• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Calabasas schreef:
    (...)

    En dat snap ik haha. Je hoeft je ook niet te verantwoorden verder (: Het is nou eenmaal een nare situatie wat er is gebeurd, en er is weinig aan te veranderen. Maar ik snap dat de mensen op de lijst nu een andere mening hebben over de mods (:
    Ik vind trouwens dat jij een van de weinige nieuwe bent, die rustig blijft haha.

    Ik wil me gewoon graag verantwoorden, omdat ik het zo jammer vind hoe het nu zit tussen de mods en een deel van de users, en inderdaad: wat gebeurd is, is gebeurd. En daar kan niemand iets aan veranderen. En dank je wel, ik doe mijn best. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat ik niets om jou reactie gaf.

    Dat had ik door, ja. En die attitude van 'er niets om geven' wil ik dat je aanhoudt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Daley schreef:
    (...)

    Daarvoor ben ik nog 13, ik ben ook niet perfect. Ik vraag alleen of mensen er serieus een probleem mee hebben.


    Nee en als je goed leest zou je dat ook zien. In de reacties staat namelijk amper iets over je leeftijd maar vooral over hoelang je lid bent. Je leeftijd doet er niet zo heel veel toe voor de meesten.


    Your make-up is terrible

    Wauw een discussie en ik doe er een keer niet in mee. _O_

    Je weet ze wel te beginnen hè, naamgenoot? :'D

    JackyD schreef:
    (...)
    Ik geef ook altijd mijn mening maar tegen mij doen ze niet raar/stom hoor. :')

    Dat is dan erg fijn voor jou, maar bij mij is het wel zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Floyd schreef:
    (...)
    Als ze zich zo rot voelen hadden ze op zijn minst persoonlijk hun excuses kunnen aanbieden aan de gene die er op staan of op zijn minst kunnen reageren op mijn mail daarover.

    Zoals ik al zei: daar kan ik niets aan doen, maar ik kan wel vragen aan hen waarom dat zo is. Ik snap dat je met vragen daarover zit.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poltergeist schreef:
    Wauw een discussie en ik doe er een keer niet in mee. _O_

    Je weet ze wel te beginnen hè, naamgenoot? :'D


    Ik miste je al in dit topic :P

    ontopic: waarom reageren er geen van de oudere mods?

    Ik vindt Bazart en Daley wel goed bezig op t moment want zij zijn de enigste die in dit topic reageren van de mods

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:57 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Poltergeist schreef:
    Wauw een discussie en ik doe er een keer niet in mee. _O_

    Je weet ze wel te beginnen hè, naamgenoot? :'D

    Je houdt je bijzonder koest de laatste tijd (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Je houdt je bijzonder koest de laatste tijd (cat)


    Echt hè. Mijn geheime take-over-quizlet plan vereist veel aandacht (typing)

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Ik miste je al in dit topic :P

    ontopic: waarom reageren er geen van de oudere mods?

    Ik vindt Bazart en Daley wel goed bezig op t moment want zij zijn de enigste die in dit topic reageren van de mods


    Omdat ze weten dat we beter zijn, en gelijk hebben ^^

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Ik miste je al in dit topic :P

    ontopic: waarom reageren er geen van de oudere mods?

    Waarschijnlijk omdat ze alles al een keer hebben gezegd en het niet zoeken het nog een keer te doen. Bovendien worden ze alleen maar aangevallen als ze iets zeggen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Ik miste je al in dit topic :P

    ontopic: waarom reageren er geen van de oudere mods?

    Ik heb de indruk dat ze al de discussies gewoon beu zijn en er gewoon niet meer aan meedoen omdat ze toch blijven duren, al zou het wel prettiger zijn als we jullie hier met het hele team over kunnen discussiëren.


    Has no one told you she's not breathing?

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Ik miste je al in dit topic :P



    Gelukkig heb ik jou als m'n bitch om mijn mening te verkondigen (cat)

    Sting schreef:
    (...)
    Dat had ik door, ja. En die attitude van 'er niets om geven' wil ik dat je aanhoudt.


    Can't stop me, no-oh-oh-oh.

    DarkSavior schreef:
    Weetje, ik heb op zich niks tegen de moderators. Echt niet, ze proberen hun werk te doen en Quizlet een leuke plek te houden. Alleen soms verneuken ze dingen en als dat te vaak gebeurd dan krijg je dit soort situatie waarin er ontevreden users zijn en users zijn die het voor de mods opnemen. Ik wil niet echt een kant kiezen, maar ik vind dat de mods nu toch wel eens moeten weten wat ze wel en niet kunnen doen. Ik heb bijvoorbeeld een heel erg uitgesproken mening en ik zal geen blad voor mijn mond nemen als ik mijn mening geef. En blijkbaar vinden de mods het niet leuk dat ik dat doe. Dat is gewoon iets waar ik mij erg aan kan ergeren, want dat zal een reden zijn waardoor ze soms raar / stom tegenover mij doen. Nogmaals, ik heb op zich niks tegen de mods en hun werk!

    Ik weet dat jij een uitgesproken mening hebt, en ergens heb ik daar echt erg veel respect voor, maar ik denk dat het 'storende' dan zou zijn dat het nogal kwetsend overkomt tegenover anderen, en dat is dan weer iets wat wij als mods moeten voorkomen. Ik begrijp dat je je daar dan aan ergert, omdat je dan wat meer op je tong gaat moeten bijten.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."