• Oke.. misschien word het een beetje vaag, maar ik ga proberen om het zo goed mogelijk te beschrijven.
    Een maand geleden is het uit gegaan met m'n vriendje, en ik dacht dus dat ik over hem heen was. Ik ontmoette iemand anders, die we even K noemen, op de voetbal en ik vond 'm eigenlijk best wel knap. En nu ben ik dus al een poosje verliefd op hem en ik dacht ook echt dat hij me ook wel leuk vond, maar toen hoorde ik dus dat hij net met iemand had gekregen en toen baalde ik echt.
    Nu heb ik dus twee uur per week les met m'n ex, en gisteravond begon hij weer tegen me te praten op Whats App. Hij zei steeds 'love youu' en alles, terwijl hij vorige maand een vroeg of ik hem nog leuk vond - dat vroeg hij nadat het 2 weken uit was ofzo - en toen zei ik dus nee en toen zei hij dus dat hij me ook niet meer leuk vond terwijl hij me nog steeds Appte. En gisteravond toen hij weer tegen me begon te praten, kreeg ik dat verliefde gevoel weer terug, maar ik vind K nog steeds leuk maar telkens als m'n ex me Appt, krijg ik dat gevoel weer terug. Ik ben nu dus best wel in de war, omdat ik K echt leuk vind maar ik weet dus niet wat ik met m'n ex moet omdat ik 'm nog dagelijks zie op school en samen met hem les heb :\


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Oei, je situatie klinkt herkenbaar en moeilijk. Lucht je hart, zoals je hier hebt gedaan, bij alle twee de jongens. Niet dat dat altijd helpt, ik probeer alleen maar een tip voor je te verzinnen. Veel succes!


    Some people are art and do art at the same time

    @Scorpia ik betwijfel of het handig is om tegen twee jongens te zeggen dat je ze allebei leuk vind.

    OT: Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je moet doen, maar een ex is niet voor niks een ex. Remember that.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    @Scorpia ik betwijfel of het handig is om tegen twee jongens te zeggen dat je ze allebei leuk vind.

    OT: Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je moet doen, maar een ex is niet voor niks een ex. Remember that.

    Waarom zou dat onhandig zijn? Je bent dan gewoon eerlijk en je bent het kwijt.


    Some people are art and do art at the same time

    DarkSavior schreef:
    @Scorpia ik betwijfel of het handig is om tegen twee jongens te zeggen dat je ze allebei leuk vind.

    OT: Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je moet doen, maar een ex is niet voor niks een ex. Remember that.


    Weet ik, maar elke keer als hij me weer Appt, krijg ik dat verliefde gevoel weer terug..


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Waarom zou dat onhandig zijn? Je bent dan gewoon eerlijk en je bent het kwijt.


    Aan de ene kant lijkt het me wel een goed idee, maar ik zie m'n ex dagelijks en K en ik zitten in het zelfde voetbalteam dit jaar en het volgende seizoen ook, en ik ben best wel bang dat het dan awkward tussen ons word omdat we vrienden zijn :\


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    No, don't tell them both.
    Ik snap hoe je, je voelt, maar ik denk dat je het best gewoon bij jezelf moet blijven en een tijdje moet afwachten wat er met je gevoelens gaat gebeuren. Waarschijnlijk was je nog niet over hem heen, maar was je al wel bereid om verder te gaan. Dat had ik tenminste toen ik in een soortgelijke situatie zat. Als het zo is, dan is het eerder aan jou om gewoon te beslissen wat je eigenlijk wilt, zou je de kans nog wagen of ben je er zeker van dat je over je ex heen wilt? Weet je dat nog niet, dan is het gewoon afwachten en bij jezelf blijven.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Unheard schreef:
    (...)

    Aan de ene kant lijkt het me wel een goed idee, maar ik zie m'n ex dagelijks en K en ik zitten in het zelfde voetbalteam dit jaar en het volgende seizoen ook, en ik ben best wel bang dat het dan awkward tussen ons word omdat we vrienden zijn :\

    Daar heb je gelijk in. Het is een moeilijke situatie dus meer raad weet ik helaas niet, sorry. Alsnog nog veel succes.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in. Het is een moeilijke situatie dus meer raad weet ik helaas niet, sorry. Alsnog nog veel succes.


    Dankje, zal ik nodig hebben..


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Ah, ja lastige situatie. Maar als K nu een vriendin heeft, dan kun je hem beter laten gaan. Het is niet lullig bedoelt maar als hij je echt leuk zou vinden had hij niet met dat meisje genomen. En sja je ex, je moet zien uit te vinden wat je nou echt voor hem voelt. En anders praat met hem. Praten helpt altijd. Vraag hem bijv. wat hij nou bedoelt met i love you. En als hij dan zegt dat hij je terug wilt, moet je kijken of jij dat ook wilt. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zou voor geen van beide gaan, want als je twee jongens op hetzelfde moment leuk vindt, betekent dat dat je niet echt verliefd bent. Ik denk (maar dat is mijn persoonlijke mening) dat wanneer je echt verliefd bent die keuze zelf voor je wordt gemaakt en je geen eens hoeft na te denken over wie je het leukst vindt.

    Trouwens ik vind knap geen goed argument om verliefd op iemand te zijn, want ik denk dat liefde veel groter is dan alleen uiterlijk. Maar ik snap je punt en zou er niet verder op ingaan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik zou voor geen van beide gaan, want als je twee jongens op hetzelfde moment leuk vindt, betekent dat dat je niet echt verliefd bent. Ik denk (maar dat is mijn persoonlijke mening) dat wanneer je echt verliefd bent die keuze zelf voor je wordt gemaakt en je geen eens hoeft na te denken over wie je het leukst vindt.

    Trouwens ik vind knap geen goed argument om verliefd op iemand te zijn, want ik denk dat liefde veel groter is dan alleen uiterlijk. Maar ik snap je punt en zou er niet verder op ingaan.

    Destined, ik ben het daarmee helemaal eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Destined, ik ben het daarmee helemaal eens.


    Wow! Historisch moment.
    Ik weet zeker dat er nu iemand naar de kranten rent en roept: Stop de persen!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik zou voor geen van beide gaan, want als je twee jongens op hetzelfde moment leuk vindt, betekent dat dat je niet echt verliefd bent. Ik denk (maar dat is mijn persoonlijke mening) dat wanneer je echt verliefd bent die keuze zelf voor je wordt gemaakt en je geen eens hoeft na te denken over wie je het leukst vindt.

    Trouwens ik vind knap geen goed argument om verliefd op iemand te zijn, want ik denk dat liefde veel groter is dan alleen uiterlijk. Maar ik snap je punt en zou er niet verder op ingaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal t aan geen van beide zeggen. Want je ex is niet voor niets je ex. En als K echt op je was, had die niks begonnen met die meid.


    -

    Weet je zeker dat je niet 'verliefd bent' op het gevoel van verliefd zijn..?


    ars moriendi