• Hiii,

    Voor mijn nieuwe (1D, sorry voor de mensen die dit minder vinden) story heb ik rollen en een soundtrack nodig! Ik kan zelf echt niet op een goede soundtrack komen, dus misschien willen jullie helpen?

    Korte samenvatting van het verhaal: (Ik hoop niet dat al te veel mensen dit lezen, dan is de spanning eraf, haha)
    Valerie is een meisje van 16 jaar. Ze leidt een normaal, gelukkig leven. Op een dag loopt ze naar een vriendin, maar er gaat iets mis. Er rijdt een auto door rood licht en ze wordt aangereden.
    Ze wordt wakker in het ziekenhuis. Ze kan haar ogen openen, maar ze ziet niets meer. Ze krijgt te horen dat ze is aangereden door een dronken man en dat hij is doorgereden. Gelukkig heeft een jongen gelijk de ambulance gebeld. Door steentjes in haar ogen is ze blind geworden, voor altijd. Ook is haar arm gebroken en heeft ze gekneusde ribben. Terwijl Valerie revalideert van haar wonden, moet ze ook nog om leren gaan met het blind zijn. En dat is niet makkelijk. Gelukkig is de jongen die de ambulance heeft gebeld (Harry Styles) de hele tijd bij haar gebleven. Hij sleept haar door alles heen en verteld over zichzelf. Maar dan moet hij weer op tour, met 1D. En Valerie stort in, want haar ouders bieden geen steun (omdat ze bang zijn) en ze is enig kind. Ze wordt gepest met haar blindheid (ze loopt rond met een stok) en het wordt steeds erger...

    De story!

    De rollen die ik nodig heb:
    ~ 2 vriendinnen die Valerie laten vallen na het ongeluk Lunaaaaa & beliebery
    ~ 1 beste vriendin die blijft MissesStyles
    ~ 1 oudere broer of zus van ValerieScarsStories
    ~ Valerie's ouders beliebery
    ~ De vaste dokter van Valerie xMHoran
    ~ 5 1 ander meisje/jongen uit het ziekenhuis die ze ontmoet (niet blind, andere ziekte, ook vermelden wat aub) Lunaaaaa & Feline & Lunaaaaa & Feline & Feline
    ~ Een jonge verpleegster Lunaaaaa

    Het lijstje:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):
    Karakter:
    Familie:
    Verleden:
    Extra:
    Waarschuwen?:


    Ik hoop dat jullie me met beide dingen kunnen helpen!
    Greetz
    p.s. Ik kies de beste, niet de eerste! Tenzij de eerste heel goed is, dan neem ik die gelijk (:
    p.p.s. 18 Augustus kies ik alle rollen die ik nog niet heb gekozen!

    Ik heb alle rollen! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:23 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Misschien vind je Valerie van Amy Winehouse een goede soundtrack?! (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissColfer schreef:
    Misschien vind je Valerie van Amy Winehouse een goede soundtrack?! (A)


    Neh, het gaat zeg maar over een "slechte" jongen.
    En een jongen met "ginger hair".
    Dus, nee ):
    Misschien weet je nog een ander? En een rol? (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Niemand meer?
    Ik heb ze nodig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Echt niet?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Soundtracks,
    * Gary Jules - Mad world
    * Gym class heroes ft Ryan Tedder - The Fighter
    * Avril Lavigne - Everybody hurts
    * Greg Laswell - Comes and goes
    * Debby Ryan - Open Eyes
    * Tyler Ward - The rescue
    * One Republic - Stop and stare
    * Hedley - Stormy

    Personage

    Volledige naam: Jackson (Smarts)
    Bijnaam: Jake
    Leeftijd + geboortedatum: 13/03/1993
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Jake heeft zwart haar, donker bruine & bovenal indringende ogen. Hij kleedt zich eenvoudig maar stijlvol. Zijn casual kledij bestaat uit een donkere skinny jeans, een T- shirt met, meestal, een humoristische opdruk, verder komt hij niet buiten zonder hoedje of muts. Hij is redelijk mager al let hij niet op zijn eten en sport hij amper.
    Karakter: Zorgzaam, vriendelijk, spontaan, praat niet graag over zijn gevoelens, nieuwsgierig, dromerig, perfectionistisch, humoristisch, intelligent, soms wraakzuchtig, assertief
    Familie: Broer van Valerie, Jackson is op jonge leeftijd in Valerie haar gezin geplaatst als pleegkind later hebben Valerie haar ouders hem echter geadopteerd.
    Verleden: Jake's ouders konden hem niet opvoeden en hebben hem naar de bijzondere jeugdzorg of degelijke gebracht waar ze gekozen hebben voor pleegzorg en later adoptie.
    Extra: Jackson wilt zijn jongere zusje steunen maar weet niet goed hoe om die reden neemt hij contact op met mensen die reeds jaren blind zijn. Op die manier komt hij te weten hoe hij best met zijn zus kan omgaan en kan hij ook zijn zus tips geven.
    Waarschuwen?: Ofcours! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Okee, ik wil even zeggen:

