• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Oja, en als je besluit niets te doen of ons in de steek te laten komen we achter je aan. En je wilt geen boze Weasley twins' Zeg ik grijnzend waarna ik reserve sleutel uit mijn zak haal, 'Veel plezier ermee'


    Don't be like the rest of them, darling

    [moet eten -,- kom straks nog wel terug....denk ik]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Daar sluit ik me weer eens een keer bij aan" zeg ik grijnzend en kijk erna nog even rond opzoek naar nog meer mensen. "Is het niet handig als we ons gewoon opsplitsen en over een bepaalde tijd bij de winkel melden?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Is goed' Zeg ik terwijl ik een gaap niet kan onderdrukken, 'Als we terug zijn zal ik mijn best doen niet direct in het gras inslaap te vallen' Zeg ik grijnzend, 'Half uur moet genoeg zijn toch?' Vraag ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Als je dat wel doet dan heb je echt een probleem gezien we nog een plan moeten uitvoeren" zeg ik met een grijns en kijk rond. "Een half uurtje is lang genoeg en dan zie ik je zo wel weer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (iemand die met Ginny, Harry of Belinda/Lavender wilt praten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hey, ben ik weer. Man, er waren echt een stel van die irritante jongens in het zwembad. Als ze nog even verder waren gegaan, hadden ze echt een probleem gehad :') Maar ja, what did I miss?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Welcome back en dat is altijd irritant (:

    Een kleine samenvatting : Well.. Fred en George zijn er achter gekomen dat hun moeder ongeveer de helft van hun spullen weg hebben gegooit en verder alle papieren en alles hebben verscheurd dus zijn ze naar huis gegaan om te kijken wat er mee gebeurt is, hebben nu alle spullen die daar nog waren op een bezem gebonden en naar de wegisweg gegaan. Hebben nu de sleutels van de winkel en zijn daar opzoek naar mensen die willen helpen. Erna komen ze terug naar Hogwarts tot dat het tijd is om voorgoed te vertrekken]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ja nee echt. Een vriend van mij was echt woest en op een gegeven moment waren ik en mijn beste vriendin ons alvast omkleden en stond die vriend dus die jongens op afstand van onze hokjes te houden. Toen zei die jongen iets en had ik echt de neiging om in mijn ondergoed dat hokje uit te stormen om hem een flinke klap te verkopen... maar gelukkig waren ze al vet hard gevallen zonder onze hulp. Wij noemden het karma ^^)

    Adelaine Catherina Bluejay

    Verbaasd loop ik een lege jongensslaapzaal in. Ik trek mijn wenkbrauwen op, maar laat ze snel weer zakken als er een pijnscheut door mijn hoofd gaat. En weer sta ik er alleen voor. Ik hoop maar voor ze dat het geen wat ze doen belangrijk is. Ach, ik wilde sowieso al naar de keukens gaan.
    Ik sjok richting de keukens waar ik meteen door de huiselven geholpen wordt. Die wezens zijn echt heel lief. Ze dwingen mij om op een geïmproviseerd bed te gaan liggen en koelen de gezwollen plek met ijszakken.


    Happy Birthday my Potter!

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wist echter niet zo goed waar ze heen ging, hopend dat het wel richting Hogwarts was, ze trok Draco mee in een soort van grot en plofte neer op haar rug en staarde omhoog. "Sorry, ik kon geen andere schuilplek vinden" Astoria kwam een beetje omhoog en zat neer op Draco's schoot die inmiddels ook al was gaan zitten. Ze legden haar hoofd tegen zijn borstkast en hield zijn hand vast. "En ik had nog geen zin om terug te gaan naar school" grinnikte ze. Astoria keek hem aan, terwijl er een klein glimlachje rond haar lippen speelden, waarna ze haar ogen weer op zijn onderarm liet vallen en zachtjes met haar vingertoppen over de Dark Mark ging, waarna ze Draco weer aankeek. "Kun je...het uitleggen" Astoria keek hem lichtelijk bezorgd aan waarna ze een kus op zijn lippen drukte en haar hoofd weer terug op zijn borstkast legden.


