• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Buttzville schreef:
    (...)

    Can't stop me, no-oh-oh-oh.


    AFROJACK (krul)(krul)(krul)(krul)(krul)

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Gelukkig heb ik jou als m'n bitch om mijn mening te verkondigen (cat)


    Voor jou doe ik alles ^^


    (Be)lieve in (you)rself

    Bazart schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei: daar kan ik niets aan doen, maar ik kan wel vragen aan hen waarom dat zo is. Ik snap dat je met vragen daarover zit.

    Het was ook niet aanvallend tegen jou bedoelt. Ik vind het alleen niet kunnen wat ze gedaan hebben en vooral dat ze geen sorry ofzo hebben gezecht. Ik snap wel waarom mensen nieuwe mods willen en ik ben er ook wel voor.

    Maar vooral vind ik dat wij als users medezeggenschap moeten hebben in wie mod word, want als veel mensen er niet mee eens zijn werkt het niet om zo iemand als mod aan te stellen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik heb er een probleem mee dat jij mod bent.

    Jij hebt met iedereen en alles een probleem. Sorry hoor dat ik het zeg, maar als er andere moderators zouden komen, dan is het nog niet goed en dat zal het nooit zijn want we zijn hier allemaal veel te kritisch. Niemand is perfect, we zijn allemaal mensen en maken fouten, leer dat te accepteren?
    En dan nog iets, ik vind echt niet dat jullie Daley kunnen beoordelen op haar leeftijd. Als ze geen leeftijd op haar profiel had gezet, durfde ik erop te wedden dat merendeel van de site zou zeggen dat ze boven de vijftien was, omdat ze ouder doet voorkomen in haar taal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik weet dat jij een uitgesproken mening hebt, en ergens heb ik daar echt erg veel respect voor, maar ik denk dat het 'storende' dan zou zijn dat het nogal kwetsend overkomt tegenover anderen, en dat is dan weer iets wat wij als mods moeten voorkomen. Ik begrijp dat je je daar dan aan ergert, omdat je dan wat meer op je tong gaat moeten bijten.

    Nou, als ik erachter kom dat ik iemand gekwetst heb dan verontschuldig ik me er ook voor. Want dat is dan weer niet de bedoeling ervan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Poltergeist schreef:
    (...)

    AFROMAN (krul)(krul)(krul)(krul)(krul)


    (Be)lieve in (you)rself

    Wat ik me afvraag: waarom zou de registratietijd en de leeftijd een probleem vormen? Als ze haar werk goed doet is er toch geen probleem?
    En zelfs met dat alles maakt ze een betere mod dan de meeste mensen in dit topic. Just sayin'.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Voor jou doe ik alles ^^



    Ah liefje toch <3

    Als Rutger mods zou mogen kiezen, zou hij sowieso mij kiezen ;$

    Shut. The. Fuck. Up.
    Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
    Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
    Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
    En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
    De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
    Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
    En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
    Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.
    BAH BAH BAH.
    Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Buttzville schreef:
    (...)

    Omdat ze weten dat we beter zijn, en gelijk hebben ^^



    Wauw, wat ben jij vervelend zeg. Een topic van een discussie starten en bloedheilig er neer zetten "het is een discussie, geen ruzie" en toch ga je op reacties in als "dont give a fuck" of iets in die zin. Bij een discussie reageer je gewoon normaal en bespreek je gewoon hoe je er over denkt, maar jij ben echt respectloos bezig.


    En het zijn meestal dezelfden die zeuren om de mods. Begin trouwens allemaal lekker bij jezelf en hou op met zeuren over die lijst. Ze hebben sorry gezegd. Wat willen jullie, een therapiesessie van 12 uur lang ofzo? -__-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Buttzville schreef:
    (...)

    Can't stop me, no-oh-oh-oh.

    Perma-ban? Iemand? Deze is in de aanbieding. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nieve schreef:
    (...)
    Jij hebt met iedereen en alles een probleem. Sorry hoor dat ik het zeg, maar als er andere moderators zouden komen, dan is het nog niet goed en dat zal het nooit zijn want we zijn hier allemaal veel te kritisch. Niemand is perfect, we zijn allemaal mensen en maken fouten, leer dat te accepteren?
    En dan nog iets, ik vind echt niet dat jullie Daley kunnen beoordelen op haar leeftijd. Als ze geen leeftijd op haar profiel had gezet, durfde ik erop te wedden dat merendeel van de site zou zeggen dat ze boven de vijftien was, omdat ze ouder doet voorkomen in haar taal.


    Jeej, nog een mod die niet leest en niet verder kijkt dan haar neus lang is!


    Your make-up is terrible


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Nieve schreef:
    (...)
    Jij hebt met iedereen en alles een probleem. Sorry hoor dat ik het zeg, maar als er andere moderators zouden komen, dan is het nog niet goed en dat zal het nooit zijn want we zijn hier allemaal veel te kritisch. Niemand is perfect, we zijn allemaal mensen en maken fouten, leer dat te accepteren?
    En dan nog iets, ik vind echt niet dat jullie Daley kunnen beoordelen op haar leeftijd. Als ze geen leeftijd op haar profiel had gezet, durfde ik erop te wedden dat merendeel van de site zou zeggen dat ze boven de vijftien was, omdat ze ouder doet voorkomen in haar taal.


    Lees dit topic eens goed door -.-
    de meeste vinden het niet eens erg dat ze 13 is maar hoellang ze al op Q zit get you facts right -.-


    (Be)lieve in (you)rself

    xDesire schreef:
    (...)


    Wauw, wat ben jij vervelend zeg. Een topic van een discussie starten en bloedheilig er neer zetten "het is een discussie, geen ruzie" en toch ga je op reacties in als "dont give a fuck" of iets in die zin. Bij een discussie reageer je gewoon normaal en bespreek je gewoon hoe je er over denkt, maar jij ben echt respectloos bezig.


    En het zijn meestal dezelfden die zeuren om de mods. Begin trouwens allemaal lekker bij jezelf en hou op met zeuren over die lijst. Ze hebben sorry gezegd. Wat willen jullie, een therapiesessie van 12 uur lang ofzo? -__-


    Als ik daar bepaalde mensen bij mag slaan, ja. c;