• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

Mordin schreef:
    (...)

Hm, ik heb ook al eens met zo'n idee zitten spelen.

Maffe Moderators Mappenplan

1) Deel de mods in twee groepen (alle nieuwe moderators moeten in groep 2, aangevuld met random andere mods)
    2) Hou over 6 maanden een modverkiezing. Groep 1 van de mods gaat eruit.
    3) Groep 2 (die inmiddels al 6 maanden ervaring heeft+ervaring van de oudere mods die ook bij de groep horen) leiden de nieuwe groep mods op.
    4) 6 maanden later weer een verkiezing. Groep 2 gaat er nu uit. De nieuwe groep wordt weer opgeleid door de mods in groep 1, die nu ook al 6 maanden ervaring hebben
    5) 6 maanden later weer een verkiezing en zo gaat het riedeltje door
    6) Een moderator wiens termijn afloopt mag de volgende termijn (dus 6 maanden later) weer meedoen met de verkiezingen. Zo heb je minimaal 6 maanden als gewone user tussendoor

Zo heb je steeds verschillende mods die 1 jaar mod zijn. Veel beter, in mijn ogen. Want hoewel ik vind dat veel users ongelofelijk om mods zitten te kankeren, ben ik van mening dat de moderators ook niet altijd de handigste beslissingen maken (integendeel) en dat het niet de goede kant op gaat. Daarom het regelmatig wisselen van mods, dan is het moeilijker om gewend te raken aan macht.

Het gaat niet gebeuren en er zitten een boel haken en ogen aan het plan, maar dit is een beetje mijn ideaal beeld :Y)

Dat is een best goed idee :3

Waarom is er altijd gezeik over mijn leeftijd, dat ik nog geen jaar op Quizlet zit en dat ik nog maar 1900 forumposts heb? Ten eerste, ik ben met mijn 13 jaar volwassener dan sommige mensen hier bij elkaar. Daar houden jullie niet eens rekening mee en ik vind zelf ook dat ik volwassener overkom dan anderen hier op Quizlet, terwijl ze ouder zijn dan mij. Het voelt als een hartstikke grote belediging dat er alleen maar naar het getal wordt gekeken, en niet hoe ik me gedraag.
          Daarnaast, ik ben vrij actief op Quizlet. Ik ben sinds de eerste dag dat ik me heb aangemeld dagelijks online en ken elk hoekje en gaatje hier op Quizlet. Dat ik nou dingen niet weet die met een of ander computerding van Quizlet te maken heeft, hallo, ik ben hier een nieuwe mod. Ik leer hier van alles en je hoeft me niet te vergelijken met een robot, want ik ben ook en mens.
          Daarnaast, wat nu als ik helemaal niet zo actief op het forum was als ik begon? Jullie weten hier helemaal niks vanaf en ik voel me hier heel erg door aangevallen, omdat ik gisteren ook al een zogenaamde 'slechte' mod ben genoemd. Als jullie er problemen mee hebben dat er een 13-jarige in de crew zit, dan komen jullie maar naar mij toe en gaan hier even niet uitgebreid op het forum zetten dat jullie me eigenlijk veel te jong en 'onervaren' vinden om een mod te zijn, want ik ben daarvoor nu écht niet in de stemming.

Just keep your head up. Stick on the ice.

Daley schreef:
    Waarom is er altijd gezeik over mijn leeftijd, dat ik nog geen jaar op Quizlet zit en dat ik nog maar 1900 forumposts heb? Ten eerste, ik ben met mijn 13 jaar volwassener dan sommige mensen hier bij elkaar. Daar houden jullie niet eens rekening mee en ik vind zelf ook dat ik volwassener overkom dan anderen hier op Quizlet, terwijl ze ouder zijn dan mij. Het voelt als een hartstikke grote belediging dat er alleen maar naar het getal wordt gekeken, en niet hoe ik me gedraag.
          Daarnaast, ik ben vrij actief op Quizlet. Ik ben sinds de eerste dag dat ik me heb aangemeld dagelijks online en ken elk hoekje en gaatje hier op Quizlet. Dat ik nou dingen niet weet die met een of ander computerding van Quizlet te maken heeft, hallo, ik ben hier een nieuwe mod. Ik leer hier van alles en je hoeft me niet te vergelijken met een robot, want ik ben ook en mens.
          Daarnaast, wat nu als ik helemaal niet zo actief op het forum was als ik begon? Jullie weten hier helemaal niks vanaf en ik voel me hier heel erg door aangevallen, omdat ik gisteren ook al een zogenaamde 'slechte' mod ben genoemd. Als jullie er problemen mee hebben dat er een 13-jarige in de crew zit, dan komen jullie maar naar mij toe en gaan hier even niet uitgebreid op het forum zetten dat jullie me eigenlijk veel te jong en 'onervaren' vinden om een mod te zijn, want ik ben daarvoor nu écht niet in de stemming.

En kun jij precies in detail vertellen wat er ook allemaal was vóórdat jij je aanmelde op Quizlet? Want ik vind namelijk dat dat ook meetelt.

Dat zou handig zijn, maar Rutger zit veel minder op het forum dan de mods en kent de leden minder goed. Op die manier hebben de mods er een beter zicht op.
    Om eerlijk te zijn, zou ik het ook wel beter vinden als je als mod toch al zo'n twee jaar op Q zou moeten zitten. Dan ken je de leden beter, de dingen die veranderd zijn, wat wel en niet werkt op déze site... Achja.

