• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Calabasas schreef:
    Tegenwoordig, moet je het overal mee eens zijn en overal ja, nee en amen op zeggen (:


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sting schreef:
    Eh, nee. De mods hebben naar mijn mening hun werk bijna altijd goed gedaan. Het enige probleem is dat er meestal alleen naar de fouten wordt gekeken. Ook wordt er nogal vaak vergeten dat de mods mensen zijn en geen machines, en ze dus niet altijd alles even rechtvaardig en even snel kunnen oplossen.


    Dat vond ik eigenlijk ook altijd, maar de laatste tijd lijkt er wel iets veranderd te zijn. Ze hadden altijd al hun eigenaardigheidjes en dingen die niet helemaal correct zijn, maarja, het zijn mensen toch?
    Maar de laatste tijd gaat het gewoon de verkeerde kant op, ze reageren anders, aanvallender en gewoon... tsja, ik kan er niet zo goed bij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je hebt gelijk ja. Er worden wel vaker topics gesloten omdat mods 'aannemen' dat er misschien wel een discussie of ruzie van komt. Stelletje hypocrieten zijn het geworden, bang dat er een slecht woord over hen verspreid word.


    None but ourselves can free our minds.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Maar als we alle mods eruit flikkeren, nieuwe kiezen die hun werk toch ook goed doen.. Problem solved.

    Maar wie kiest de nieuwe? Rutger heeft het écht te druk voor zoiets, en bovendien is hij niet actief op het forum. Vaak telt het gedrag op forum mee voor zo'n verkiezing, waar ik het mee eens ben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind dit eigenlijk nog een interessant onderwerp. Het lijkt mij ook veel logischer dat Rutger zijn mods kiest, want het is zijn site en hij gaat niet aan vriendjespolitiek doen. Dat hij dan de mods raadpleeg met zijn keuze is nog begrijpelijk, maar het is inderdaad raar dat de mods het volledig voor het zeggen hebben.
    Als er geen ruzie is, zie ik er ook het nut niet van om het te sluiten. Trouwens sommige mensen zeggen al vaak dat er een ruzie in een topic gaande is, terwijl het eigenlijk een hele pittige discussie is over het onderwerp. Dan zie ik eerlijk gezegd ook niet in waarom het gesloten zou moeten worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh ja, want mods moeten zoveel beter zijn dan users. Waar heeft iedereen de laatste tijd last van? De mods maken één foutje en het is weer niet goed. Just stfu.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    Oh ja, want mods moeten zoveel beter zijn dan users. Waar heeft iedereen de laatste tijd last van? De mods maken één foutje en het is weer niet goed. Just stfu.


    Eén foutje? Seriously?

    Buttzville schreef:
    (...)

    Het is vakantie zeker, niks te doen dus ga je maar hierop reageren met een reactie die niet nuttig is? :')

    Jup. _O_


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat vond ik eigenlijk ook altijd, maar de laatste tijd lijkt er wel iets veranderd te zijn. Ze hadden altijd al hun eigenaardigheidjes en dingen die niet helemaal correct zijn, maarja, het zijn mensen toch?
    Maar de laatste tijd gaat het gewoon de verkeerde kant op, ze reageren anders, aanvallender en gewoon... tsja, ik kan er niet zo goed bij.

    Ja, ik weet dat het nu niet soepel loopt, maar dat komt denk ik van twee kanten. Mods maken een foutje of doen iets waar users het niet mee eens zijn, users gaan mods aanvallen en daar komt weer een tegenreactie van. Het werken in zo'n negatieve sfeer waarbij zo'n beetje alles wat je doet wordt afgekraakt lijkt me nou ook niet alles.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De mods moeten ontslagen worden, ze mogen gerust zich overnieuw aanmelden bij verkiezingen alleen rutger moet de mods uitkiezen.
    ik vindt wel dat er een paar regels moeten komen voor het kiezen bijv.
    * minimaal een jaar op Q zitten
    * minimaal aantal uren in de week op Q zitten
    * daat bepaalde waarschuwingen/bans meetellen die personnen hebben gehad maar de waarschuwingen/bans mogen niet te oud te zijn


    (Be)lieve in (you)rself

    Hamish schreef:
    Oh ja, want mods moeten zoveel beter zijn dan users. Waar heeft iedereen de laatste tijd last van? De mods maken één foutje en het is weer niet goed. Just stfu.



    +Begin eerst bij jezelf.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:21 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vanitysbitch schreef:
    De mods moeten ontslagen worden, ze mogen gerust zich overnieuw aanmelden bij verkiezingen alleen rutger moet de mods uitkiezen.
    ik vindt wel dat er een paar regels moeten komen voor het kiezen bijv.
    * minimaal een jaar op Q zitten
    * minimaal aantal uren in de week op Q zitten
    * daat bepaalde waarschuwingen/bans meetellen die personnen hebben gehad maar de waarschuwingen/bans mogen niet te oud te zijn
    Op de meeste fora gaat het ook zo te werk. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vanitysbitch schreef:
    De mods moeten ontslagen worden, ze mogen gerust zich overnieuw aanmelden bij verkiezingen alleen rutger moet de mods uitkiezen.
    ik vindt wel dat er een paar regels moeten komen voor het kiezen bijv.
    * minimaal een jaar op Q zitten
    * minimaal aantal uren in de week op Q zitten
    * daat bepaalde waarschuwingen/bans meetellen die personnen hebben gehad maar de waarschuwingen/bans mogen niet te oud te zijn


    ^dit.

    Sting schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat het nu niet soepel loopt, maar dat komt denk ik van twee kanten. Mods maken een foutje of doen iets waar users het niet mee eens zijn, users gaan mods aanvallen en daar komt weer een tegenreactie van. Het werken in zo'n negatieve sfeer waarbij zo'n beetje alles wat je doet wordt afgekraakt lijkt me nou ook niet alles.


    Ik heb een aantal (oké, erg weinig) mods becomplimenteerd met hun acties hoor, omdat ik vond dat ze het erg goed deden. Dat is ook van de laatste tijd. Maar ze reageren gewoon veel aanvallender, ook al zegt niemand iets tegen ze.


    Your make-up is terrible

    Mijn topic werd ook gesloten met de aanname dat er een ruzie zou ontstaan terwijl ik alleen vertel dat ik iets wat sommige mensen zeggen vervelend vind. Ik heb niet eens wat verkeerds gezegd D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.