• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ik aan een matras' Andwoorde ik waarna ik haar een kleine kus gaf, 'Ik zie je later weer' Voegde ik er aan toe waarna ik de trap opliep, als ik niet snel een matras vond sliep ik op de gang.. Geen goed vooruitzicht, ergens halverwege een trap zag ik Fred, Adelaine en Ginny staan. 'Waarom beland ik steeds op de grond en jij niet?' Vroeg ik hem geiriteerd, 'Al hoewel.. Deze keer was minder erg'


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik voel mijn wangen rood kleuren en bestudeer de zalf. Geschrokken kijk ik op als eerst Ginny aan komt lopen en vervolgens George.
    'En wie heeft mijn originaliteit dan wel niet gestolen?' vraag ik grijnzend aan George. Ik kan wel raden wie en het bezorgt mij een naar gevoel in mijn buik. Ik negeer het echter, aangezien dit niet het beste moment is om te zeggen dat zijn vriendinnetje een vreselijke driftkikker is en haar vader er waarschijnlijk binnen de kortste keren achterkomt en ik niet weet of ze dan wel voor het goede zou kiezen. Jeetje, zo klinkt het nog moeilijker dan het al is!


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik kijk George aan. "Misschien omdat ik stuk voorzichter ben dan jou of misschien toch een stuk slimmer" antwoord ik grijnzend. "Misschien wel wat minder erg maar je zat wel weer een keer op de grond"
    Ik kijk weer naar Adelaine "Zin om de volgende keer mee te gaan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik kijk hem geschrokken aan. 'Toch niet die Madison hè?' vraag ik. 'Ik vind Zeur in de familie al erg genoeg! Doe me een lol en zoek een ander!' zeg ik. Dan vraag Fred of Adelaine de volgende keer mee wilt gaan. Waarom vroeg hij dat?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:27 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Madison' Andwoorde ik tegen Adelaine waarna ik mijn voet dacht die van Fred zette en hem omver duwde zodat hij op de grond belande, 'En nu zit jij ook op de grond, dat maakt me weer blij' Zeg ik grijnzend. 'Ginny, hou gewoon je kop wil je? Ik heb vandaag al genoeg aan mam gehad die bijna al onze spullen heeft weg gegooit'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138514]Alvast een nieuw topic[/url


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik open net mijn mond om Fred antwoord te geven, als George hem vloert. Ik richt mij dus tijdelijk maar even op Ginny. 'Doe rustig Ginn. Miss Slytherin valt wel mee.' Ik wil er aan toe voegen 'als je haar tenminste niet al te boos maakt', maar dat doe ik maar niet. De kans dat George de link legt met mijn blauwe wang is veel te groot.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ze is een Zwadderaar! Ik heb toch ook alleen maar met Griffoendors gehad?' ik dacht even na en negeer Adelaine. 'Oke, en een Ravenklauwer en ik moet toegeven dat ik Carlo ook wel knap vond. Maar daar gaat het nu niet om! Ze is een Zwadderaar en die zijn gemeen! Zelfs Zalazar Zwadderich was later gemeen tegen zijn beste vrienden Goderic, Helga en Rowena!'ik keek hem aan. Het was zijn leven, maar daar mocht ik me wel een klein beetje mee bemoeien toch?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria zat nogsteeds in de grot, haar knieën opgetrokken en haar armen eromheen, terwijl ze luisterden naar de regen die kapot spatte op de grond. Astoria kantelde haar hoofd even naar links, om door de opening van de grot naar buiten te kijken, maar voor zo ver ze zag kon ze Draco en Aileen niet zien. Ze vroeg zich wel af wat er aan de hand zou zijn, misschien dat Draco toch niet de enige was die een Death Eather is...misschien dat Aileen erook een is? Astoria trok even een wenkbrauw op bij die gedachten, en schudde deze weg, waarna ze op haar zij ging liggen terwijl haar ogen langzaam sloten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Mhm de kamer van hoge nood lijkt me de juiste plek om te beginnen met zoeken en hoe laat dat kan jij beter zeggen" zeg ze waarna ze een hand door haar natte haar haald, ik knik alleen en kijk naar de vogels in de bomen die tegen elkaar aangedrukt zitten "Ik denk dat ik jullie maar weer alleen laat en terug ga naar Hogwarts" ik wend mijn blik af van de vogels en kijk naar Aileen "nog bedankt voor het nieuws" het klonk niet al te vrolijk maar dat was haar nieuws ook niet dus ik had geen enkele reden om vrolijk te zijn "is goed dan ga ik denk ik weer naar Astoria toe"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Ik sta weer op en kijk George aan. "Vergeet niet dat er nog dingen zijn die we moeten uittesten dus ik zou maar een keer oppassen" zeg ik grijnzend omdat ik gewoon weg even geen zin heb om hem terug te pakken. "Ga je mee dan of niet?" vraag ik aan Adelaine en kijk naar Ginny. "Jou leven is zijn leven niet en laat hem toch gewoon een keertje. Niet alle zwadderaars zijn even erg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ginny, hou gewoon je kop oke? Ik heb al genoeg aan mam die zecht wat ik moet doen. Daar hoef ik mijn kleine zusje niet bij' Andwoorde ik geiriteerd, 'Waar gaat ze mee heen?' Vroeg ik Fred. waarschijnlijk had ik een deel van dit gesprek gemist.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik zucht als Ginny nog steeds doorgaat en besluit haar maar gewoon te laten. Ik heb geen zin om in een familieruzie te belanden, terwijl ze niet eens mijn familie zijn.
    'Het lijkt mij echt super leuk om jullie winkel te zien,' zeg ik dus maar gewoon vrolijk tegen Fred. 'Maar ik ga nu denk maar even iets aan dit doen,' zeg ik gebarend naar mijn wang. Ik kijk naar de verhitte Ginny en George die duidelijk niet blij met haar reactie is. 'Ga je mee?' vraag ik Fred.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik werp Fred een vernietigende blik toe 'Maar zij is wel erg! Moet je zien wat ze met Adelaine heeft gedaan!' ik gebaar naar haar wang. Ik dacht even na, volgens mij heeft Adelaine niet gezegt dat ik het niet mocht vertellen. En zo wel dat heeft ze pech, ik heb het nu al verteld. 'Ach je moet het zelf maar weten, maar als je oor er plotseling afligt moet je niet mij zijn!' ik zwaai verontwaardigd met mijn rode haar en loop weg.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    Ik had hier in iedergeval nu totaal geen zin in dus ik draaide me om zonder ook maar iets te zeggen om vervolgens de trap op te lopen naar de toren van Gryffindor en vervolgens naar de slaapzaal te lopen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling