• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

EXACTLY! topic's closed because of that shit.
    Haha en ik vind jou manier van zeggen leuk, die eigenwijsheid en 'pit' staat me wel aan, Oh en trouwens uitdagend tegenover die modjes, Ik zit in je team! haha :P

even a white rose has a black shadowx

DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus, je probeert echt je best te doen. Ook voor de users en wilt je daarvoor ook aanpassen. Dat vind ik netjes.

Ik probeer me gewoon in jullie te verplaatsen, ik snap natuurlijk wel dat jullie met jullie frustraties zitten, en deze discussie kan misschien wel gezond zijn. Zolang het niet persoonlijk wordt tenminste. (cat) Maar dank je. :')

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

JackyD schreef:
    (...)
    Lol. Het is wel duidelijk dat je niet weet hoe oud ik ben :'D

Nee. Niet dat 255 jaar oud zijn je volwassener lijkt maken.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus, je probeert echt je best te doen. Ook voor de users en wilt je daarvoor ook aanpassen. Dat vind ik netjes.

Inderdaad.

Travel far enough, you'll meet yourself

Is leeftijd en intelligentie echt zo ongelofelijk relevant voor deze ruzie? Want dit is alleen maar heen en weer gooien van beledigingen.

quidquid excusatio prandium pro

Paddington schreef:
    (...)

Veertienjarigen als jij.

Oh is ze 14? tja, dat zegt al genoeg. En dan wel met z'n allen zeuren andermans leeftijd. -.-

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

DRAMA MUCH!
    & omg dat je 17 bent maakt je geen wijs iemand hoor. Ik ben ook 17 en doe ook niet alsof ik god ben en alles weet en oh zo veel levenservaring heb.

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

Mordin schreef:
    Is leeftijd en intelligentie echt zo ongelofelijk relevant voor deze ruzie? Want dit is alleen maar heen en weer gooien van beledigingen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Bazart schreef:
    (...)
    Ik probeer me gewoon in jullie te verplaatsen, ik snap natuurlijk wel dat jullie met jullie frustraties zitten, en deze discussie kan misschien wel gezond zijn. Zolang het niet persoonlijk wordt tenminste. (cat) Maar dank je. :')

Het is allang persoonlijk. En tegen deze persoonlijke situaties kunnen jullie bemiddelaartjes niet op. Oh wait, die hebben jullie niet meer .__.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:20 ]

Buttzville schreef:
    (...)

Nee. Niet dat 255 jaar oud zijn je volwassener lijkt maken.

Ik vind het niet nodig om mijn leeftijd op mijn profiel te zetten. :')

-

Mensen, als je 18 bent ben je niet van een andere generatie hoor. Het scheelt maar vier/drie jaar. Dus ga niet doen dat jullie al zo volwassen zijn.

"Ignite, my love. Ignite."

Assassin schreef:
    (...)

*mezelf.
    Ja, dat doe ik. Tussen 18 en 17 zit eigenlijk een heel groot verschil omdat de meesten een enorme verantwoordelijkheid krijgen als ze 18 worden. Dat lijkt misschien wel weinig, dat éne jaartje, maar het is best veel. En ik ben al bijna 2 jaar na de 18.
    Nee, maar het is best erg dan 17 jarigen zich zo verheven voelen boven 15jarigen. Ik voel me nou niet zoveel verheven boven hen.

Als ik naar jou reacties kijk op sommige mensen die jonger zijn dan jou krijg ik dat gevoel wel, dat jij jezelf zoveel beter voelt dan de rest. Just saying.
    Kijk, ik ben dit jaar ook afgestudeerd, heb mijn diploma op zak en ben binnen een goede 4 maanden ook 18. Maar ondanks dat ik nú nog 17 ben weet ik best welke verantwoordelijkheden ik heb en welke druk er momenteel op mijn schouders zit.
    Mensen van 17 kunnen volwassener zijn dan, laat ik even zeggen, iemand van 23, want dat is hier bij mij thuis het levende bewijs. Dus ga niet zeggen dat een 17-jarige niet volwassen kan zijn.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Buttzville schreef:
    (...)

Het is allang persoonlijk. En tegen deze persoonlijke situaties kan jullie bemiddelaartje niet op :'D

Wauw, dat is een kutopmerking. Daarnaast is Sam al geen bemiddelaar meer. Hey, volgens mij weet je toch niet alles, ondanks je al 'zo lang' aangemeldt bent. (cat)

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Mordin schreef:

Dit inderdaad. Komaan mensen, ik zeg het nog een laatste keer: géén persoonlijke beledigingen!

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Americana schreef:
    DRAMA MUCH!
    & omg dat je 17 bent maakt je geen wijs iemand hoor. Ik ben ook 17 en doe ook niet alsof ik god ben en alles weet en oh zo veel levenservaring heb.

Hey liefje!
    Jij verschijnt ook alleen als er drama is :'D

Anyway, iedereen beledigd een andere leeftijd!