraken sommige mensen er nog niet door omdat je een uitgesproken mening hebt die niet altijd overeenkomt met die van de mods. Het is net wat Mitchell zegt. Het is niet omdat je eens ergens kritiek op hebt dat je meteen alles afkeurt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sting schreef:
    (...)
    Maar wie kiest de nieuwe? Rutger heeft het écht te druk voor zoiets, en bovendien is hij niet actief op het forum. Vaak telt het gedrag op forum mee voor zo'n verkiezing, waar ik het mee eens ben.

    En als we nou een soort verkiezing houden. Dus mensen kunnen zich aanmelden de mods die nu actief zijn kiezen een X aantal kanditaten(want de mods weten wel wat je moet kunnen en niet) en dan kunnen we kiezen, via een poll ofzo. En dan de top zoveel(geen idee hoeveel mods je nodig heb) worden mod.
    Misschien een idee, of is dat te omslachtig?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meteor schreef:
    (...)Landon zit nog geen jaar op Quizlet en is 13 jaar. Haar inzending kan nu nog goed geweest zijn, maar zelf zonder strafblad geraken sommige mensen er nog niet door omdat je een uitgesproken mening hebt die niet altijd overeenkomt met die van de mods. Het is net wat Mitchell zegt. Het is niet omdat je eens ergens kritiek op hebt dat je meteen alles afkeurt.

    Dit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mijn topic werd ook gesloten met de aanname dat er een ruzie zou ontstaan terwijl ik alleen vertel dat ik iets wat sommige mensen zeggen vervelend vind. Ik heb niet eens wat verkeerds gezegd D:

    Dat snap ik dan weer niet. :')

    Meteor schreef:
    (...)Landon zit nog geen jaar op Quizlet en is 13 jaar. Haar inzending kan nu nog goed geweest zijn, maar zelf zonder strafblad geraken sommige mensen er nog niet door omdat je een uitgesproken mening hebt die niet altijd overeenkomt met die van de mods. Het is net wat Mitchell zegt. Het is niet omdat je eens ergens kritiek op hebt dat je meteen alles afkeurt.


    Dit dus. Ik heb liever iemand van 16+, maar goed, het zal wel. maar die heeft zoals je dus al zei; een te uitgesproken mening. Al denk ik dat Mitchell een goede moderator zou zijn, ondanks alles (:


    To infinity and beyond •

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat snap ik dan weer niet. :')

    Dat bedoel ik dus. Ik heb op zich niks tegen de moderators, maar dat sloeg toch echt nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom zouden er nieuwe mods moeten komen.


    -