    Draco Malfoy

    Uiteindelijk kwamen we terecht bij een grot, gelijk zakte ik langs de stenen mur naar beneden en ging op de grond zitten "Sorry, ik kon geen andere schuilplek vinden" ze kwam naar me toe en ging op mijn schoot zitten, haar vingers zochten naar de meine "En ik had nog geen zin om terug te gaan naar school" glimlachend keek ze me aan maar niet veel later gleed haar blik weer naar mijn onderarm, ze liet mijn hand los en voorzichtig ging ze met haar vingertoppen over mijn Dark mark heen, het tintelde. "Kun je...het uitleggen" vroeg ze bezorgd, ze kwam dichter naar me toe en drukte een kusje op mijn lippen en nestelde zich weer tegen mijn borstkas, ik zuchte en alle herinneringen kwamen weer naar boven. "Mijn ouders werkte al een tijdje voor de Dark Lord vooral mijn vader, mijn moeder hield zich op de achtergrond vanwege mij.." ik slikte "Op een dag zei mijn vader dat er iets groots me te wachten stond maar ik zag aan de manier hoe mijn moeder deed dat ze er niet mee eens was. Een paar dagen later was er een grote vergadering in ons huis... ook hij was er, en ik moest erbij zijn. Voorzichtig duwde mijn moeder me de kamer in, iedereen zat al" ik stopte even en zuchte weer diep "met open armen werd ik door de Dark Lord ontvangen en ik moest naar hem toe..., dat was de eerste keer in mijn leven dat ik echte angst gevoeld heb. Mijn vader stond op een deed een paar goede woorden voor me, van binnen was ik woedend op hem. De Dark Lord pakte zijn toverstok en brande het Mark in mijn huid, een maand later heb ik het nog gevoeld en soms voel ik het nog" ik streelde over haar zachte haren "maar het ergst is nog dat ik opdrachten moet uitvoeren..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria luisterden naar Draco zijn verhaal. En al snel, had ze medelijde met hem. Ze wou iets doen voor hem, hem beschermen, maar echter wist Astoria dat ze dat niet kon. Het was te gevaarlijk. Astoria keek hem aan met een blik vol medelijde. "Wat...wat erg" Astoria slikte even, en wist niet wat te zeggen, ze legden haar hoofd weer tegen Draco zijn borstkast aan, en sloot haar ogen even. "Het spijt me Draco, ik had er niet naar moeten vragen." Ze keek hem even aan, terwijl een klein zwak glimlachje rond haar lippen speelden en ze haar hoofd weer twerug legden, luisterend naar de regen. "Ik wou dat ik iets kon doen voor je...Maar dat gaat helaas niet"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nevermind

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:03 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Als je dat wel doet dan heb je echt een probleem gezien we nog een plan moeten uitvoeren" zeg ik met een grijns en kijk rond. "Een half uurtje is lang genoeg en dan zie ik je zo wel weer"


    George Weasley

    'Tot zo' Zei ik grijnzend waarna ik de linkerkant uitliep, na ongeveer een half uurtje had ik iets van 5 of 6 mensen gevonden die ik over had gehaalt te helpen en besloot ik terug te gaan naar de winkel


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Honger.... Ik heb honger... Ik maak me los uit Deans omhelzing en zeg 'Ik ga even naar de keukens.' Dean knikt en loopt naar de leerlingenkamer. Ik loop de trappen op en kietel de peer. Ik stap de keukens binnen en zie mijn beste vriendin op een geïmproviseerd bed liggen. Ik ga er heen. 'Adelaine, wat heb jij nu weer gedaan?' vraag ik, haar wang is heel erg blauw. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Toch niet die Madison hè?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk op, als ik Ginny hoor. Snel kom ik overeind en schud mijn hoofd. 'Madison geeft om je broer. Ik kan haar in de gaten houden en ik kan je vertellen dat George niets te vrezen heeft. Ze kan het alleen volgens mij niet zo goed hebben dat ik dingen weet en zij niet weet hoe ik het weet,' zeg ik rustig. 'Ik moet beter leren ontwijken.' Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ik druk de koelingen iets steviger tegen mijn wang aan.
    'Maar hoe zit het nou met jou en Dean?' Ik laat het wenkbrauw wiebelen maar even achterwegen, aangezien mijn wang erg pijnlijk is.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:27 ]


    Happy Birthday my Potter!