Has no one told you she's not breathing?

Impressie schreef:
    (...)

Dat maakt het nog sneuer, dat je gaat liggen denken over wat mensen foút doen en over hoe jij ze voor schut wilt gaan zetten. Nou gefeliciteerd, als jij straks de reden bent dat dit forum een klote sfeer krijgt.

En hoe doordacht trouwens, als Rutger helemaal geen tijd heeft voor jou probleem met mods.

Klote sfeer ? What r u talking about, dit topic is precies een samenkomst van users.

None but ourselves can free our minds.

Assassin schreef:
    (...)

Nou, dat is op zich niet zo'n slecht idee eigenlijk. Al moet er dan wel een soort van opper-mod komen, dan mogen de users stemmen wie dat moet zijn en die mag gewoon blijven om alles in de hand te houden. :'D

Pfff, hell no. Geen oppermods. Je moet de mods rouleren, zodat niemand gewend raakt aan de macht, en zodat de users niet steeds gaan kankeren op de mods. Dat zijn immers steeds andere mensen.

En het probleem blijft de uitvoerbaarheid :P

quidquid excusatio prandium pro

Buttzville schreef:
    (...)

En kun jij precies in detail vertellen wat er ook allemaal was vóórdat jij je aanmelde op Quizlet? Want ik vind namelijk dat dat ook meetelt.

Oh, en als ik me wel een jaar geleden had aangemeld wist ik dat wel allemaal? Ja, vertel me nog zo'n grap. Daarvoor moet je minstens op Quizlet zitten vanaf het moment dat de site ontstond en dat is haast onmogelijk.

Just keep your head up. Stick on the ice.

Assassin schreef:
    (...)

Nou, dat is op zich niet zo'n slecht idee eigenlijk. Al moet er dan wel een soort van opper-mod komen, dan mogen de users stemmen wie dat moet zijn en die mag gewoon blijven om alles in de hand te houden. :'D

Een oppermod, hahahaha. Alleen komen er dan bàkken van kritiek op die persoon, nog meer dan op de huidige mods.

Has no one told you she's not breathing?

Ik zit nu wel een beetje te verdedigen voor de mods, maar kan iemand me uitleggen in welke situatie ze eigenlijk zaten om ze er nu uit te willen hebben, want eigenlijk heb ik niet zo'n idee wat er allemaal gaande is tussen de leden en de moderators.

Mordin schreef:
    (...)

Pfff, hell no. Geen oppermods. Je moet de mods rouleren, zodat niemand gewend raakt aan de macht, en zodat de users niet steeds gaan kankeren op de mods. Dat zijn immers steeds andere mensen.

En het probleem blijft de uitvoerbaarheid :P

Nee, maar ééntje. Er is namelijk één goede mod en ik vind wel dat die mag blijven.

Your make-up is terrible

Daley schreef:

Ik vindt eerlijk gezegt 13 jong maar als je, je volwassen gedraagt heb ik daar helemaal geen probleem mee.
    Ik vindt alleen dat iemand minimaal een jaar op Q moet hebben gezeten om mod te mogen worden omdat je dan meer van Q af weet.
    Je hoort mij niet zeggen dat je een slechte mod bent want daarvoor heb ik je nog niet vaak genoeg bezig gezien, ik nam jou alleen als voorbeeld omdat er werdt gezegt dat ze rekening houden met dan mensen minimaal een jaar op Q zitten voordat ze mod kunnen worden terwijl dat in jouw geval niet zo is.

Maar nog steeds vindt ik dat rutger de mods moet kiezen

(Be)lieve in (you)rself

Buttzville schreef:
    (...)

Kunnen de andere mods dat dan? Vertellen wat er allemaal gebeurde voor ze zich aanmeldden. Ik denk het niet.

Ex astris, sciencia

razorsdown schreef:
    (...)
    Klote sfeer ? What r u talking about, dit topic is precies een samenkomst van users.

Dus wanneer er ruzies ontstaan tussen twee groepen users komen ze samen? Heel logisch.

You are beautiful, you are love.

Vanitysbitch schreef:
    (...)

Ik vindt eerlijk gezegt 13 jong maar als je, je volwassen gedraagt heb ik daar helemaal geen probleem mee.
    Ik vindt alleen dat iemand minimaal een jaar op Q moet hebben gezeten om mod te mogen worden omdat je dan meer van Q af weet.
    Je hoort mij niet zeggen dat je een slechte mod bent want daarvoor heb ik je nog niet vaak genoeg bezig gezien, ik nam jou alleen als voorbeeld omdat er werdt gezegt dat ze rekening houden met dan mensen minimaal een jaar op Q zitten voordat ze mod kunnen worden terwijl dat in jouw geval niet zo is.

Maar nog steeds vindt ik dat rutger de mods moet kiezen

Dat gaat toch niet gebeuren :W

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Assassin schreef:
    (...)

Nee, maar ééntje. Er is namelijk één goede mod en ik vind wel dat die mag blijven.

... Hebben ze nog van die papieren kroontjes bij de burger king? (cat)

quidquid excusatio prandium pro