• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Je mag ook naar Madison als je wilt, die staat buiten :'D En het regent nogal hard]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rider schreef:
    (...)

    (nope, ben nog steeds aan het denken. Mare waar gaan ze heen dan?)


    [ Ze gaan naar de waterleiding zodat ze roze kleurstof erin kunnen gooien en dan als een leraar gaat douchen -ze gaan ervanuit snape- roze haar heeft en erna verwisselen ze de kleding van alle leraren zodat het wat beter bij hun kapsel past ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (dan stuur ik haar wel naar buiten. Anders is het zo zielig voor Madison. Zal zo een stukje posten. Moet even wat doen)


    Happy Birthday my Potter!

    [Hahaha :'D Haar humeur is niet geweldig, though. Ze is een beetje sad c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Wanneer ik bijna bij de leerlingenkamer ben, kijk ik, zoals ik wel vaker doe, even naar buiten. De regendruppels vallen met bakken uit de hemel. Ik zou niet graag zonder paraplu buiten lopen. Helemaal doorweekt en-
    Mijn oog valt op iemand die toch naar buiten is gegaan. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, om te achterhalen wie het is. Hmm, is dat niet dat vriendinnetje van George, miss Voldie?
    Ik wil eigenlijk gewoon doorlopen, maar ze ziet er echt uit als een verzopen katje. Met een zucht trek ik mijn stok. 'Accio paraplu,' mompel ik. Mijn paraplu komt na een paar seconden recht in mijn hand gevlogen. Vervolgens draai ik mij om en loop in een snel tempo weer terug richting de hal.
    Met tegenzin duw ik de grote deur open en waag mij in het noodweer. De paraplu houdt gelukkig het meeste water tegen. Mijn voeten hebben moeite met afzetten door het zompige weer, maar toch bereik ik miss Voldie al gauw.
    'Wat doe jij hier in dit weer buiten?' vraag ik en ik houd de paraplu boven haar hoofd.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik schrok op toen ik een stem hoorde, en plots geen regendruppels meer tegen mijn koude huid voelde.
    Gelukkig waren mijn tranen verdoezeld door de druppels regen, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken.
    ''Kan ik ook aan jou vragen.'' mompelde ik toen ik zag dat het dat ene meisje was.
    Ik was naar buiten gegaan om alleen te zijn, om na te denken hoe ik alles beter kon maken.. Ik wíst het gewoon niet meer.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik haal mijn schouders op. Ze wil kennelijk geen antwoord geven. 'Nou, ik zag dat je helemaal onbeschut in de regen stond. Het zou gemeen zijn geweest je geen paraplu te brengen,' zeg ik simpelweg. Ik laat mijn blik even zwijgend over haar -voornamelijk haar aura- gaan. Ze is verdrietig.
    'Hoe heet je eigenlijk?' vraag ik uiteindelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik bleef gewoon naar het Verboden Bos in de verte staren, zoals ik ook had gedaan toen ze er nog niet was.
    ''Madison.'' antwoordde ik kort, maar krachtig.
    Hoe zou George zijn familie zich voelen? Vooral zijn vader, hij was tenslotte bevriend met Robert. Ik zuchtte onhoorbaar, en rilde even. Het was koud, maar ik wou niet naar binnen.
    ''En jij?'' vroeg ik, maar nog altijd op diezelfde, kille manier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Adelaine.' Mijn stem klinkt kalm. Ik trek mij niks aan van de kille manier waarop ze praat. Ik heb geen klanken of woorden nodig om te weten hoe iemand zich. 'Het blijft vreemd om dingen van iemand te weten, zonder hun naam te kennen. Ik ben blij dat ik nu wel een naam kan voegen bij mijn kennis over je.' Mijn ogen volgen haar blik naar het verboden bos en blijven hangen op een boom in de verte. Ik kijk er niet naar, maar mijn ogen staan er wel op gericht.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik luisterde naar haar woorden, en voor het eerst vanavond kijk ik haar aan. Mijn blik stond dodelijk, maar dat stond 'ie wel vaker.
    ''Hoe bedoel je?'' vroeg ik op een ijzige toon, en schonk geen aandacht aan de regendruppels die langs mijn haarplukjes in mijn nek vielen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Een zucht verlaat mijn lippen. 'Je moet leren je kalmte te bewaren en niet gelijk zo te reageren. Die blik van je, zal er echt niet voor zorgen dat ik ga vertellen hoe ik dingen weet.' Ik wend mijn blik af van de boom en kijk ook haar aan. 'Ik houd je alleen in de gaten, omdat je misschien mensen in gevaar brengt, waar om wordt gegeven. Je geheimen zijn veilig. Als je in ieder geval niemand kwaad doet. Maar ik heb al gezien dat je anders bent dan je vader.' Ik blijf nog steeds kalm. Het is vreemd om te weten dat ik praat tegen iemand die de dochter is van Voldemort, maar het maakt mij niet bang.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik liet een spottend lachje horen.
    ''Lieverd, ik praat zoals ik zelf wil.'' zei ik geërgerd. ''En het is je geraden ook om dat geheim te houden.'' voegde ik er nog aan toe, met een dreigende ondertoon.
    ''Ik breng overigens niemand in gevaar. Ik kan best op mezelf letten, daar hoef jij niet voor te zorgen.'' zei ik, en liep een stukje verder van haar weg met als gevolg dat ik weer compleet doorweekt was. Het maakte me overigens niet veel uit. Dit weer paste precies bij mijn stemming..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Dus je zou je vader kunnen stoppen als hij erachter zou komen dat je gaat met een bloedverrader en zo woest wordt, dat hij daar hoe dan ook een eind aan wilt maken?' Ik kijk haar strak aan en vraag mij af, of ze mij mijn gelijk zal geven. Waarschijnlijk niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik verstijfde bij haar woorden, en draaide me furieus om.
    Voordat ik het wist had mijn hand haar wang met een harde klap geraakt.
    Spijt? Nee.
    ''Wáág het om nog éen woord over mijn Vader te spreken.'' siste ik, en keek haar doordringend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Na mijn woorden, overspoelt een ongelooflijke woede haar aura. Nog voor ik kan reageren, voel ik haar hand hard tegen wang slaan. Ik moet diep in en uitademen door mijn neus, om rustig te blijven, maar ik blijf stil staan en mijn ogen zijn nog steeds op haar gericht.
    'Dat is duidelijker dan woorden,' zeg ik kalm. Ik knik kort en loop weg richting het kasteel. Tja, de woede was te verwachten. Ik vond mijn kalmte echter wel opmerkelijk. Mijn emoties controleren gaat mij steeds beter af.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:09 ]


    Happy Birthday my Potter!