Waarom is er altijd gezeik over mijn leeftijd, dat ik nog geen jaar op Quizlet zit en dat ik nog maar 1900 forumposts heb? Ten eerste, ik ben met mijn 13 jaar volwassener dan sommige mensen hier bij elkaar. Daar houden jullie niet eens rekening mee en ik vind zelf ook dat ik volwassener overkom dan anderen hier op Quizlet, terwijl ze ouder zijn dan mij. Het voelt als een hartstikke grote belediging dat er alleen maar naar het getal wordt gekeken, en niet hoe ik me gedraag.
Daarnaast, ik ben vrij actief op Quizlet. Ik ben sinds de eerste dag dat ik me heb aangemeld dagelijks online en ken elk hoekje en gaatje hier op Quizlet. Dat ik nou dingen niet weet die met een of ander computerding van Quizlet te maken heeft, hallo, ik ben hier een nieuwe mod. Ik leer hier van alles en je hoeft me niet te vergelijken met een robot, want ik ben ook en mens.
Daarnaast, wat nu als ik helemaal niet zo actief op het forum was als ik begon? Jullie weten hier helemaal niks vanaf en ik voel me hier heel erg door aangevallen, omdat ik gisteren ook al een zogenaamde 'slechte' mod ben genoemd. Als jullie er problemen mee hebben dat er een 13-jarige in de crew zit, dan komen jullie maar naar mij toe en gaan hier even niet uitgebreid op het forum zetten dat jullie me eigenlijk veel te jong en 'onervaren' vinden om een mod te zijn, want ik ben daarvoor nu écht niet in de stemming.
Just keep your head up. Stick on the ice.