• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Hahaha dat hoop ik maar.]

    Angelica Wolfe

    "Is het dan wel handig om dan zo naar je werk te gaan? Misschien een dagje vrij niet handig? Bovendien weet je zo zeker dat je die twee collega's waar je het gisteren over had niet tegenkom." zegt hij. Hij heeft zijn hand in zijn zak gestoken. Ik denk even na en knik dan traag.
    "Misschien heb je wel gelijk..." antwoord ik dan terwijl ik er nog over nadenk. Ik heb inderdaad geen behoefte om ze nu even te zien, zeker niet gezien de staat waar in ik verkeer. Ik wil al helemaal geen medelijden opwekken van één van beide of iets dergelijks en waarschijnlijk hebben ze toch niets aan mij vandaag. Ik zucht even.
    "Ik denk dat je ik je advies maar aanneem, slimme jongeman." Ik lach zacht. "Maar ik weet alleen niet wat ik dan de hele dag moet gaan doen. Ik ben niet zo van het nietsdoen."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Misschien heb je wel gelijk...' antwoordde ze nadat ze traag had geknikt. Ze leek na te denken.
    'Ik denk dat je ik je advies maar aanneem, slimme jongeman,' lachte ze zachtjes. 'Maar ik weet alleen niet wat ik dan de hele dag moet gaan doen. Ik ben niet zo van het nietsdoen.' Ik dacht na en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Wat dacht je van om zo als eerste wat minder zakelijke kleding aan te trekken,' stelde ik voor en glimlachte er vriendelijk bij. 'Vrije tijds kleding zoals ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Wat dacht je van om zo als eerste wat minder zakelijke kleding aan te trekken." stelt hij voor en glimlacht. "Vrije tijds kleding zoals ik." Nu is het mijn beurt om aan mijn achterhoofd te krabben en te bedenken wat ik in godsnaam aan zou moeten.
    "Oké, dat is misschien wel een goed begin." zeg ik tegen hem. "Maar wat dan? Ik heb werkelijk geen idee." Ik ben echt niet goed in mijn vrije tijd opvullen. Meestal werk ik tot na het avondeten, ga ik naar huis en neem een bad voor ik naar bed ga. Soms lees ik nog iets of kijk ik een beetje tv, maar dat houd ik geen hele dag vol.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oké, dat is misschien wel een goed begin. Maar wat dan? Ik heb werkelijk geen idee.' Zachtjes lachte ik en vroeg mijzelf af of ze wel eens eerder een dag vrij had genomen. Ik keek haar bedenkelijk aan en deed mijn hoofd ietsjes schuin.
    'Ga dan iets doen wat je leuk vind. Zwemmen, wandelen. Spreek met vrienden af.' Ik haalde mijn schouders ietsjes op toen ik klaar was met praten. 'Er zijn zat dingen om te doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht en ik begrijp wel waarom, ik lijk vast een workaholic. Hij kijkt me aan met een schuin hoofd en een bedenkelijke blik.
    "Ga dan iets doen wat je leuk vind. Zwemmen, wandelen. SPreek met je vrienden af." Hij haalt zijn schouders licht op. "Er zijn zat dingen om te doen." Ik zal maar niet zeggen dat ik geen vrienden heb, alleen collega's. Ik steek soms ook veel te veel tijd in mijn werk maar ja, hunter zijn neemt ook veel werk tijd in beslag.
    "Hm..." zeg ik bedenkelijk. "Aangezien mijn vrienden ook werken en jij vandaag geen afspraken had volgens jou, heb je zin om iets te gaan doen om mijn vrije dag mee op te vullen?" vraag ik met een charmante glimlach naar hem toe.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Hm... Aangezien mijn vrienden ook werken en jij vandaag geen afspraken had volgens jou, heb je zin om iets te gaan doen om mijn vrije dag mee op te vullen?' vroeg ze met een charmante glimlach. Ik lachte zachtjes en knikte vrijwel gelijk.
    'Tuurlijk, hoe kan ik dat afwijzen?' vroeg ik met een glimlachje. Ik keek eventjes omlaag en mijn blij viel op mijn zak met brood.
    'Al moet ik dit wel eerst thuis brengen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zachtjes en knikt tot mijn opluchting vrijwel meteen.
    "Tuurlijk, hoe kan ik dat afwijzen?" Zijn blik gaat nar het brood in zijn hand. "Al moet ik dit wel eerst thuisbrengen." zegt hij en ik knik, zet mijn boodschappentas neer en graai de sleutels uit mijn tas.
    "Wil je een lift?" vraag ik ondertussen en ik druk op het knopje om mijn auto te ontgrendelen. Links van ons hoor ik het bekende geklik en als ik die kant op kijk, die ik de zwarte, kleine auto achter een wat grotere auto staan.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze knikte, zette haar boodschappentas neer en viste haar sleutels uit haar tas.
    'Wil je een lift?' vroeg ze ondertussen. Ze drukte op een knopje en er kwam geluid ergens vandaan. Ik slikte eventjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Eh.. Nee.. Ik eh.. Ik loop zelf wel naar huis,' stammelde ik en krabde iets aan mijn achterhoofd. Het was lief dat ze het aanbood, maar ik liet liever niet iemand mijn huis zien. Ik schaamde me er eerlijk gezegd er een beetje door.
    'Spreken we ehm.. Ergens af?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij hoor hem duidelijk slikken en hij schud lichtjes zijn hoofd.
    "Eh... Nee... Ik eh... Ik loop zelf wel naar huis." stamelt hij en ik trek mijn wenkbrauw op. Het klinkt nogal vreemd in mijn oren.
    "Spreken we ehm... Ergens af?" Ik stoot hem lachend aan.
    "Hé kom op, ik beloof dat ik rustig zal rijden en je levend aflever." lach ik omdat ik denk dat hij bang is voor mijn rijstijl. Ik kan me ergens herinneren dat ik hem ervoor gewaarschuwt heb. Ik probeer hem met mijn liefste glimlach over te halen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Hé kom op, ik beloof dat ik rustig zal rijden en je levend aflever,' zei ze lachend nadat zij mij lachend had aangestoten. Ik lachte wat nerveus en begon met de zak van het brood te spelen. Ik slikte weer eventjes en keek naar mijn handen.
    'Dat hoeft echt niet,' zei ik zachtjes. Ik krabde weer aan mijn achterhoofd en haalde een sigaretje uit mijn zak en stak die aan.
    'Ik eh.. Zie je zo,' zei ik en liep weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht, het klinkt nerveus, en begint met de zak brood te spelen.
    "Dat hoeft echt niet." zegt hij zacht. Hij krabt weer aan zijn achterhoofd en haalt een sigaret uit zijn zak om die aan te steken.
    "Ik eh... zie je zo." zegt hij en hij loopt weg. Ik kijk hem even verbaasd na.
    "Ik woon op de Third streer, nummer vier." roep ik hem achterna. Ik zucht en til mijn zware tas weer op, waarna ik naar mijn auto loop en instap. De tas met boodschappen zet ik naast me neer, start de auto en rij terug naar huis. Het is niet zo heel ver maar ik ben lui. Thuis aangekomen berg ik mijn boodschappen snel op en loop ik naar boven om me om te kleden. Ik zou Kyle eens laten zien dat ik niet alleen zakelijk kan zijn. Als ik in mijn kast kijk, zie ik alleen maar dingen waarvan hij zou zeggen: 'Zakelijk'. Ik zucht even en besluit me eerst geheel uit te kleden. Daarna ga ik voor mijn kast staan en graaf ik er diep in. Uiteindelijk trek ik dit maar aan, hoewel ik zeker weet dat hij het vast zakelijk vind. Ik loop weer naar beneden en trek een paar zwarte teenslippers aan die achter in de kast lagen om daarna koffie te gaan zetten.


