• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik sloot de deur, maar besloot dat ik gelijk langs de supermarkt kon. Ik ging weer mijn huis binnen om wat geld te pakken, stopte het in mijn broek zak en ging weer het huis uit.
    Tegen de tijd dat ik bij de supermarkt aan was gekomen had ik mijn appel ook al op en gooide het klokkenhuis in de prullenbak. Ik liep naar binnen en ging gelijk op zoek naar het brood.
    'Brood brood brood..' mompelde ik. Daar eindelijk aangekomen kwam ik een vrouw tegen. Ze leek zo vanaf de achterkant veel op Angel. Ik glimlachte eventjes en vestigde mijn aandacht weer op het brood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hum..." zeg ik zacht en redelijk ongeduldig in mezelf en glij met mijn vingers over het witte etiket van het brood om het te lezen, maar de woorden neem ik niet echt in me op. Mijn rode nagels tekenen behoorlijk af tegen die witte achtergrond. Ik verplaats mijn vingers naar het volgende brood waar ik hetzelfde bij doe. Uiteindelijk pak ik een half bruin brood omdat ik geen zin heb om te kiezen en gooi hem in het mandje. Als ik me omdraai en weg wil lopen, bots ik tegen hem iemand om en verlies ik bijna mijn evenwicht. Bijna, omdat ik me nog net kan vastgrijpen aan de arm van degene tegen wie ik ben opgebotst.
    "Oeps." mompel ik. "Sorry."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik keek meer naar de prijzen dan naar het brood. Af en toe ging mijn blik naar de hand van de mevrouw. Haar nagels waren perfect rood, hetzelfde als die van Angel gisteren. Ze draaide zich om en wou weglopen. Ik wou aan de kant stappen, maar was al de laat en ze botste tegen mij op. Ze verloor aan evenwicht bijna en pakte mijn arm vast waardoor ze toch niet viel.
    'Oeps,' mompelde ze. 'Sorry.' Ik lachte zachtjes en bekeek de vrouw nu vluchtig. Ik lachte ietsjes harder toen ik merkte dat het Angel was.
    'Hoi Angel,' zei ik met een glimlachje. 'Wat zie je er netjes uit. Straks een afspraak of zo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hoi Angel." Ik kijk op naar een glimlachende Kyle en moet daardoor ook glimlachen.
    "Wat zie je er netjes uit. Straks een afspraak of zo?" vraagt hij en ik moet zacht lachen waarna ik hem even bekijk. Gewoon vrijetijdskleding.
    "Nee, gewoon naar mijn werk." antwoord ik dan. "Dit is nog minder net dan normaal." Ik doe een stap naar achter en blijf glimlachen.
    "Jij hebt vast geen afspraak." merk ik op. "Hoewel je er nog leuk uitziet hoor."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, gewoon naar mijn werk. Dit is nog minder net dan normaal,' zei ze en deed vervolgens een stap naar achteren. Ze bleef glimlachen en ik glimlachte vriendelijk terug.
    'Jij hebt vast geen afspraak. Hoewel je er nog leuk uitziet hoor,' zei ze waardoor ik lichtjes begon te blozen.
    'Dank je en nee ik heb geen afspraak. Althans.. Zo ver ik het weet niet.' Lichtjes krabde ik aan mijn achterhoofd en keek vervolgens eventjes naar het brood.
    'Misschien met brood, maar daarvoor trek ik geen nette kleren aan.' Ik haalde lichtjes mijn schouders op en pakte het goedkoopste brood wat er lach.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 1:02 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dank je en nee ik heb geen afspraak. Althans... Zo ver ik weet niet." zegt hij en hij krabt op zijn achterhoofd waarna hij langs mij heen naar het brood kijkt.
    "Misschien met het brood, maar daarvoor trek ik geen nette kleren aan." Hij haalt zijn schouders op en pakt een brood. Ik volg zijn bewegingen.
    "Hm, ik had ook brood nodig. En nog meer, maar ik ben het weer vergeten." Ik kijk even om me heen in de winkel maar er schiet me niets te binnen.
    "Ach, ik heb de belangrijkste dingen, zo overleef ik het wel." Ik kijk in mijn mandje naar de koffie en het brood. Meer dan genoeg voor mij om mee te overleven geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Hm, ik had ook brood nodig. En nog meer, maar ik ben het weer vergeten,' zei ze en keek vervolgens door de winkel heen.
    'Ach, ik heb de belangrijkste dingen, zo overleef ik het wel.' Ze keek haar mandje in en ik volgde haar voorbeeld. Koffie en brood. Ik lachte zachtjes.
    'En ik heb hier alles wat ik nodig had,' zei ik en deed mijn hand eventjes omhoog met het brood. 'Dus ehm.. Ja. Zie ik je later nog?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "En ik hb hier alles wat ik nodig had." zegt hij en houd de zak met brood omhoog. "Dus ehm... Ja. Zie ik je later nog?" vraagt hij.
    "Vast wel. We lijken elkaar elke keer toevallig tegen te komen." zeg ik met een klein, vriendelijk lachje. Het verbaast me eigenlijk best wel dat dit al de derde keer is. Dit is de enige keer dat hij niet in gezelschap is of komt van vreemd, vrouwelijk gezelschap. Mij uitgezonderd dan, natuurlijk. Ik ben zelf ook niet het normaalste gezelschap.
    "Ik ga wel de winkel rondlopen om te zien wat ik nog meer mis."

