• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

Vanitysbitch schreef:
    (...)

Je kunt ons beter uit laten discusseren dan is het misschien binnekort over want nu blijven er toch alleen maar meer topics komen omdat ze steeds worden gesloten

Ik laat jullie toch discussiëren? Gewoon geen persoonlijke aanvallen naar elkaar, want dát is geen discussie meer.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Buttzville schreef:
    (...)

Misschien jij. Maar als ik naar mensen kijk van 17, zijn die ook niet veel beter.

Wat jij nu doet is veralgemenen.

You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

Bazart schreef:
    (...)
    Wel, ik zal het straks, als dit wat afgekoeld is, opnieuw nalezen. Als dit nog eens voorkomt, mag je me dat heus zeggen, dan let ik er wat beter op. :')

Dat bedoel ik dus, je probeert echt je best te doen. Ook voor de users en wilt je daarvoor ook aanpassen. Dat vind ik netjes.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Hamish schreef:
    (...)

Ja, maar als wij 17/18-jarige naar meisjes van 14 jaar kijken denken we: 'Djeez, waar gaat dat heen met de wereld?' De meeste zijn gewoon verwend en helemaal verneukt.

Die van elf zijn tegenwoordig niet veel beter. Ik ben nog lang geen achttien of zeventien, maar ik weet wel dat ik diezelfde reactie heb bij mijn klasgenoten, al zijn die tussen veertien en zestien. De jeugd is tegenwoordig gewoon messed up.

Ex astris, sciencia

Vanitysbitch schreef:
    (...)

Je kunt ons beter uit laten discusseren dan is het misschien binnekort over want nu blijven er toch alleen maar meer topics komen omdat ze steeds worden gesloten

This. Het topic sluiten helpt helemaal niet hoor, dan word het de volgende keer alleen maar erger.

Buttzville schreef:
    (...)

Ik weet niet wat voor veertienjarigen jij allemaal ziet?

Zoals jij. Met een grote mond en overal commentaar op. Doen alsof je al o-zo volwassen bent en alles beter weet. Dat voor veertienjarigen. En dan natuurlijk nog al die sletjes dat rondlopen alsof ze geen kleren hebben.
    Maar volgens mij komt dat ook grotendeels door de media en dergelijke. Minderwaardigheidsgevoel en dergelijke. Natuurlijk moet je, je stoer voordoen en een grote mond opzetten of je betekend niets meer deze dagen.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik ben bijna 18 en heb jullie tieners genoeg zien veranderen in de jaren tot nu. GELOOF MIJ! En het feit dat jij als 15jarige hier op antwoord, zegt genoeg :Y)

Misschien als ik bijna 18 ben dat ik alles ookwel anders zie, alleen nu ik 15 ben niet.

(Be)lieve in (you)rself

Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik ben bijna 18 en heb jullie tieners genoeg zien veranderen in de jaren tot nu. GELOOF MIJ! En het feit dat jij als 15jarige hier op antwoord, zegt genoeg :Y)

15 jarige Charissa is waarschijnlijk een stuk slimmer dan de 18 jarige jij. Wat de fuck is dit voor een leeftijdsdiscriminatie, ik ben 19 en ik kan je eerlijk zeggen dat het niet aan de leeftijd maar aan de persoon ligt, qua hoe slim of 'arrogant' hij of zei is en om nou te zeggen dat iemands argument irrelevant is gebaseerd op zijn of haar leeftijd, maakt jou juist oppervlakkig en dus minder slim.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus, je probeert echt je best te doen. Ook voor de users en wilt je daarvoor ook aanpassen. Dat vind ik netjes.

This. ^^

To infinity and beyond •

Hamish schreef:
    (...)

Jij gedraagt je eigen ook altijd alsof je al o-zo volwassen bent met je 19.

*mezelf.
    Ja, dat doe ik. Tussen 18 en 17 zit eigenlijk een heel groot verschil omdat de meesten een enorme verantwoordelijkheid krijgen als ze 18 worden. Dat lijkt misschien wel weinig, dat éne jaartje, maar het is best veel. En ik ben al bijna 2 jaar na de 18.
    Nee, maar het is best erg dan 17 jarigen zich zo verheven voelen boven 15jarigen. Ik voel me nou niet zoveel verheven boven hen.

Your make-up is terrible

Buttzville schreef:
    (...)

Dat zeggen misschien de 20'ers ook over jullie.

Ik heb het mijn zus, van 21, nooit over mijn 'generatie'(bij gebrek aan beter) horen zeggen maar wel over deze 'generatie'

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

JackyD schreef:
    (...)
    Sommigen niet nee. Het is ook niet zo dat als je een bepaalde leeftijd hebt dat je ineens volwassen bent. Maar er zit zó veel verschil in hoe de jeugd van tegenwoordig zich gedraagt en hoe dat een aantal jaar geleden was.

DIT

You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

Buttzville schreef:
    (...)

Dat zeggen misschien de 20'ers ook over jullie.

Lol. Het is wel duidelijk dat je niet weet hoe oud ik ben :'D

-

Hamish schreef:
    (...)

Zoals jij. Met een grote mond en overal commentaar op. Doen alsof je al o-zo volwassen bent en alles beter weet. Dat voor veertienjarigen. En dan natuurlijk nog al die sletjes dat rondlopen alsof ze geen kleren hebben.
    Maar volgens mij komt dat ook grotendeels door de media en dergelijke. Minderwaardigheidsgevoel en dergelijke. Natuurlijk moet je, je stoer voordoen en een grote mond opzetten of je betekend niets meer deze dagen.

Dat ik brutaal ben ligt aan mij. Dat is niet 'elke veertienjarige'. Volwassen noem ik mezelf niet, heb ik dat ooit gezegd? Ik geef gewoon mijn mening. En ik kleed me niet als een slet, en om eerlijk te zijn zie ik niet zo heel veel sletterige veertienjarigen.

Impressie schreef:
    (...)

Ik ben niet "zooo oud", nee. Ik heb het over puberaal gedrag, en die periode heb ik grootendeels al gehad. Gelukkig dat ik me toen niet ging afreageren op onschuldige internetgebruikers...

Het is gewoon vervelend dat mensen die maar één of twee jaar ouder zijn zulke dingen gaan zeggen.

Your make-up is terrible