    Your make-up is terrible

    [Ga je ook even boodschappen doen met je zusjes.. Laten ze de sla 2 keer donderen en lopen er mensen achter je te lachen -.-]

    Kyle Dyer

    'Ik woon op de Third streer, nummer vier,' hoorde ik Angel nog achter mij roepen. Ik stak mijn hand op als teken dat ik het gehoord had en liep flink door naar mijn huis. Ik keek naar mijn sigaret en had er vrij weinig zin in. Ik gooide hem op straat en trapte hem gelijk uit.
    Thuis aangekomen gooide ik het brood zo wat in de kast en liet mijzelf eventjes neerzakken op een stoel. Lichtjes krabde ik aan mijn hoofd en zuchtte eventjes. Ik dacht na over de straat die Angel opnoemde en merkte dat die straat niet eens zo heel ver is. Lichtjes beet ik op mijn lip en schudde ik lichtjes mijn hoofd. Ik ging mijn huis uit en draaide die op slot. De sleutels stopte ik in mijn broekzak en begon te lopen. Voordat ik wegging had ik nog maar weer een appel gepakt en at die op terwijl ik naar het huis van Angel liep.
    Ik liep haar straat in en was eerlijk gezegd opgelucht dat deze huizen niet zo groot waren. Ik keek op de nummerborden tot dat ik nummer vier zag. Ik liep naar de voordeur toe en drukte op de bel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik kijk toe hoe de koffie door het filter druppelt en vraag me vaag af of Kyle wel koffie lust. Dan trek ik de koelkast open en zie ik dat ik alleen een fles water heb liggen. Ik schuif wat dingen aan de kant en zie nog een blikje cola. Ik zucht even en hoop maar dat hij er iets van lust. Ik leun weer tegen het aanrecht aan en verzink in gedachte, waardoor ik behoorlijk opschrik als de bel gaat. Ik spring op en loop naar de deur toe. Ik zucht even en trek mijn blauwe blouse nog even recht voordat ik de deur met een glimlach open.
    "Dat was snel." zeg ik met een twinkelend lachje tegen hem. "Kom binnen."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    De deur ging open en in de deuropening stond Angel in een niet stel kleren.
    'Dat was snel,' zei ze met een twinkelend lachje naar mij. 'Kom binnen.' Ik bekeek haar weer eventjes en glimlachte vriendelijk naar haar. Ik stapte naar binnen en keek ondertussen een beetje om mij heen.
    'Je ziet er al een stuk minder zakelijk uit,' zei ik met een glimlachje. Ik draaide mijzelf om zodat ik Angel aan kon kijken. 'Alleen het is nog steeds wat zakelijk.' Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en zonder te vragen haalde ik de riem af die om haar blouse zat.
    'Zo, dat maakt het al weer wat losser.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij bekijkt mij even en glimlacht vriendelijk. Daarna stapt hji naar binnen en kijkt hij een om zich heen. Het is een heel verschil met mijn rommelige auto, in ieder geval. Ik sluit de deur achter hem.
    "Je ziet er al een stuk minder zakelijk uit." zegt hij met een glimlachje en draait zich om naar mij. "Alleen het is nog steeds te zakelijk." Net wat ik dacht. Hij krabt aan zijn achterhoofd en haalt die riem van mijn lichaam af.
    "Zo, dat maakt het al weer wat losser." Ik moet zacht lachen en pak de riem uit zijn handen om hem op het kastje in de hal te leggen.
    "Je bent me er eentje, Kyle." grinnik ik, waarna ik richting de keuken begin te lopen. "Wil je iets te drinken?" vraag ik.


    Your make-up is terrible