• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ /

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

George Weasley

'Nee ik ook niet, het mist iets van geloofwaardigheid' Voegde ik er aan toe, 'Er staan nog 3 dozen op onze kamer waarvan ik zeker wist dat er ongeveer 6 stonden, er waren uitvindingen in Ron zijn hutkoffer omdat het simpelweg niet meer in onze paste en daarvan is ook de helft van weg.' Zeg ik tewijl ik mijn voeten op de tafel plaats, 'En die dingen hebben niet alleen de hele zomer gekost om te maken maar ook honderden galjoenen aan matrialen' Voeg ik er aan toe en zie pa's blik bij 'honderden galjoenen' 'En nee je hoeft niet te vragen hoe we daar aan komen, maar ik zal je vertellen dat we goudgrijp niet hebben berooft ofzo'

Don't be like the rest of them, darling

Fred Weasley

"Dus vertel maar eens waar heb allemaal is gebleven anders moet toch iemand ons al die galjoenen terugbetalen" zeg ik. "Je gaat ons toch niet vertellen dat jullie alles, maar dan ook alles hebben weggegooid?". Ik kijk hem aan en zijn blik zegt als genoeg. "Wel dus" mompel ik tegen George. Een diepe zucht verlaat mijn mond. "Wat gaan we daar aandoen en want gaan jullie daar aandoen, want hier komen jullie dus echt niet mee weg". Hier zat echt heel veel tijd, geld, blauwe plekken en geduld in.

George Weasley

'Jullie moeder-' Begon hij weer waarna ik hem onderbrak, 'Dan wachten we gezellig tot ze thuis komt, we hebben genoeg tijd en waren toch al niet vanplan lang op school te blijven' Zeg ik schouderophalend. Ik had zo'n idee dat dit niet het idee van pa was maar van ma aangezien hij er nooit echt veel over had gezecht en zij meestal direct alles in had genomen.

Fred Weasley

"Kan ik je even spreken Fred nu we hier toch moeten wachten". Zonder op antwoord te wachten sta ik op en trek hem mee de trap op naar onze kamer toe. Ik open de kast en achter de dozen met schoenen haal ik nog een paar bladen en doosjes vandaan. "Laten we dit maar meenemen naar school voor dat dat straks ook verdwijnt"

George Weasley

'Mischien kunnen we hierna maar gewoon direct naar de wegisweg vliegen, want zoals het nu gaat wil ik hier niet blijven' Zeg ik terwijl ik nog een paar papieren onder het matras weghaal en dat in een doos stop.

Fred Weasley

"Mhm lijkt me een goed plan en het lijkt me ook een goed plan om voortaan alles daar naartoe te brengen en niets hier meer te laten liggen" zeg ik en kijk de kamer rond om te kijken of er er nog andere spullen liggen. "Wil je trouwens eerder van school vertrekken of nog steeds volgend schooljaar?"

George Weasley

'Dat zien we dan wel, laten we maken dat we die dozen goed vast hebben en alles meenemen zodat mam nog een keer tegen ons kan schreeuwen voordat we weg gaan en dan eerst naar de wegisweg om dat contract te tekenen' Zeg ik terwijl ik me op het bed laat zakken en rondkijk.

Fred Weasley

"Oh ik ben je vergeten te vertellen dat het contract al is getekend en opgestuurd en dat alles is geregeld. Alleen de sleutels moeten nog opgehaald worden" zeg ik en loop erna de kamer uit regelrecht naar die van Ron om de laatste papieren te halen die daar verstopt lagen.

George Weasley

'Maakt niet uit, dat scheeld in iedergeval tijd' Zeg ik waarna ik de kamer nog een keer doorkijk om er zeker van te zijn dat we niets vergeten als ik mam hoor binnenkomen en tegen pa praten. 'Pak jij de dozen die daar staan? dan pak ik deze' Roep ik naar Fred terwijl ik de laatste papieren in de dozen doe en vervolgens de dozen de trap af til.

Fred Weasley

"Mhm ik dacht ergens dat je boos zou worden omdat je er niets vanaf wist terwijl jezelf een handtekening eronder hebt gezet" zeg ik grijnzend. Ik pak de dozen waar ik de laatste spullen en luister naar het gesprek van ma en pa. "Ja ik neem deze wel mee" roep ik terug waarna ik de gang oploop en dan vervolgens de trap af.

George Weasley

'Hoezo kan ik boos op jouw worden? Dat is net zoiets als boos op mezelf zijn' Zeg ik grijnzend waarna ik de dozen neerzet en mam de keuken uit komt lopen, 'Hebben we alles?' Vraag ik aan Fred waarna mam naar ons toe loopt en vraagt wat we vanplan zijn, 'Wat dacht je? Hierblijven en kijken hoe je alles weggooit? Dingen waaraan wij de hele zomer hebben gewerd en honderden galjoenen hebben gekost?' Vroeg ik haar met mijn ogen rollend, ik werd er gek van dat ik nu al urenlang hetzelfde verhaal opnieuw moest vertellen.

Fred Weasley

"Weet ik niet, misschien omdat ik verschillende dingen heb geregeld zonder iets te overleggen" zeg ik bedenkelijk.
    Ik kijk naar ma zodra ik ook beneden ben en ook haar blik zegt genoeg. Net als het feit dat ze geen antwoord geeft. "Oke George ik weet niet wat jij doet, maar ik ben hier weg omdat ik alle antwoorden heb en dit wel wil behouden"

George Weasley

'Ik ook' Voegde ik er aan toe waarna ik samen met Fred naar buiten liep, 'Hoe gaan we ze vastbinden? Samen of elk gewoon een paar dozen?' Vroeg ik hem nadenkend terwijl ik mijn bezem opraapte.

Fred Weasley

Ik pak een bezem op en kijk George aan. "Eigenlijk zou ik zeggen verkleinen en straks weer vergroten, maar gezien dat niet kan omdat we nog niet mogen toveren...kies ik toch om elk een paar dozen mee te nemen" zeg ik bedenkelijk en begin de dozen vast te binden aan de bezem.

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 15:52 ]

George Weasley

'Godver.. Dat betekend dat we nog een paar maanden mogen wachten tot we kunnen beginnen met de winkel.. Tot we 17 zijn' Zei ik zuchtend tewijl ik mijn dozen aan de bezem vastbond en afzette.