• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Hiddlestons schreef:
    Shut. The. Fuck. Up.
    Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
    Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
    Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
    En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
    De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
    Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
    En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
    Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.
    BAH BAH BAH.
    Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!


    None but ourselves can free our minds.

    En zoals ik al zei: ga elkaar alsjeblieft niet persoonlijk aanvallen. Er kan heus wel gediscussiëerd worden, maar val elkaar niet aan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bazart schreef:
    (...)
    Ík (ik kan niet beslissen voor de andere mods) zal er rekening mee houden de volgende keer.


    Hoewel ik vaak vind dat je je gedraagt alsof je alles weet, moet ik toch toegeven dat jij de beste nieuwkomer bent.


    Your make-up is terrible

    Poltergeist schreef:
    Ik bel Rutger wel even!


    Doe dat!

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik weet wel dat het niet aanvallend bedoeld was, hoor, je stelde (in mijn ogen) een nogal logische vraag. :') En ik dnek wel dat de mods zich in een topic geëxcuseerd hebben, ookal hadden misschien dat ook nog eens bij iedereen persoonlijk hadden gedaan. We kunnen er enkel uit leren.
    En ik denk dat er dan echt wel sprake zal zijn van vriendjespolitiek.

    Ok dan is het goed. Dat topic heb ik niet gezien daarom vind ik het nog steeds een beetje lullig.

    Dat is wel waar, daarom zei ik ook in een andere reactie, een voorselectie van de mods(want die weten wat we zoeken) en dan een soort poll zodat wij onze mening kunnen geven. Misschien 50/50.
    In ieder geval dat wij iets van mede spraak hebben, of onze mening kunnen geven er over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weet je wat ik weet? Ik zit hier al meer dan 4 jaar op Q en in het begin was dat hier rustig. Maar al die fucking tieners zijn gewoon zo arrogant geworden en doen hun mond open alsof ze God zijn. Toen ik 14 was eh, durfde ik geen woord te zeggen en was ik een braaf kind dat nu naar Winx keek ofzo.. De jeugd is zoooo fucking verwend nu. Ik irriteer er me dood aan. Niet alleen op Q. gewoon overal waar je gaat!

    voor zover mijn mening :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hiddlestons schreef:
    Shut. The. Fuck. Up.
    Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
    Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
    Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
    En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
    De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
    Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
    En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
    Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.
    BAH BAH BAH.
    Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!


    I know how you're feeling. Vervelende pubers...


    You are beautiful, you are love.

    Bazart schreef:
    En zoals ik al zei: ga elkaar alsjeblieft niet persoonlijk aanvallen. Er kan heus wel gediscussiëerd worden, maar val elkaar niet aan.


    Dus, als ik het nu over bijvoorbeeld jou als mod ga hebben, kan het wel omdat jij mod bent, terwijl het ook persoonlijk is? (cat)

    Misschien moeten we gewoon met z'n allen gaan stemmen voor een permaban ofzo. Dit lost dus helemaal niks op, en de sfeer wordt er echt niet beter op.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    DarkSavior schreef:
    Hiddlestons, vind je niet dat je een beetje te agressief bent? Ik snap je wel hoor, daar niet van. Maar dat is toch iets té.

    En ik weet dat ik ook niet geweldig ben. Ik kan mensen heel snel veroordelen en een harde mening hebben. Maar als ik merk dat ik iemand kwets verontschuldig ik me wel.

    Nee. Ik heb er schoon genoeg van dat iedereen zit te zeiken op de crew en dat we alles verkeerd doen. Dit deed de emmer gewoon overlopen.
    Ik ben woedend!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kaboeki schreef:
    Weet je wat ik weet? Ik zit hier al meer dan 4 jaar op Q en in het begin was dat hier rustig. Maar al die fucking tieners zijn gewoon zo arrogant geworden en doen hun mond open alsof ze God zijn. Toen ik 14 was eh, durfde ik geen woord te zeggen en was ik een braaf kind dat nu naar Winx keek ofzo.. De jeugd is zoooo fucking verwend nu. Ik irriteer er me dood aan. Niet alleen op Q. gewoon overal waar je gaat!

    voor zover mijn mening :D


    Ik kijk Nickelodeon. Just sayin' (cat)

    Floyd schreef:
    (...)
    Ok dan is het goed. Dat topic heb ik niet gezien daarom vind ik het nog steeds een beetje lullig.

    Dat is wel waar, daarom zei ik ook in een andere reactie, een voorselectie van de mods(want die weten wat we zoeken) en dan een soort poll zodat wij onze mening kunnen geven. Misschien 50/50.
    In ieder geval dat wij iets van mede spraak hebben, of onze mening kunnen geven er over.


    Pff, mijn plan was beter :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Buttzville schreef:
    (...)

    Dus, als ik het nu over bijvoorbeeld jou als mod ga hebben, kan het wel omdat jij mod bent, terwijl het ook persoonlijk is? (cat)

    Als jij nou eens een echte discussie ging beginnen, dan wel ja :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kaboeki schreef:
    Weet je wat ik weet? Ik zit hier al meer dan 4 jaar op Q en in het begin was dat hier rustig. Maar al die fucking tieners zijn gewoon zo arrogant geworden en doen hun mond open alsof ze God zijn. Toen ik 14 was eh, durfde ik geen woord te zeggen en was ik een braaf kind dat nu naar Winx keek ofzo.. De jeugd is zoooo fucking verwend nu. Ik irriteer er me dood aan. Niet alleen op Q. gewoon overal waar je gaat!

    voor zover mijn mening :D


    Same here. Toen ik hier pas kwam durfde ik me niet eens mengen in vrolijke topics. :') De laatste tijd denken die 14-jarige dat ze overal bijhoren en dat ze zo geweldig en populair zijn hier. Well, excuse me, maar dan ben ik blij dat ik hier niet zo bekend ben, want dan ben je eerder berucht.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Nee. Ik heb er schoon genoeg van dat iedereen zit te zeiken op de crew en dat we alles verkeerd doen. Dit deed de emmer gewoon overlopen.
    Ik ben woedend!


    -died- Ik heb zojuist mijn chocomel over mijn toetsenbord uitgeproest.