• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Hiddlestons schreef:
    Shut. The. Fuck. Up.
    Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
    Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
    Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
    En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
    De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
    Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
    En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
    Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.
    BAH BAH BAH.
    Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!


    Hahahahahahaah geniaal dit.

    Oké laten we allemaal gemene agressievelingen worden, mensen!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:04 ]

    Hiddlestons schreef:
    Shut. The. Fuck. Up.
    Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
    Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
    Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
    En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
    De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
    Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
    En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
    Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.
    BAH BAH BAH.
    Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hiddlestons schreef:
    Shut. The. Fuck. Up.
    Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
    Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
    Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
    En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
    De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
    Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
    En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
    Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.
    BAH BAH BAH.
    Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!


    Jezus, je bent 18. Dan ben je niet meteen volwassen, jij hoort nog gewoon bij de fucking tieners van tegenwoordig.

    xDesire schreef:
    (...)


    Wauw, wat ben jij vervelend zeg. Een topic van een discussie starten en bloedheilig er neer zetten "het is een discussie, geen ruzie" en toch ga je op reacties in als "dont give a fuck" of iets in die zin. Bij een discussie reageer je gewoon normaal en bespreek je gewoon hoe je er over denkt, maar jij ben echt respectloos bezig.


    En het zijn meestal dezelfden die zeuren om de mods. Begin trouwens allemaal lekker bij jezelf en hou op met zeuren over die lijst. Ze hebben sorry gezegd. Wat willen jullie, een therapiesessie van 12 uur lang ofzo? -__-


    Hier ben ik het helemaal mee eens.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Floyd schreef:
    (...)
    Het was ook niet aanvallend tegen jou bedoelt. Ik vind het alleen niet kunnen wat ze gedaan hebben en vooral dat ze geen sorry ofzo hebben gezecht. Ik snap wel waarom mensen nieuwe mods willen en ik ben er ook wel voor.

    Maar vooral vind ik dat wij als users medezeggenschap moeten hebben in wie mod word, want als veel mensen er niet mee eens zijn werkt het niet om zo iemand als mod aan te stellen.

    Ik weet wel dat het niet aanvallend bedoeld was, hoor, je stelde (in mijn ogen) een nogal logische vraag. :') En ik dnek wel dat de mods zich in een topic geëxcuseerd hebben, ookal hadden misschien dat ook nog eens bij iedereen persoonlijk hadden gedaan. We kunnen er enkel uit leren.
    En ik denk dat er dan echt wel sprake zal zijn van vriendjespolitiek.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Assassin schreef:
    (...)

    Jeej, nog een mod die niet leest en niet verder kijkt dan haar neus lang is!

    Ik ben gestopt na pagina tien om precies te zijn, omdat ik gewoon echt enorm chagrijnig word ervan en zie nu dat jullie het over haar online tijd hebben. Echt jeetje zeg, wat is het probleem. Niet iedereen zit al vier jaar op Quizlet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hiddlestons schreef:
    Shut. The. Fuck. Up.
    Stelletje kinderachtige lui! Jullie zitten dan misschien langer op Q, maar als jullie mods zouden zijn, zouden jullie het verpesten, dat is zeker.
    Ik heb schoon genoeg van jullie fucking gezeik. Don't like it? Donder dan maar een eind op.
    Ze zouden die tieners van tegenwoordig veel harder moeten aanpakken, met hun eeuwige gerel steeds!
    En dan hebben ze het erover dat een democratie zo goed is. Nou, echt niet hoor. Wat mij betreft gooien ze de hele wereld in een fucking dictatuur en komt die er nooit weer uit.
    De hormonen vliegen door het forum en dankzij het constante gezeur, MAKEN jullie het ook verdomde kut op het forum!
    Als je de wereld wilt veranderen, begin bij jezelf.
    En dat mogen héél veel mensen gaan doen, echt waar. Ook ik, maar ik geef tenminste eerlijk toe dat ik geen lieverdje ben, terwijl jullie allemaal schijnheilige lui zijn die alle schuld op iemand anders afschuiven.
    Weet je wat, creëer je eigen site en ga daar maar rellen. Eens kijken hoe lang jullie het volhouden. Ik tril van woede en als ik kon, had ik allang iets wreeds gedaan.Stelletje kleuters! Kinderachtige pubers!


    Je doet nu net alsof je al zo oud en volwassen bent, je bent pas 18 hoor dus doe ff normaal.

    @Vanity/Ellen jij zou zeker gekozen worden dan
    BAH BAH BAH.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:06 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Hiddlestons, vind je niet dat je een beetje te agressief bent? Ik snap je wel hoor, daar niet van. Maar dat is toch iets té.

    En ik weet dat ik ook niet geweldig ben. Ik kan mensen heel snel veroordelen en een harde mening hebben. Maar als ik merk dat ik iemand kwets verontschuldig ik me wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Jezus, je bent 18. Dan ben je niet meteen volwassen, jij hoort nog gewoon bij de fucking tieners van tegenwoordig.


    Mag ik even zeggen dat ik jou reactie op leeftijd en registratietijd heel erg ironisch vind? Ja? Dank je.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Ik miste je al in dit topic :P

    ontopic: waarom reageren er geen van de oudere mods?

    Ik vindt Bazart en Daley wel goed bezig op t moment want zij zijn de enigste die in dit topic reageren van de mods

    Ik denk dat dat komt omdat zij 2/3 enide mods zijn die online zijn. :')

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, als ik erachter kom dat ik iemand gekwetst heb dan verontschuldig ik me er ook voor. Want dat is dan weer niet de bedoeling ervan.

    Ík (ik kan niet beslissen voor de andere mods) zal er rekening mee houden de volgende keer.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bazart schreef:
    (...)
    Ík (ik kan niet beslissen voor de andere mods) zal er rekening mee houden de volgende keer.

    Kijk en daarom reken ik niet meteen iedereen af (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik bel Rutger wel even!

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Hahahahahahaah geniaal dit.

    Oké laten we allemaal gemene agressievelingen worden, mensen!

    Beter dan een leugenaar en een faker.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Buttzville schreef:
    (...)

    Jezus, je bent 18. Dan ben je niet meteen volwassen, jij hoort nog gewoon bij de fucking tieners van tegenwoordig.

    Nee zij is een adolescent. (cat)


    -