• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [Got to go xx]


    [ Doeggg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [Got to go xx]


    (bye bye (doeg))


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Als je dat doet zweld je gezicht eerst en word daarna pas weer normaal, als je de zalf gebruikt ben je er zo af en daarvoor hoef je alleen maar mee en hoeven wij alleen maar te kijken of we het in één van onze hutkoffers hebben gegooit' Zeg ik nadenkend, 'Jouw keus'


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik haal mijn schouders op. 'Nou, dan gaan we wel naar de leerlingenkamer. Dan kan ik gelijk dit wegleggen.' Ik houd de paraplu omhoog. 'Als jullie het niet hebben kan ik daarna ook nog wel koelen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik knik als teken dat het al goed is. "Ja we gaan naar de leerlingenkamer en je hoeft echt niet naar de keuken aangezien ik bijna zeker weet dat het in een van de koffers ligt". Ik kijk George aan "Dit is een van de weinige dingen waar niets raars inzit en nog werkt ook"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte. "Ach ja, ik doe het graag voor je" ze glimlacht en wreef de creme uit over Draco zijn rug en schouders. Zelf verbrande Astoria eigenlijk niet omdat ze toch wel lichtjes getint was. Astoria masseerden de creme uit over Draco's rug, terwijl ze een paar kusjes in zijn nek drukte, en vervolgens een op zijn schouderblad, en haar armen vanachteren om zijn middel sloeg. Toen pas vielen Astoria haar ogen op Draco's linkeronderarm, waar het duistere teken zijn huid opvulden. Langzaam liet Astoria Draco los. "Je bent een van hun" fluisterde ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Eén van onze koffers.. En aangezien er volgens mij ook aardig wat in zit mogen we gaan zoeken' Mompel ik op mijn achterhooft krabbend terwijl ik me probeer te bedeken in welke koffer we het gegooit hebben. 'We zijn gewoon geweldig' Zij ik grijnzend tegen Fred.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 11:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley

    'Eén van onze koffers.. En aangezien er volgens mij ook aardig wat in zit mogen we gaan zoeken' Mompel ik op mijn achterhooft krabbend terwijl ik me probeer te bedeken in welke koffer we het gegooit hebben. 'We zijn gewoon geweldig' Zij ik grijnzend tegen George.


    (Whaha, Fred en George halen nu zichzelf door elkaar :') )

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 11:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, Fred en George halen nu zichzelf door elkaar :') )


    {KuchKuch.. *Krapt op haar acherhooft* Ik ben gewoon niet zo slim}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ah ja daar was iets waar ik nog niet aan had gedacht" zeg ik bedenkelijk. Ik denk even na aan hegt moment dat we de koffers in aan het pakken waren. "Mhm het ligt in een van onze eigen koffers of in die met de uitvindingen, maar kan ook in die van Ron liggen dus daar komen we ook niet heel ver mee" voeg ik eraan toe. "Ja dat is inderdaad wel waar"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, Fred en George halen nu zichzelf door elkaar :') )


    [ Mhm ligt eraan XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ik heb een idee, we gooien gewoon eerst de koffer van Ron ondersteboven' Zeg ik grijnzend, 'Daar zit voor ons toch verder niets belangrijks in' voeg ik er aan toe, 'Daarna kunnen we de andere koffers nog wel doorpluizen.. Dat moesten we toch nog doen aangezien we die kleurstof moesten zoeken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Ja echt ge-wel-dig,' zeg ik sarcastisch. 'Nou, kom op. Anders is mijn gezicht straks paars en valt er helemaal niks meer aan te doen en kan ik mij net zo goed ziek melden.' Stom kind. Miss Voldie mag zich echt eens leren beheersen. Anders sla ik volgende keer terug.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Ja laten we die van Ron maar eerst ondersteboven gooien, want de kans is best groot dat het daar inzit gezien er ook andere dingen inzaten waar hij niet zo heel erg vrolijk van werd" zeg ik grijnzend. "Ach dan moieten hij maar een keer niet zo vervelend doen" zeg ik grijnzend. "Oh de kleurstof zit in jou koffer want die kwam ik tegen met dat vuurwerk zoeken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Heb geduld Adelaine, de geniale mensen zijn hier aan het denken' Zeg ik grijnzend waarna ik de trap op loop, 'Wat zit er nogmeer in mijn koffer dan?' Vraag ik Fred vervolgens terwijl we bijna bij de dikke dame waren. Zelf gooide ik meestal meer dingen in Freds koffer dan in mijn eigen.


    Don't be like the rest of them, darling