• Nou kijk, ik dacht vandaag eens van laat ik mijn hoofdstukken terug gaan vinden. Maar ik kan ze echt niet terug vinden ;__;

    Dan valt er zeker niet veel meer aan te doen ofwel (krul)


    -

    ik ben mijn hoofdstukken, ook nog kwijt.
    maar ik weet eigenlijk niet meer waar het verhaal over gaat..


    They fell in love, didn't they?

    Ik kan die van mij ook niet meer terug vinden :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Je kan in hoofdstukken bladeren, maar dat is een redelijk eindeloze zaak. (cat)
    Gewoon google kan je er ook veel terugvinden, maar in cache werkt normaal beter.
    En anders moet je een vrijwilliger om hulp vragen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Same!
    Heb ook geen idee waar al mijn verhalen over gaan, aangezien van een jaar of meer geleden zijn.
    :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb maar 1 verhaal dus ik weet nog wel waar die over gaat :'D


    -

    Je kan ook altijd een vrijwilliger om hulp vragen als het niet meer lukt. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    BAZINGA schreef:
    Ik kan die van mij ook niet meer terug vinden :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Hmmm, weet je misschien echt goeie originele steekwoorden?
    & anders; heel kut D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    reyon schreef:
    Je kan in hoofdstukken bladeren, maar dat is een redelijk eindeloze zaak. (cat)
    Gewoon google kan je er ook veel terugvinden, maar in cache werkt normaal beter.
    En anders moet je een vrijwilliger om hulp vragen. (:

    Je kunt nu niet meer in Cache kijken, want dat is nu al vernieuwd. (vanaf begin Februari al). Dus, dat is geen optie meer.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 18:50 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Je kunt nu niet meer in Cache kijken, want dat is nu al vernieuwd. (vanaf begin Februari al). Dus, dat is geen optie meer.


    Oh, dat verklaart dan waarom dat bij mij ook niet werkte. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ging mijne laatst ook terug zoeken, maar ik snapte er niets van dus ben maar gekapt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb die van mij al terug gevonden. En ik kan de meeste waar mijn naam in staat ook terug vinden -heb ik ook gedaan-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geef anders de titel van je verhaal en de hoofdstukken die je nog moet hebben. Ik wil er wel eens naar kijken, maar ik ben geen experte hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik ben ook nog steeds mijn hoofdstukken kwijt :((


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Echo schreef:
    Je kan ook altijd een vrijwilliger om hulp vragen als het niet meer lukt. (:

    Maar ik snap niet waarom een vrijwilliger het wel lukt om je hoofdstukken terug te krijgen. Zij kennen je story toch niet eens?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?