Shut. The. Fuck. Up.
Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.
BAH BAH BAH.
Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!
"Well, well. Look who we've got here!"