    MissesStyles heeft gezegd dat ze beste vriendin ook in wil vullen, dus die kies ik pas als ik die van haar ook heb!
    Maar, tot nu toe moet ik die van haar wel kiezen, want ik heb nog niets anders... ):


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Rol: vriendin die Valerie laat vallen na het ongeluk
    Volledige naam: Ariana Blair Ares
    Bijnaam: Arry, Ana
    Leeftijd + geboortedatum: 04-05-1996 (16 jaar)
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Ariana heeft blond haar dat over haar schouders valt. Meestal steekt ze dit op op gekke of grappige manieren. Het is vaak erg orgineel en meestal een kapsel wat de meeste mensen niet zou staan, maar haar wel. Ze is 1.70 m lang en heeft blauw-groene ogen. Ze heeft een kleine neus-piercing. Ze draagt meestal dit soort outfits.
    Karakter: Ariana is een aardig en spontaan meisje. Ze houdt van lol trappen met haar vriendinnen en is nogal wild. Ze is vaak onverantwoordelijk en wil genieten van haar jeugd. Vaak gaat ze hierin te ver en komt ze in de problemen. Ariana is echt een party-vriendin, maar niet iemand bij wie je kunt komen met geheimen of gevoelens. Ze weet namelijk niet hoe ze hier mee om moet gaan omdat ze het moeilijk vindt om zich in een ander in te leven. Ze is dus echt aardig en spontaan en ze kan met iedereen wel opschieten. Ook heeft ze een erg goed gevoel voor humor. Ze laat mensen wel vaak zitten als een vriendschap te serieus wordt. Ze kan gewoon niet goed met emoties omgaan en wil alleen maar lol hebben met haar vrienden, over serieuze dingen wil ze het niet hebben. Ze is vaak ooko nogal lui en gaat laks om met haar schoolwerk. Op school gaat het niet erg goed met haar. Ze spijbeld wel eens en haar cijfers zijn niet erg hoog. Ze maakt zich nog geen zorgen over later en leeft van dag tot dag.
    Familie: Ariana heeft haar moeder (Catelin) en haar vader (Jensen). Die twee zijn gescheiden en Ariana woont bij haar vader. Hij heeft nog veel geld, maar haar moeder daarentegen heeft veel geldzorgen. Eerst woonde Ariana nog bij haar moeder, maar aangezien de emoties en zorgen ook daar te hoog opliepen voor Ariana, vluchtte ze naar haar vader. Haar broertje van 13 (Devin) woont nog steeds bij hun moeder.
    Verleden: Ariana heeft een prima jeugd gehad tot de scheiding van haar ouders. OMdat ze dus niet met emoties om kan gaan vluchtte ze naar haar vader, bij wie het beter was. Ze mist haar broertje nog wel omdat ze met hem goed op kon schieten. Hij was eigenlijk de enige met wie ze echt praatte over gevoelens, maar ook dat wordt steeds minder. Ze heeft nog wel veel contact met hem, meer dan met haar moeder.
    Extra: Ariana is lui en sport daarom niet veel. Ze heeft een hekel aan sporten. Ze zingt wel graag, maar is hier niet erg goed in. Ze heeft wel de juiste techniek, maar gewoon geen prettige stem. Ze is wel erg goed in schilderen. Vroeger heeft haar moeder haar op theater gezet, maar daar is ze snel alweer vanaf gegaan. Aangezien Ariana geen emotioneel persoon is, vondt ze al die drama maar niets.
    Waarschuwen?: Yes please ^^

    Hoop dat het zo goed is, als er iets anders moet laat je het maar weten ;)


