• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ /

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred Weasley

"In jou koffers zit de helft van mijn kleding, jou kleding, snoep en nog wat uitvinding" zeg ik bedenkelijk, "En in dit van Ron zit de nog wat uitvinding en die grote spin waar we het laatst over hadden dus al je gegil hoort weet je van wie"

George Weasley

'Dus jouw kleren zitten in mijn koffer en die van mij in die van jouw.. Nee dat klinkt pas logisch' Zeg ik lachend, 'Hopelijk is hij die spin al tegengekomen'

{Moet eten.. Tot zo!}

Don't be like the rest of them, darling

Fred Weasley

"Het klinkt ook logisch, maar dat is alles wat wij doen of zeggen toch" zeg ik grijnzend, "Nee ik denk het nog niet, want ik heb nog geen gegil gehoord of Ron die weer een mislukt poging doet om ons bang te maken"

[eet smakelijk en tot zo]

Adelaine Catherina Bluejay

'Jep, jullie zijn zeker weten geweldig geniaal achterlijk. Hoe Ginny het met jullie uithoud, geen idee. Jullie zijn nog erger dan de dreuzel gevechtsinstructeur van het weeshuis.' Ik mompel het wachtwoord en klim door het gat. 'Ik ga dit ondertussen even wegleggen!' zeg ik, gebarend naar de paraplu en ik verdwijn richting de meisjesslaapzaal.

(Ik ga zo zwemmen. Weet niet hoe laat ik weer terug ben)

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 12:18 ]

Happy Birthday my Potter!

SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

Astoria grinnikte. "Ach ja, ik doe het graag voor je" ze glimlacht en wreef de creme uit over Draco zijn rug en schouders. Zelf verbrande Astoria eigenlijk niet omdat ze toch wel lichtjes getint was. Astoria masseerden de creme uit over Draco's rug, terwijl ze een paar kusjes in zijn nek drukte, en vervolgens een op zijn schouderblad, en haar armen vanachteren om zijn middel sloeg. Toen pas vielen Astoria haar ogen op Draco's linkeronderarm, waar het duistere teken zijn huid opvulden. Langzaam liet Astoria Draco los. "Je bent een van hun" fluisterde ze.

Draco Malfoy

Ze grinnikte "Ach ja, ik doe het graag voor je" ik glimlachte en voelde hoe ze mijn rug insmeerde terwijl ze soms een paar kusjes in mijjn nek drukte. Opeens liet Astoria me los en ik draaide me om "Je bent een van hun" fluisterde ze, snel keek ik naar mijn linkerarm waar het duistere teken goed zichtbaar op was, snel bedekte ik het teken met mijn andere hand "Astoria dit is niet wat het lijkt, ik kan je het allemaal uitleggen..." ik keek haar geschrokken aan, ik wist dat dit foute boel was...

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Fred Weasley

"Ah bedankt voor het compliment alleeen zou ik dat achterlijk eraf halen" zweg ik grijnzend. "Ginny houd het zolang met ons uit doordat ze zelf ook niet een van de normaalste is net als de rest van onzen familie en ik kan ook vragen hoe het komt dat jij het zolang met ons uithoud" vervolg ik.
    ik kijk van haar naar george en terug. "Is goed we zien je zo wel op de slaapzalen"

[ veel plezier straks]

George Weasley

'Tot zo' Voeg ik er aan toe waarna ik samen met Fred naar de slaapzalen loop, 'Zelfs mam ziet ons als buren' Zeg ik met mijn ogen rollend waarna ik naar Ron's bed loop en zijn hutkoffer op zijn bed til.

Fred Weasley

"Ach daar zal je toch nooit iets aan kunnen veranderen" zeg ik. "Net als het feit dat ze ons nog steeds niet uitelkaar kan houden he Fred"
    Ik loop naar het bed van Ron "Ik zou eerst dekking zoeken en dan heel voorzichtig die koffers openen wil je niet gewond raken" waarschuw ik hem.

George Weasley

'Het is gewoon te erg voor woorden he George' Zeg ik grijnzend waarna ik naar de koffer kijk, 'Hmm.. Dat is mischien slim' Mompel ik waarna ik een touwtje uit mijn zak haal en dat aan de bovenkant van de hutkoffer vastmaakt en vervolgens een eindje naar achteren loop en dan de koffer opentrek. 'Zo' Zeg ik zelfvoldaan terwijl er een vleugje rook uit de koffer komt.

Fred Weasley

"Het is ook te erg voor woorden, maar misschien komt er ooit nog eens verandering in" zeg ik grijnzend terwijl ik ook een paar stappen naar achteren zet. "Tuurlijk is dat slim het komt uit de mond van een van ons" voeg ik er nog aantoe. Ik kijk hoe hij de koffer opentrek en er een vleugje rook uitkomt. "Mhm wacht nog maar heel even voor je die koffer doorzoekt"

George Weasley

'Nog slimmer' Zeg ik grijnzend terwijl ik me een eindje verder op een bed neer liet zakken en ik de spin uit de hutkoffer zie kruipen, 'Waarom kroop hij er niet uit toen Ron hem openmaakte?' Zij ik grijnzend.

Fred Weasley

"Fred het komt uit de mond van een van ons dus dat ik altijd slim' herhaal ik mijn woorden van net en kijk naar de spin. "Oh dat deed die ook maar er zit er meer dan een in en volgens mij is Ron met een mislukt plan bezig om ons terug te pakken"

Astoria Ivaine Greengrass

Lichtelijk geschokt keek Astoria naar Draco, waarna ze even haar ogen af liet dwarrelen naar zijn linkeronderarman en hem weer aan keek. "U-uitleggen?" Astoria trok even een wenkbrauw op en schudde zachtjes haar hoofd. "Ik denk dat dat duistere teken op jou arm al genoeg zegt, Draco" Astoria was niet boos of kwaad, eerder teleurgesteld en bezorgd om en in hem.

The expert in anything, was once a beginner.

George Weasley

'Niemand word ooit zo slim als ons, we zijn de slimste. Zelfs thuis waar iedereen ons dom beschouwt' Zeg ik grijnzend waarna ik nog een spin zie en vervolgens naar de koffer loop en de onderkant ervan pak en de gehele inhoud ervan op het bed gooi.

{Zal ik ron spelen trouwens? Aangezien degene die het doet niet meer reageert}