• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    [>Mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Wat.. was dit allemaal.
    Ik glimlachte kleintjes. Ik mocht dat meisje nog steeds niet helemaal, maar dat kwam gewoon omdat ze wist wat me anders maakte. En dat feit irriteerde me, omdat ik niet wist hóe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht door de woorden van George en knik. "Dat is wel waar" zeg ik.
    Ik eet de rest van mijn broodje op. "Dus verder heb ik er niets meer over te zeggen en bemoei me er niet mee. Alleen moet ik George vragen of hij vanmiddag nog naar zijn afspraak komt of niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn topic's)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider zei op 29 juli 2012 - 22:37:

    Adelaine Catherina Bluejay

    Geeuwend loop ik de grote zaal binnen. Dankzij dat hele gebeuren gister was ik pas heel laat begonnen aan dat stomme werkstuk en moest ik dus ook de halve nacht door. Nog half in slaap ga ik naast Ginny zitten.
    'Morgen,' mompel ik. Mijn ogen vallen op het Slytherin meisje. Ik besluit naar haar te glimlachen en pak een broodje.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Tuurlijk kom ik, ik had ook nog een idee trouwens en daarvoor hoeven we alleen maar te weten waar zijn schampo staat en waneer hij onder de douce staat' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik gaapte even. Ik had geen idee waar die twee het over hadden, maar ik was te lui om er op in te gaan. Verdomme, ik had echt te weinig geslapen vannacht. Ik leunde met mijn hoofd op mijn handen, en staarde afwezig voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Oke dat is dan afgesproken" zeg ik grijnzend. "Laat me eerlijk zijn dat ik echt geen idee heb wat je van plan hebt, maar ik dat wel heel graag wil weten gezien het interessant klinkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Wat dacht je van een Snape met Roze haar, daar heb je alleen zijn Shampo en een potje kleurstof voor nodig' Zei ik grijnzend, 'Hoelaat moeten we daar zijn?' Vraag ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Dat plan bevalt me wel, maar het probleem is heeft Snape wel shampoo?" vraag ik grijnzend. "Volgens mij begin de middag dus over een uurtje of twee moet je je melden bij de afgesproken plek"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Het kan ook niet heel moeielijk zijn om de afvoer naar de plaats waar de leraren douchen wat te saboteren toch?' Zei ik grijnzend, 'Er zal vast wel één van de leraren douchen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik schud mijn hoofd. "Zal niet heel moeilijk zijn om dat te saboteren en dat denk ik inderdaad ook wel" zeg ik grijnzend. "Wanneer wil je dat plan uitvoeren?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer