• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik vind het goed]

    Fred Weasley

    "Mee eens en toch snap ik niet dat sommige denken dat we dom zijn anders waren alle dingen wat we nu bereikt hebben en nog gaan bereiken nooit gelukt" zeg ik grijnzend waarna ik op Ron zijn bed ga zitten en opzoek ga naar de de juiste spullen. "Ik wist trouwens niet dat hier ook nog zoveel spullen van ons inzaten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Alleen de spullen die er bij ons niet meer in pasten' Zei ik grijnzend terwijl ik het potje met zalf tussen de spullen uithaal en die een stukje van mezelf af openmaak, 'Daar zit nog wel genoeg in' zeg ik grijnzend waarna ik verder naar de spullen kijk. 'We hebben ook nog vuurwerk'


    Don't be like the rest of them, darling

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Lichtelijk geschokt keek Astoria naar Draco, waarna ze even haar ogen af liet dwarrelen naar zijn linkeronderarman en hem weer aan keek. "U-uitleggen?" Astoria trok even een wenkbrauw op en schudde zachtjes haar hoofd. "Ik denk dat dat duistere teken op jou arm al genoeg zegt, Draco" Astoria was niet boos of kwaad, eerder teleurgesteld en bezorgd om en in hem.


    Draco Malfoy

    Weer keek ze naar mijn lonkeronderarm "U-uitleggen?" zachtjes schudde ze haar hoofd "Ik denk dat dat duistere teken op jou arm al genoeg zegt, Draco" met spijt keek ik haar aan, het feit dat ik teleurstelling in haar stem hoorde was ondraagelijk, het liefst had ik een kwaade en tierende Astoria gehad. "I-ik heb er ook niet voor gekozen" verbrak ik uiteindelijk de pijnlijke stilte, ik keek in de fel groene ogen van Astoria "ik werd gedwongen" weer voelde ik me machteloos en zag ik de verschrikkelijke herinneringen weer voor me.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Dan is dit voor ons doen toch nog weinig" verbeter ik mezelf dan. "Waar is de andere helft van de spullen dan, want we hadden veel meer dan dit en wat in onze koffers zat". Ik kijk tussen de spullen "Mhm mooi dat daar nog genoeg inzit en met het vuurwerk moeten we nog wat leuks verzinnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Godver.. Wat als mam door onze spullen heeft geneust?' Zeg ik terwijl ik verder naar de spullen kijk, 'Dat zal betekenen dat ze erg veel weg heeft gegooit'


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Ik werd gedwongen" Astoria keek Draco aan met een bezorgde blik, ze deed een stapje naar voren en sloeg haar armen om hem heen, en legde haar hoofd tegen zijn borstkast terwijl ze geruststellend over zijn rug wreef hopend dat het hem iets zou kalmeren. "Als je er over wilt praten" Astoria keek Draco aan. "Dan kun je het me vertellen" Ze drukte een klein kusje op zijn lippen en legde haar hoofd weer terug.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Die kans zit er wel in gezien het op dat moment niet echt gezellig was door die grap die we hadden uitgehaald" zeg ik en denk even na. "Dan kunnen we weer overnieuw beginnen met de helft van onze spullen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Aan die spullen hebben we de hele zomer gewerkt!' Zeg ik terwijl ik de hutkoffer nog een keer inkijk, 'Ik vermoord mam als ze ons werk heeft weggegooit'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Een diepe zucht verlaat mijn mond als ik merk dat we echt de helft missen. "Dat hebben we inderdaad en het zal ook zolang duren om alles weer terug te krijgen" zeg ik. "Wat moeten we nu doen, want reken er maar op dat mam ze echt heeft weggegooid"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'In de vakantie zo snel mogelijk naar huis om te kijken of ze de papieren die bij de uitvindingen horen ook weggegooit heeft?' Opper ik, ik baalde van top tot teen we hadden de hele zomer aan die spullen gewerkt en mam had gewoon alles weggegooit 'Hoeveel galjoenen hebben die spullen wel niet gekost?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Als we wachten tot de vakantie weet je zeker dat alles weg is, want die is vast onze hele kamer aan het doorzoeken dus we moeten iets bedenken om hier zo snel mogelijk weg te komen" zeg ik bedenkelijk. Je merkte gelijk dat ons humeur was gedaald. "Ik denk niet dat je dat wilt horen aangezien dat echt heel erg veel was"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wat dacht je gewoon van bezems pakken en wegvliegen?' Opperde ik, het kon me op het moment helemaal niets schelen om straf te krijgen, die spullen hebben niet alleen de hele zomer gekost om te maken maar ook honderden galjoenen gekost om in elkaar te zetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik sta op, loop naar mijn eigen bed en pak twee bezems onder het bed vandaan. "Laten we nu maar gelijk gaan dan voor het straks echt te laat is" zeg ik. "Anders is straks echt alles voor niets geweest"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Niet te geloven dat ze alles weg heeft gegooit' Mompel ik waarna ik naar hem toe loop en vervolgens een van de bezems pak en samen met hem de zaal uit loop richting de astronomie toren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Opweg naar de astronomie toren denk ik na. "Ze kan het wel niet leuk vinden, maar dat is nog geen reden om alles weg te gooien" mompel ik. "Ze weet hoeveel tijd, geld en noem alles maar op er inzit"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer