• Heii,

    ik zou mijn verhaal willen vertalen naar het engels, heeft iemand nog enige tips hoe ik dit het beste kan doen?

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Gewoon ... vertalen? Het is in ieder geval belangrijk dat je dat alleen doet als je Engels erg sterk is. Als je twijfelt of een zin grammaticaal correct is, kun je 'm trouwens het best even vereenvoudigen en met Google zoeken, zo vind je vaak voorbeeldzinnen die goed zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Google Translate! Werkt super. (Y) Gewoon je verhaal erin kopiëren en dan weer eruit halen en posten!


    Your make-up is terrible

    Bedankt voor de tips!


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Absoluut niet google translate gebruiken. De zinnen komen er krom en verkeerd uit, je kunt het beste zelf naar het Engels vertalen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:16 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Zelf proberen te vertalen, zin voor zin, en dan laten nakijken door iemand die goed is in de betreffende taal.


    26 - 02 - '16

    Google vertaler maakt perfect zinnen, en is super snel.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Google vertaler maakt perfect zinnen, en is super snel.

    Even een voorproefje:

    Google translator makes perfect sense, and is super fast.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Even een voorproefje:

    Google translator makes perfect sense, and is super fast.


    HAHAHA xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik kan uit eigen ervaring spreken dat je absoluut geen Google vertalen moet gebruiken tenzij je wilt lachen.
    Probeer gewoon zin voor zin te vertalen en als het even niet lukt, dan heb je op Quizlet genoeg mensen die goed in Engels zijn!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:27 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.