• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'We komen er snel genoeg achter waarom ze het heeft gedaan' Zeg ik terwijl ik een keer diep ademhaal als we op de astronomie toren zijn en zet me dan af op de bezem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik zet me af op de bezem en ga naast hem vliegen. "Laten we maar hopen dat we ons vergissen en gewoon nog een koffer op onze kamer staat met alle spullen die we missen" zeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria keek me bezorgd aan en deed een stapje naar voren en sloeg haar armen om me heen, ze legde haar hoofd tegen mijn bordtkas aan, langzaam freef haar hand heen en weer over mijn rug "Als je er over wilt praten" ze keek me aan "Dan kun je het me vertellen" Astoria drukte een kusje op mijn lippen en legde haar hoofd weer tegen mijn borst aan. Ik schudde mijn hoofd "erg lief van je maar ik denk dat ik me er wel uit red" een zucht verliet mijn mond, ik wist dat me een erge taak te wachten stond...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'In dat geval kan een extra keer kijken niet kwaad, al weet ik bijna zeker dat het in die koffer zat' andwoord ik na een korte stilte en ga vervolgens hoger vliegen, het was nog ochtend dus het was niet slim om ook nog gezien te worden door dreuzels.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ik weet het ook heel erg zeker, maar probeer ook een beetje positief te blijven denken" zeg ik. "Want ik wil gewoon niet geloven dat mam alles heeft weggegooid, want dan heeft ze echt een probleem".


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dan mag ze in iedergeval erg veel galjoenen terug betalen' Voeg ik er aan toe terwijl ik in onze tuin land, de bezem laat ik daar ligen en ik loop direct naar binnen. 'Zo te zien zijn ma en pa niet thuis' Zeg ik om me heen kijkend waarna ik de trap op ren naar onze kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Dat is iets wat zeker is of ze zorgt dat die spullen terugkomen" zeg ik. "Gelukkig niet en zoek jij in onze kamer dan zoek ik beneden". Als hij de trap op rent loop ik naar de woonkamer toe en kijk rond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Ten eerste kijk ik onze onze bedden waar welgeteld nog maar één doos staat die ik er onderweg trek, verder vind ik nog 2 dozen in de rest van de kamer 'Hier staan maar 3 dozen, hoeveel hadden we er in totaal?' Roep ik naar beneden, ik weet zeker dat het meer dan 3 waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan en liet hem los. "Draco, dat is niet zo...ik hoor het aan je stem" Astoria kantelde haar hoofd wat naar rechts en schrok lichtjes toen een dikke druppen op het puntje van haar neus viel, ze richtte haar hoofd naar de hemel en zag hoe nog meer druppels op het water kapot spatte. "Kom" Astoria pakte Draco zijn hand en trok hem mee naar de kant.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Dat is dus mooi de helft, maar ik denk niet dat je wil zien wat hier nog ligt" roep ik terug en kijk naar de verscheurde bladen die op de tafel liggen erna loop ik in de richting van de keuken waar ik nog een doos vind met een halve inhoud. "Waar is de rest gebleven?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Godv-' Vloekte ik luid genoeg voor hem om het te horen terwijl ik tegen een van de dozen schopte, 'Waar heeft ze alles gelaten? En hoe is ze daarmee weg gekomen zonder zelf gewond te raken?' Vroeg ik aan Fred terwijl ik de trap af liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Hier ligt nog een doos met de halve inhoud en verscheurde papieren met al onze uitvindingen en ideeën" zeg ik lichtelijk chagrijnig. "Maar waar de rest is gebleven zou ik dus echt niet weten, maar zou er alles voor over hebben om dat te weten te komen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Pa is in iedergeval thuis laten we die eerst maar ondervragen' Andwoorde ik zuchtend toen ik de auto hoorde, toen hij vervolgens binnenliep keek hij verbaast van Fred naar mij en vroeg of we niet op school hooren te zitten. 'Dat gaat moeielijk als Ma al onze uitvindingen weggooit, of jij vertelt ons wat ze er mee gedaan heeft en wij gaan weer braaf naar school of we blijven hier en gaan nooit meer terug' Bracht ik er tegenin terwijl ik op een stoel ging zitten. 'En ja, dat kunnen we en dat doen we' Voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "En vertel ons ook gelijk maar is even waarom jullie al onze ideeën en gebruiksaanwijzingen hebben verscheurd" zeg ik terwijl ik de keukens uitloop en naast George ga zitten. "Want eerder gaan we toch niet weg"
    Pa kijkt ons aan en opent zijn mond om iets te zeggen, maar sluit hem gelijk weer. "Ik zou niet weten waar ze zijn" zegt hij. Ik kijk van hem naar George. "Geloof jij er wat van, want ik namelijk niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik liep naar binnen, het was te stil hier in de grote zaal. ik was hier nog maar net.


    Dont worry anymore if you have a choice