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankjewel!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik krijg alleen maar goede rollen hierzo!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Niemand meer?
    Ik heb er nog een paar nodig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Echt niet?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik vul er een in :D


    ' Nyctophilia '

    Rol: Vriendin die blijft
    Volledige naam: Sara Roxanne Calder
    Bijnaam: Saar
    Leeftijd en geboortedatum: Sara is zeventien jaar oud, geboren in de winter op 24 november.
    Uiterlijk: Selena Gomez



    Karakter: Sara woont misschien wel in een rijke buurt, maar ze verafschuwt het vaak. Ze gaat vaker om met de mensen die het minder hebben en doet vrijwilligers werk, ze is meer weg dan dat ze thuis is.
          Sara is een heel open persoon, ze is vrolijk en spontaan en is altijd wel in voor een grapje. Ze is een meisje die geen grenzen kent en deze al snel overgaat, waardoor ze wel eens in de problemen komt. Ze praat vrij weinig, maar asl ze praat dan voornamelijk over oplossingen en ze luistert goed naar anderen. Ze komt vaak aanzetten met adviezen waar niemand om gevraagd heeft, maar ze helpt graag.
          Sara erg moederlijk en maakt ze zich snel zorgen om iemand, ze kan nadat iemand bijvoorbeeld valt nog uren doorblijven zeuren of het echt wel gaat. Ze is dan ook iemand die snel ergens in gelooft en mensen misschien iets te snel vertrouwd. Sara staat erom bekend wel eens gebruikt te worden door ‘vrienden’.
    Familie: Sara heeft haar beide ouders nog en woont samen met hen en haar jongere broertje Kevin van twaalf thuis. Haar moeder, Mabel, en haar vader, Josh, werken allebij in een hotel in de buurt. Ze hebben een goed betaalde baan en willen dat hun zoon en dochter ook zo'n goede baan krijgen. Ze kunnen het niet uitstaan dat Sara graag de minderbedeelden helpt.
    Extra: Sara helpt ze minder bedeelden en andere mensen die bijvoorbeeld boodschappen nodig hebben en er zelf niet om kunnen. Zo kwam ze ook bij het leidersteam van haar school.


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Rol: Vriendin die blijft
    Volledige naam: Sara Roxanne Calder
    Bijnaam: Saar
    Leeftijd en geboortedatum: Sara is zeventien jaar oud, geboren in de winter op 24 november.
    Uiterlijk: Selena Gomez



    Karakter: Sara woont misschien wel in een rijke buurt, maar ze verafschuwt het vaak. Ze gaat vaker om met de mensen die het minder hebben en doet vrijwilligers werk, ze is meer weg dan dat ze thuis is.
          Sara is een heel open persoon, ze is vrolijk en spontaan en is altijd wel in voor een grapje. Ze is een meisje die geen grenzen kent en deze al snel overgaat, waardoor ze wel eens in de problemen komt. Ze praat vrij weinig, maar asl ze praat dan voornamelijk over oplossingen en ze luistert goed naar anderen. Ze komt vaak aanzetten met adviezen waar niemand om gevraagd heeft, maar ze helpt graag.
          Sara erg moederlijk en maakt ze zich snel zorgen om iemand, ze kan nadat iemand bijvoorbeeld valt nog uren doorblijven zeuren of het echt wel gaat. Ze is dan ook iemand die snel ergens in gelooft en mensen misschien iets te snel vertrouwd. Sara staat erom bekend wel eens gebruikt te worden door ‘vrienden’.
    Familie: Sara heeft haar beide ouders nog en woont samen met hen en haar jongere broertje Kevin van twaalf thuis. Haar moeder, Mabel, en haar vader, Josh, werken allebij in een hotel in de buurt. Ze hebben een goed betaalde baan en willen dat hun zoon en dochter ook zo'n goede baan krijgen. Ze kunnen het niet uitstaan dat Sara graag de minderbedeelden helpt.
    Extra: Sara helpt ze minder bedeelden en andere mensen die bijvoorbeeld boodschappen nodig hebben en er zelf niet om kunnen. Zo kwam ze ook bij het leidersteam van haar school.


    Bedankt! Wil je gewaarschuwd worden?
    En ik kies de vriendin die blijft pas als ik die van MissesStyles ook heb, sorry


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.