• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (hallo, ik ben in Zwitserland:) het is hier echt verschrikkelijk heet! Terwijl ik sneeuw boven in de bergen kan zien liggenXD en irritante jochies gooien ballen naar me-_- Ik spreek hun taal niet dus kan ik ook niet vragen of ze willen ophouden XDwie wilt er met Ginny, Belinda/Lavender of Harry praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ben vanaf 12 uur tot ongeveer 4 uur afwezig x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Met een pijnlijk gezicht kijk ik in de spiegel tegenover mij. Ik ben het eerste meisjestoilet dat ik tegenkwam ingevlucht. Met mijn vingers strijk ik langs mijn wang en het stuk naast mijn oog. Het lijkt wat dikker dan de andere kant, dus het zal ook wel blauw worden. Jemig, dat kind kan echt hard slaan.
    Ik wend mijn gezicht af en pak mijn stok om de paraplu te drogen. Ik heb nog geen idee hoe ik ervoor wil zorgen dat niet iedereen mijn opgezwollen wang ziet. Ik moet sowieso koelen, maar dan zou ik naar madame Pleister moeten. Met een zucht laat ik mij op de grond zakken. Waarom hebben we niet gewoon een vriezer....
    Wacht! Ik weet een plek waar een vriezer is! Ik spring op, gris de paraplu van de grond en begin naar de keukens te rennen.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Als ik achter Fred aanloop rent er iemand tegen mij aan en als ik naar de grond kijk waar de persoon beland is zie ik Adelaine zitten, 'Een hallo voldoet ook prima hoor' zeg ik grijnzend waarna ik haar overeind help. 'Hoe komt dat?' vraagik haar vervolgens wijzend naar haar gezicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik sjokte naar het Verboden Bos toe, een plek waar ik vaak kwam als ik alleen wou zijn.
    Níemand kwam er, dus het was er perfect voor.
    Ik duwde enkele takken opzij, liep een heel stuk door en leunde tegen een boom aan.
    Waar had ik last van? Normaal voelde ik me nooit zo.. treurig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik schrik mij rot als ik kei hard tegen George opbots. Heel fijn, het is niet bepaald mijn geluksdag vandaag. 'Een hallo voldoet ook prima hoor.' Een grote grijns verschijnt op zijn gezicht. Ik laat hem mij overeind helpen en denk net dat ik er goed vanaf komt, als hij toch naar de plek op mijn gezicht vraagt.
    'Nou, uhm... ik ben nogal goed in tegen dingen aanrennen,' mompel ik. Ik kan dus zó niet liegen. Ik bijt op mijn lip en kijk schuldig naar de grond. Ik móét iets verzinnen. Ik kan hem moeilijk zeggen dat zijn vriendinnetje mij heeft geslagen, omdat ik zei dat ze hem nooit kan beschermen tegen haar vader.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Waar heb je het..." Ik stop met praten als ik me omdraai en zie tegen wie George praat. "Goedemorgen" zeg ik grijnzend, maar die verdwijnt al snel als ik naar haar gezicht kijk. "Mhm ik denk dat je iets beter moet gaan liegen als je wilt dat wij het beide geloven"

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 11:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'En Volgens mij hebben we wel wat voor je blauwe plek' voeg ik aan Fred's woorden toe 'Weet je nog die zalf die we gebruikt hebben voor de blauwe plekken die je kreeg bij een aantal van onze mislukte uitvindingen?'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 11:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ik liep tegen een hand. Dat is de waarheid,' zeg ik voorzichtig. Ik hoef toch niet te zeggen wiens hand? Dan lieg ik niet, maar weten ze ook niet dat Madison het gedaan heeft. 'Maar het was mijn eigen schuld hoor. Ik had beter op moeten letten,' voeg ik er snel aan toe.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 11:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Fijn dat je me weer aan zulke momenten herinnerd George" zeg ik grijnzend. "Maar ja ik weet precies welk zalf je bedoelt alleen waar hebben we die toen ook alweer voor laatst mee gebruikt?" vraag ik bedenkelijk. Misschien dat het dan duidelijk werd waar dat lag. Ik kijk naar Adelaine "Mhm aangezien je er blijkbaar niet over wilt praten zullen we niets verder vragen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Het is een beter moment dan toen we zelf onder de etterende steenpuisten zaten en moesten gaan zwerkballen' Zeg ik grijnzend, 'Hebben we die wel meegenomen?' Vervolg ik nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Got to go xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Got to go xx]


    {D: Be back soon.. Ik mag trouwens niet op Kickboksen.. Dus waarschijnlijk ga ik na de vakantie weer op Judo (na 3/4 jaar eraf te zijn) }


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja dit is inderdaad een beter moment en ik hoop nog steeds dat dat met die etterende steenpuisten maar eenmalig was, want dat was dus echt niet leuk" zeg ik grijnzend, "Ja als het goed is moet dat ik een van de koffers zitten en als dat niet het geval is ligt het nog thuis"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Mijn ogen gaan dankbaar naar Fred. Misschien kan ik het hem wel vertellen, maar George... echt niet! Straks zorg ik nog voor een grote relatie-achtige ruzie die eindigt met een boze vader.
    'Ik kan mijn gezicht ook gewoon koelen in de keukens,' opper ik. 'Daar was ik toch al naar op weg.'


    Happy Birthday my Potter!