Vanitysbitch schreef:
(...)
Ik vindt eerlijk gezegt 13 jong maar als je, je volwassen gedraagt heb ik daar helemaal geen probleem mee.
Ik vindt alleen dat iemand minimaal een jaar op Q moet hebben gezeten om mod te mogen worden omdat je dan meer van Q af weet.
Je hoort mij niet zeggen dat je een slechte mod bent want daarvoor heb ik je nog niet vaak genoeg bezig gezien, ik nam jou alleen als voorbeeld omdat er werdt gezegt dat ze rekening houden met dan mensen minimaal een jaar op Q zitten voordat ze mod kunnen worden terwijl dat in jouw geval niet zo is.
Maar nog steeds vindt ik dat rutger de mods moet kiezen
Ik ken elk hoekje hier van Quizlet, ik heb een team van 15 anderen achter me staan, ik krijg hier alles te weten wat ik nog niet weet... Wat is het probleem? Ik ben geen computertechnicus, maak ik weet genoeg van de site om leden hiermee verder te helpen en anders heb ik altijd nog mijn geliefde crew om me te helpen. Ze letten er echt wel op hoe lang je lid bent, maar als je online tijd dat aanvecht dan denken ze er misschien anders over? En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik ook niet snap hoe ik mod ben geworden, maar je moet er vertrouwen in hebben dat de andere mods echt wel erover nagedacht hebben.
Just keep your head up. Stick on the ice.