• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Hier gaan we weer. >.< Met klagen over de mods help je helemaal niets verder. Zet je eens in hun schoenen, eens zien of jij het zo leuk vindt als iedereen heel de tijd loopt te klagen over wat je doet. Ja, ze hebben fouten gemaakt, maar moeten ze dat dan de hele tijd blijven horen? Give them a break. Het zijn ook geen robots, ze hebben ook gevoelens, al lijken velen van jullie dat niet te beseffen.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Hier gaan we weer. >.< Met klagen over de mods help je helemaal niets verder. Zet je eens in hun schoenen, eens zien of jij het zo leuk vindt als iedereen heel de tijd loopt te klagen over wat je doet. Ja, ze hebben fouten gemaakt, maar moeten ze dat dan de hele tijd blijven horen? Give them a break. Het zijn ook geen robots, ze hebben ook gevoelens, al lijken velen van jullie dat niet te beseffen.


    Met niet klagen komen we anders ook niet veel verder hoor, just sayin'

    Heh? Wat is het nut van dit topic? Gaat dit weeral over de mods?
    Whatever. Ik ben hier terug weg. Ik hoop dat dit niet in een ruzie zal eindigen, maar momenteel vind ik de mods gewoon mods, met hun fouten erbij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Buttzville schreef:
    (...)

    Met niet klagen komen we anders ook niet veel verder hoor, just sayin'

    Je kan ook gewoon een PB naar hun toe sturen hoor, ipv het op het forum neer te pleuren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Meteor schreef:
    (...)Landon zit nog geen jaar op Quizlet en is 13 jaar. Haar inzending kan nu nog goed geweest zijn, maar zelf zonder strafblad geraken sommige mensen er nog niet door omdat je een uitgesproken mening hebt die niet altijd overeenkomt met die van de mods. Het is net wat Mitchell zegt. Het is niet omdat je eens ergens kritiek op hebt dat je meteen alles afkeurt.

    Luister, ik begrijp dat je er je vragen dan bij kunt stellen, maar ik vind dat Rayke het erg goed doet tot nu toe, de mods zullen haar heus wel niet voor niets uitgekozen hebben.
    En wat dat tweede betreft: ik kan hier niet over meespreken, aangezien ik één van de nieuwe mods ben en nog geen verkiezing heb meegemaakt, maar ik denk dat dat zo is omdat je als mod zo neutraal mogelijk zou moeten proberen te blijven, en als je een heel erg uitgesproken mening hebt, dan gaat het al wat moeilijker.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk is het iets beter met mods dan zonder. Ik zou alleen wel eens willen weten hoe het forum eruit zag met ándere mods. Oké, één of twee van de huidige mods mogen blijven want die zijn dan ook echt goed vind ik. En de nieuwe mogen zich ook wel eerst bewijzen voor we gaan oordelen want die zijn nog niet zo lang mod om ze gelijk slecht te noemen. Maar dat zou ik wel eens willen zien.


    Hm, ik heb ook al eens met zo'n idee zitten spelen.

    Maffe Moderators Mappenplan

    1) Deel de mods in twee groepen (alle nieuwe moderators moeten in groep 2, aangevuld met random andere mods)
    2) Hou over 6 maanden een modverkiezing. Groep 1 van de mods gaat eruit.
    3) Groep 2 (die inmiddels al 6 maanden ervaring heeft+ervaring van de oudere mods die ook bij de groep horen) leiden de nieuwe groep mods op.
    4) 6 maanden later weer een verkiezing. Groep 2 gaat er nu uit. De nieuwe groep wordt weer opgeleid door de mods in groep 1, die nu ook al 6 maanden ervaring hebben
    5) 6 maanden later weer een verkiezing en zo gaat het riedeltje door
    6) Een moderator wiens termijn afloopt mag de volgende termijn (dus 6 maanden later) weer meedoen met de verkiezingen. Zo heb je minimaal 6 maanden als gewone user tussendoor

    Zo heb je steeds verschillende mods die 1 jaar mod zijn. Veel beter, in mijn ogen. Want hoewel ik vind dat veel users ongelofelijk om mods zitten te kankeren, ben ik van mening dat de moderators ook niet altijd de handigste beslissingen maken (integendeel) en dat het niet de goede kant op gaat. Daarom het regelmatig wisselen van mods, dan is het moeilijker om gewend te raken aan macht.

    Het gaat niet gebeuren en er zitten een boel haken en ogen aan het plan, maar dit is een beetje mijn ideaal beeld :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ondoordacht? Ik heb er de hele tijd over liggen denken maar vergat een topic erover te maken :3


    Dat maakt het nog sneuer, dat je gaat liggen denken over wat mensen foút doen en over hoe jij ze voor schut wilt gaan zetten. Nou gefeliciteerd, als jij straks de reden bent dat dit forum een klote sfeer krijgt.

    En hoe doordacht trouwens, als Rutger helemaal geen tijd heeft voor jou probleem met mods.


    You are beautiful, you are love.

    Austen schreef:
    Hier gaan we weer. >.< Met klagen over de mods help je helemaal niets verder. Zet je eens in hun schoenen, eens zien of jij het zo leuk vindt als iedereen heel de tijd loopt te klagen over wat je doet. Ja, ze hebben fouten gemaakt, maar moeten ze dat dan de hele tijd blijven horen? Give them a break. Het zijn ook geen robots, ze hebben ook gevoelens, al lijken velen van jullie dat niet te beseffen.


