• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Ik kijk hem aan en knik. "Dat word inderdaad wel een probleem, maar we kunnen ook zoekne naar een beetje hulp" zeg ik en afzet. "Maar laten we eerst gewoon de sleutels ophalen en dan zien wat er gebeurd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Goed idee' Zeg ik waarna ik blij ben dat ik hier eigelijk eindelijk weg ben, 'Nog een paar jaar en we kunnen een eigen huis kopen' Zeg ik grijnzend, 'Ik wil een zwembad' Voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ik kan niet wachten tot we die sleutels in onze handen hebben" zeg ik grijnzend. "Mhm dat klinkt inderdaad geweldig en je haalt me de woorden uit de mond over dat zwembad" zeg ik erna en werp snel een blik achterom om te kijken of de dozen goed vast zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan en liet hem los. "Draco, dat is niet zo...ik hoor het aan je stem" Astoria kantelde haar hoofd wat naar rechts en schrok lichtjes toen een dikke druppen op het puntje van haar neus viel, ze richtte haar hoofd naar de hemel en zag hoe nog meer druppels op het water kapot spatte. "Kom" Astoria pakte Draco zijn hand en trok hem mee naar de kant.


    Draco Malfoy

    Astoria keek me aan en liet me los "Draco, dat is niet zo...ik hoor het aan je stem" ze keek naar de hemel waar soms een dikke regendruppel uit kwam vallen "kom" ze pakte mijn hand en trok me mee, het water uit en liet gehaast naar het bos, ik volgde haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Dan worden Ron en Ginny stik jarloers dat ze nog jaren op die school moeten zitten. En nu ik het er toch over heb, hoelang gaan we daar nog blijven?' Vraag ik hem, we zullen sowieso onze spullen moeten ophalen en ik wil daar niet weg zonder iets wat iedereen aan ons herinnerd.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Holy fuck, what happened? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Dat zullen meerdere mensen en ik heb geen idee, maar niet heel erg lang meer" beantwoord ik zijn vraag terwijl de wegisweg langzaam inzicht komt. "Misschien nog een geweldige afsluiting, onze spullen verplaatsen en langzaam maar zeker de school verlaten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [Holy fuck, what happened? :'D]


    {Whahaha XD Well.. Fred en George zijn er achter gekomen dat hun moeder ongeveer de helft van hun spullen weg hebben gegooit en verder alle papieren en alles hebben verscheurd dus zijn ze naar huis gegaan om te kijken wat er mee gebeurt is, hebben nu alle spullen die daar nog waren op een bezem gebonden opweg naar de wegisweg (Don't wurry.. They will go back to hogwarts)}


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    'Ik heb een idee, weet je nog dat moeras dat we vorig jaar hebben laten groeien voor omber? Het kan geen kwaad om dat nog een keer te gebruiken toch?' Zeg ik grijnzend waarna ik voor de deur van de zaak land en de man al naar buiten zie komen. 'Fred en George toch?' Vroeg hij vervolgens, 'Wie is wie?' Vroeg hij vervolgens en ik kon het niet laten met mijn ogen te rollen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hmh oké, Madison heeft voorlopig niet veel te doen dus! x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Hmh oké, Madison heeft voorlopig niet veel te doen dus! x'D]


    {Wachten tot George weer aan komt vliegen en dan vragen wat er aan de hand was? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [OHJA hahaha tot zover ik weet staat ze nog steeds buiten x'DD.
    Weten Fred en George nog niet dat ze Adelaine had geslagen? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ze weten van haar blauwe plek alleen niet hoe het kwam :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Laten we dat inderdaad ook maar weer eens gebruiken" zeg ik en kijk erna naar de man die aankomt lopen en vraag wie nu wie is. "Meneer dat is Fred en ik ben George" zeg ik en heb moeite om een zucht te onderdrukken. Hij knikt "Aangezien alles is geregeld en er niet heel veel meer te zeggen valt kan ik jullie alleen maar deze overhandigen en heel veel succes wensen" zegt hij en overhandigd ons de sleutels.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Ik maak de deuk open en zet vervolgens de dozen erin waarna ik rondkijk en vervolgens op het bureau ga zitten waar de kassa meestal hoord te staan. 'Dit gaat best veel werk kosten'


    Don't be like the rest of them, darling