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 1:19 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Vast wel. We lijken elkaar elke keer toevallig tegen te komen,' zei ze met een klein vriendelijk lachje. Ik lachte zachtjes en knikte bevestigend. Ik vond het niet erg dat ik haar nu al de derde keer was tegen gekomen. Ze was aardig. De gedachte dat ze misschien toch een hunter kon zijn kwam niet echt in mij op. Ze was gewoon veelte aardig daarvoor.
    'Ik ga wel de winkel rondlopen om te zien wat ik nog meer mis,' zei ze waarmee ze mij uit mijn gedachten haalde. Verschrikt keek ik op naar haar en knikte toen.
    'Succes met zoeken,' zei ik met een klein lachje. 'Ik ga dit afrekenen en dan naar huis brengen. Tot de volgende keer?' vroeg ik en liep al weg zonder echt op antwoord te wachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lijkt een beetje verschrikt op te kijken en knikt dan.
    "Succes met zoeken. Ik ga dit afrekenen en dan naar huis brengen. Tot de volgende keer?" vraagt hij maar hij loopt al weer weg.
    "Eh, tot de volgende keer." mompel ik hem zacht achterna. "En bedankt." Ik draai me ook om en loop de tegengestelde richting op. Kyle is een aardige jongeman, besluit ik. Ik loop rechtdoor en bekijk de schappen even. Bij het groente en fruit pak ik wat appels en loop naar de diepvriesmaaltijden om er voor de zekerheid wat in te slaan. Ik at niet vaak thuis maar als ik het deed wilde ik wel iets in huis hebben. Ik besluit dat ik wel genoeg heb en loop richting de kassa's.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Eh, tot de volgende keer,' mompelde ze zachtjes. 'En bedankt.' Ik hoorde nog maar net en glimlachte iets. Waarvoor bedankte ze mij eigenlijk? Ik draaide mijzelf om, maar ze was al weggelopen. Ik haalde mijn schouders iets op en liep richting de kassa toe. Het was nog aardig rustig en was gauw aan de buurt. Ik rekende af en liep met het brood naar buiten toe. Buiten ging ik tegen een muurtje aan leunen en stak een sigaretje op. Ik ging wachten op Angel. Ik wou toch weten waarvoor ze mij bedankte, omdat ik haar succes wenste? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik wou het zeker weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik leg mijn spullen op de band en betaal vlak erna. 's Morgens is het nog behoorlijk rustig. Ik koop er een tasje bij waar ik alles ingooi en loop weer naar buiten. Ik blijf even voor de deur stilstaan en kijk de parkeerplaats over. Waar heb ik mijn auto ook alweer geparkeerd? Ik ben er echt helemaal niet bij de laatste dagen. Ik probeer mijn autosleutels uit mijn tas te vissen zodat ik met het knopje het slot kan ontgrendelen en zo mijn auto kan vinden zonder te zoeken maar dat gaat nogal onhandig aangezien hij maar klein is en ik nog een zware tas in mijn handen heb. Waarom heb ik dan ook zware dingen gekocht?


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Terwijl ik op Angel wachtte ging ik maar weer oefenen met de figuurtjes. De rook kreeg al iets meer de vorm van figuurtjes. Ik lachte zachtjes. Bijna automatisch keek ik om toen ik de schuifdeuren open hoorde gaan. Angel stond daar stil en leek te zoeken naar iets uit haar tas. Ik lachte weer zachtjes en liep weer naar haar toe.
    'Lukt het?' vroeg ik met een klein lachje. Ik gooide de half opgerookte sigaret op de grond en trapte die uit.
    'Moet ik je helpen?' vroeg ik en stak mijn vrij hand uit naar haar boodschappentas.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Lukt het?" Ik schrik op als ik de stem van Kyle achter me hoor en draai me snel om terwijl ik bijna mijn tas laat vallen. Hij gooit net een sigaret op de grond en trapt die uit. Ik kijk er even naar.
    "Moet ik je helpen?" vraagt hij en steekt zijn hand uit naar mijn boodschappentas. Ik lach zacht en schud mijn hoofd.
    "Nee hoor, het lukt wel. Ik kan alleen mijn autosleutels én auto niet vinden." Ik zucht even. "Ik ben een beetje verstrooid vandaag denk ik." Ik glimlach vaagjes naar hem.

    [Als er ergens een v mist, die toets wilt niet helemaal.]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze lachte zacht en schudde vervolgens haar hoofd.
    'Nee hoor, het lukt wel. Ik kan alleen mijn autosleutels én auto niet vinden. Ik ben een beetje verstrooid vandaag denk ik,' zei ze. Ondertussen had ze gezucht en glimlachte nu vaagjes naar mij. Zachtjes lachte ik en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Is het dan wel handig om dan zo naar je werk te gaan?' vroeg ik vriendelijk en stopte mijn hand in mijn zak.
    'Misschien een dagje vrij niet handig? Bovendien weet je zo zeker dat je die twee collega's waar je het gisteren over had niet tegenkom.'

    [Als er één mist zal ik er waarschijnlijk nog overheen lezen ook]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you