• hoi mensen,


    ik ben van plan een weeekblad te maken. wie heeft er tips om dat te doen?

    niet voor de verkoop.

    De raad van je username opvolgen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Informatie opzoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    leuk een eigen blad

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:23 ]


    plulululu

    Ehmmm...waarom heb ik nu zo een vermoeden dat ikbedenk en liefmeiske dezelfde persoon zijn?

    OT: kijk eens naar andere bladen en probeer een beetje nieuwe dingen te verzinnen...maar wel een beetje dezelfde stijl te volgen...

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 17:50 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ghosthunter schreef:
    Ehmmm...waarom heb ik nu zo een vermoeden dat ikbedenk en liefmeiske dezelfde persoon zijn?

    OT: kijk eens naar andere bladen en probeer een beetje nieuwe dingen te verzinnen...maar wel een beetje dezelfde stijl te volgen...


    Jup, deze troll kan zich moeilijk schuil houden ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Jup, deze troll kan zich moeilijk schuil houden ;'D

    Yup, en de accounts zijn 5 minuten van elkaar vandaan gemaakt.
    Soms word ik een beetje zat van al die trolls..

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Yup, en de accounts zijn 5 minuten van elkaar vandaan gemaakt.
    Soms word ik een beetje zat van al die trolls..


    Nja, misschien is het toeval, maar dat liefmeisje ook ineens random neerzet ; Ok. Meer tips? Maakt het wel heel toevallig ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Nja, misschien is het toeval, maar dat liefmeisje ook ineens random neerzet ; Ok. Meer tips? Maakt het wel heel toevallig ;')


    Vergeten uit te loggen? x']

    Ot: waarover gaat het blad? Dat is misschien een goede start.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ghosthunter schreef:
    Ehmmm...waarom heb ik nu zo een vermoeden dat ikbedenk en liefmeiske dezelfde persoon zijn?

    OT: kijk eens naar andere bladen en probeer een beetje nieuwe dingen te verzinnen...maar wel een beetje dezelfde stijl te volgen...

    You're not the only one.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    You're not the only one.

    Blijven we wel ontopic? (:

    Edit: Staan er geen goede voorbeelden op internet? Waarschijnlijk kun je daar wel iets op vinden.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 17:16 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."