    Ik heb ook gevoelens maar daar willen ze geen rekening mee houden. D:


    Your make-up is terrible

    Sting schreef:
    (...)
    Je kan ook gewoon een PB naar hun toe sturen hoor, ipv het op het forum neer te pleuren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    @bazart en hoe kan jij weten of er daarmee rekening wordt gehouden terwijl je een van de nieuwe mods bent, en niet weet hoe de mods kiezen bij een verkiezing er of ze er wel echt rekening mee houden.
    Als je nou zelf een mods verkiezing hebt meegemaakt waarbij jij andere mensen kiest om mod te worden dan snap ik dat je weet waar ze echt mee rekening houden.


    (Be)lieve in (you)rself

    Vanitysbitch schreef:
    @bazart en hoe kan jij weten of er daarmee rekening wordt gehouden terwijl je een van de nieuwe mods bent, en niet weet hoe de mods kiezen bij een verkiezing er of ze er wel echt rekening mee houden.
    Als je nou zelf een mods verkiezing hebt meegemaakt waarbij jij andere mensen kiest om mod te worden dan snap ik dat je weet waar ze echt mee rekening houden.

    Omdat ik aanmeldingsformulieren heb gezien, en er bij het goed- of afkeuren erbij staat waar je op moet letten. Daarom dus. Je mag het aan een 'oudere' mod vragen, het is zo.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:35 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm, ik heb ook al eens met zo'n idee zitten spelen.

    Maffe Moderators Mappenplan

    1) Deel de mods in twee groepen (alle nieuwe moderators moeten in groep 2, aangevuld met random andere mods)
    2) Hou over 6 maanden een modverkiezing. Groep 1 van de mods gaat eruit.
    3) Groep 2 (die inmiddels al 6 maanden ervaring heeft+ervaring van de oudere mods die ook bij de groep horen) leiden de nieuwe groep mods op.
    4) 6 maanden later weer een verkiezing. Groep 2 gaat er nu uit. De nieuwe groep wordt weer opgeleid door de mods in groep 1, die nu ook al 6 maanden ervaring hebben
    5) 6 maanden later weer een verkiezing en zo gaat het riedeltje door
    6) Een moderator wiens termijn afloopt mag de volgende termijn (dus 6 maanden later) weer meedoen met de verkiezingen. Zo heb je minimaal 6 maanden als gewone user tussendoor

    Zo heb je steeds verschillende mods die 1 jaar mod zijn. Veel beter, in mijn ogen. Want hoewel ik vind dat veel users ongelofelijk om mods zitten te kankeren, ben ik van mening dat de moderators ook niet altijd de handigste beslissingen maken (integendeel) en dat het niet de goede kant op gaat. Daarom het regelmatig wisselen van mods, dan is het moeilijker om gewend te raken aan macht.

    Het gaat niet gebeuren en er zitten een boel haken en ogen aan het plan, maar dit is een beetje mijn ideaal beeld :Y)

    Dat vind ik een best goed idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sting schreef:
    (...)
    Je kan ook gewoon een PB naar hun toe sturen hoor, ipv het op het forum neer te pleuren.


    Helpt dat? Nee. Helpt dit? Nee. Maar ik deel mijn fantastische ideeën gewoon graag met anderen.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Met niet klagen komen we anders ook niet veel verder hoor, just sayin'

    Neen, maar wat is het fijnste denk je? En dan niet voor jou allen, maar voor heel Quizlet? De hele tijd topics waarom mensen in klagen of gewoon mensen die zwijgen over de problemen en proberen het beste ervan te maken?


    comfort in c h a o s

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm, ik heb ook al eens met zo'n idee zitten spelen.

    Maffe Moderators Mappenplan

    1) Deel de mods in twee groepen (alle nieuwe moderators moeten in groep 2, aangevuld met random andere mods)
    2) Hou over 6 maanden een modverkiezing. Groep 1 van de mods gaat eruit.
    3) Groep 2 (die inmiddels al 6 maanden ervaring heeft+ervaring van de oudere mods die ook bij de groep horen) leiden de nieuwe groep mods op.
    4) 6 maanden later weer een verkiezing. Groep 2 gaat er nu uit. De nieuwe groep wordt weer opgeleid door de mods in groep 1, die nu ook al 6 maanden ervaring hebben
    5) 6 maanden later weer een verkiezing en zo gaat het riedeltje door
    6) Een moderator wiens termijn afloopt mag de volgende termijn (dus 6 maanden later) weer meedoen met de verkiezingen. Zo heb je minimaal 6 maanden als gewone user tussendoor

    Zo heb je steeds verschillende mods die 1 jaar mod zijn. Veel beter, in mijn ogen. Want hoewel ik vind dat veel users ongelofelijk om mods zitten te kankeren, ben ik van mening dat de moderators ook niet altijd de handigste beslissingen maken (integendeel) en dat het niet de goede kant op gaat. Daarom het regelmatig wisselen van mods, dan is het moeilijker om gewend te raken aan macht.

    Het gaat niet gebeuren en er zitten een boel haken en ogen aan het plan, maar dit is een beetje mijn ideaal beeld :Y)


    Nou, dat is op zich niet zo'n slecht idee eigenlijk. Al moet er dan wel een soort van opper-mod komen, dan mogen de users stemmen wie dat moet zijn en die mag gewoon blijven om alles in de hand te houden. :'D


    Your make-up is terrible