• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ja, want dit is een fake discussie.

    Dat zeg ik niet. Ik zeg dat jij alleen maar mensen boos weet te maken en de mods afkraakt, zonder duidelijke argumenten. Je valt mensen persoonlijk aan en als je echt aan het discussiëren was deed je dat niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Je bent pas 17 -.-
    hoezo gaan mensen van 17 en 18 lopen doen alsof ze voort fucking oud zijn, als mn ouders van in de 40 of mn opa en oma van in de 60 zo reageren oke maar als je 17 of 18 bent kom op zeg doe ff normaal

    Omdat mensen van 17/18 tegenwoordig echt veel volwassener zijn dan 14 jarigen. Als ik zulke topics lees dan voel ik me ook oud. Kinderen van tegenwoordig ook.


    -

    Sting schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet. Ik zeg dat jij alleen maar mensen boos weet te maken en de mods afkraakt, zonder duidelijke argumenten. Je valt mensen persoonlijk aan en als je echt aan het discussiëren was deed je dat niet.


    Wat ben jij aan het doen?

    Sting schreef:
    (...)
    Ik stem voor (cat)


    Dat zijn al twee stemmen. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, jij bent natuurlijk geen puber meer en zooo oud. (cat)


    Jij gedraagt je eigen ook altijd alsof je al o-zo volwassen bent met je 19.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Dát is een van meerdere fatsoenlijke en intelligente manieren om een discussie te voeren. Misschien een tip voor de volgende die je wilt openen.



    Eindelijk, iemand die het daarmee eens is.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    JackyD schreef:
    (...)
    Omdat mensen van 17/18 tegenwoordig echt veel volwassener zijn dan 14 jarigen. Als ik zulke topics lees dan voel ik me ook oud. Kinderen van tegenwoordig ook.


    Misschien jij. Maar als ik naar mensen kijk van 17, zijn die ook niet veel beter.

    Vanitysbitch schreef:
    Ik geef je gelijk!

    En ik snap trouwens niet waarom ze meteen dat andere topic al sluiten voordat er ook maar een ruzie is!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Je bent pas 17 -.-
    hoezo gaan mensen van 17 en 18 lopen doen alsof ze voort fucking oud zijn, als mn ouders van in de 40 of mn opa en oma van in de 60 zo reageren oke maar als je 17 of 18 bent kom op zeg doe ff normaal

    Ik ga niet zeggen dat wij beter zijn, maar je ziet wel duidelijk een verschil tussen toen wij 14 ofzo waren en de 14 jarige van nu. Niet bij iedereen, maar wel bij een grote groep die veel aandacht op zich vestig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Buttzville schreef:
    (...)

    Wat ben jij aan het doen?


    Zij probeert met jou te discusseren.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Buttzville schreef:
    (...)

    Waar the fuck slaat deze reactie op? Wat probeer je nu te bereiken?

    Hahaha. (cat)


    -

    Poltergeist schreef:
    Dus ik sprak Rutger net en hij vind dat ik in zijn naam jullie allemaal even moet vertellen dat de mods en de users even lief moeten doen anders banned hij jullie allemaal(typing)
    _O__O__O__O__O__O_


    (Be)lieve in (you)rself

    JackyD schreef:
    (...)
    Jij krijgt thuis vast geen aandacht ofwel.


    Dit soort opmerkingen bedoel ik nou. WIJ krijgen commentaar van jou, dat we pubers zijn. Maar voor zover ik weet is dit een hele kinderachtige en nare opmerking. Dus doe alsjeblieft niet alsof je zo'n fucking heilige bent. Jij weet niks over haar thuis situatie en daar hoor jij dus ook helemaal geen opmerkingen over te maken.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:13 ]


    To infinity and beyond •

    JackyD schreef:
    (...)
    Hahaha. (cat)

    En dan telkens zeggen dat je je zo oud voelt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik zou graag willen weten wanneer dat is? Want dat is de bedoeling helemaal niet, hoor. Ik weet dat ik nog veel te leren heb, ik doe gewoon mijn best. :') Dus als je mij kan vertellen wanneer dat zo overkomt, kan ik er aan werken.


    Aan het begin van dit topic en de rest kan ik niet onthouden. :'D Maar ja, de oudere mods reageren niet dus moet jij het wel oplossen... Nou, dit is één van de redenen waarom ik jou de beste nieuwkomer vind. Jij gaat ook niet meteen roepen in dikgedrukte letters: Als jullie een probleem hebben moet je dat nu zeggen, ik kan er écht niet tegen! Jij wilt het oplossen.


    Your make-up is terrible