• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Als ik de laatste persoon heb aangesproken is het half uurtje wel voorbij. Ik loop met een stuk of 6 mensen naar de winkel waar George ook aankomt lopen. "En denk je dat dit gaat werken?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria keek me aan met een blik vol medelijden "Wat...wat erg" ze slikte en legde haar hoofd weer tegen me aan "Het spijt me Draco, ik had er niet naar moeten vragen." weer keek ze me even aan "Ik wou dat ik iets kon doen voor je...Maar dat gaat helaas niet" ik schudde mijn hoofd "het geeft niet" ik keek naar buiten, de regendruppels spatte als kleine bommetjes uitelkaar op het harde steen "sterker nog ik wil niet eens dat jij me helpt, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen als er iets met je zou gebeuren" even sluit ik mijn ogen om me aan de nare dingen te ontrekken.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik zucht opgelucht als ze zegt dat George niks te vrezen heeft. Ik duw een Huiself aan de kant en ga bij haar voeten zitten. 'Oke, hier komt het verhaal van Dean en mij.' begin ik grijzend 'Ik kwam George en Madison tegen en had een gesprekje met hun. Ze wouden weggaan en ik deed alsof ik flauw viel.' ik wreef een over mijn hoofd. Er was een klein ei ontstaan. Ik ben ook zo onhandig. 'Madison maakte me weer "wakker" en ze liepen weg. Ik voelde een hand op mijn schouder en zag Dean daar staan. Hij bood me een snoepje aan, hij was er lekker. We gingen tegen de muur aanzitten en na een tijdje viel ik op zijn schouder in slaap. Hij heeft me naar boven getild. Hij wist natuurlijk niet dat ik wakker was. Hij legde me in bed en gaf me een kus op mijn hoofd. Daarna viel ik echt in slaap. Dean is de hele nacht bij mij gebleven en heeft in een stoel geslapen. Toen ik wakker werd sliep hij nog.' ik wachtte even en stopte een koekje in mijn mond. 'Ik keek naar hem en kuste hem snel. Daardoor werd hij wakker. Hij vroeg mij en we hebben nu..' ik keek even op de klok '10 uur.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik grinnik. 'Dus terwijl ik me met Miss Slytherin bezig houd, ben jij gezellig met je nieuwe vriendje bezig? Wat oneerlijk zeg.' Ik laat mijn hand met de koeling even zakken en prik in het beurse vlees. De pijn en de zwelling lijkt al minder te worden. Toch zou het fijn zijn als Fred en George mij daadwerkelijk die zalf hadden gegeven.
    'Over je broers, waar zijn ze eigenlijk? Ze gingen voor mij één of andere zalf zoeken en toen ik op de jongensslaapzaal kwam, waren ze verdwenen!'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Het bloed stroomden naar Astoria haar wangen, wat een rode blos op haar wangen vwroorzaakten. Echter was het dat Astoria bloosden omdat met die ene zin duidelijk was geworden hoeveel hij om haar geeft. "Dankje...denk ik" Astoria hiel haar hoofd een beetje schuin toen Draco zijn ogen sloot, waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten en hem aankeek in zijn ogen. "Er...er is echter nog een reden waarom ik je niet zou kunnen helpen" Een zucht verliet Astoria haar lippen waarna ze haar hoofd terugtrok en hem aankeek. "Ooit gehoord van Necrophobia?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik grinnik even. 'Het leven is niet eerlijk.' zeg ik wijs. Al had ik daar eigenlijk niet heel veel over te zeggen. Ik had al mijn ouders nog, al mijn 6 broers nog, tenminste, of je daar blij mee kon zijn... Percy was een chaggerijn, Bill ging met Zeur trouwen, Charlie was geobsedeerd door draken. Fred en George haalde irritante grappen uit en Ron was gewoon irritant. 'Ik weet niet waar ze zijn, ze kunnen altijd vluchten voor iets, heel irritant.' zeg ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Waar kan ik inspringen met Madison? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik haar mijn hand door mijn haar en sta zuchtend op. 'Veel beter zal het nu dan niet worden. Ik hoop echt dat die twee die zalf niet vergeten zijn. Ik wil hier zo snel mogelijk vanaf.' Ik gebaar naar de blauwe opgezwollen plek op mijn wang. 'Maar ja, ik kan er denk maar beter wat camouflagecrème opsmeren. Aangezien ik niet wil bezwijken onder de moeilijke vragen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk even naar haar blauwe wang. 'Ja kan ook naar madam Plijster.'

    (ik moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (bye bye (doeg))


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    "Dankje...denk ik" hoorde ik haar nog zeggen, ik glimlachte. Ik voelde een warm voorhoofd op de meine en toen ik mijn ogen weer open deed zag ik de mooie ogen van Astoria "Er...er is echter nog een reden waarom ik je niet zou kunnen helpen" ze zuchte en ging weer gewoon op mijn schoot zitten "Ooit gehoord van Necrophobia?" ik knikte "dan ben je toch bang voor necroten?" nu begon ik te lachen "ik moet altijd wel lachen om die hersenlose zombies"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Ik loop door de regen om een rustig na te denken over alles wat is verteld. Angst was voor het eerst sinds tijden weer in mijn ogen te zien. Straks zou ik maar eens opzoek gaan naar Draco op het nieuws te vertellen. Als ik langs een grot loop hoor ik de stem van de persoon waar ik naar opzoek zou moeten. Perfecte timing. Ik loop naar binnen toe en zie uiteindelijk Draco en Astoria zitten. "Sorry dat ik jullie stoor, maar Draco ik moet je echt heel even spreken en het is echt heel erg belangrijk. Trouwens Astoria het is fijn om je eens een keertje te ontmoeten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria schudde haar hoofd en kon er echter niet om lachen, al haar hele leven had ze er last van, en het was moeilijk om er mee te leven. "Nee...nou het heeft ook wel met zombies te maken maar. Necrophobia is een aandoening waarbij je een abnormale angst hebt voor dode dingen, duisternis en alles wat daar bij hoort. Ik heb er al mijn hele leven last van. Toen ik 3 jaar oud was, vonden mijn ouders me s'nachts in een hoekje van mijn kamer, met de deken over me heen geslagen, starend in het niets met een trillend lijfje en kletsnatte wangen van het huilen. Ze wisten niet wat het was...en echter een nachtlampje hiel niet, nee ik sliep met alle lichten aan, en dat doe ik nog steeds." Astoria bloosde licht uit schaamte bij het laatste, en sloeg een zucht. "Het is...echter erger geworden na dat...YouKnowWho terug is gekomen". "Sorry dat ik jullie stoor, maar Draco ik moet je echt heel even spreken en het is echt heel erg belangrijk. Trouwens Astoria het is fijn om je eens een keertje te ontmoeten" . Astoria keek op en keek naar een meisje dat in de opening van de grot stond, ze glimlachte en knikte. "Het zelfde...Aileen" Astoria ging er echter vanuit dat dit Aileen was, ookal wist ze het niet zeker.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 22:55 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    "Het is fijn om te horen dat je me niet gelijk wegstuurd, zeg dat ik een slechte timing heb of me uitscheld" zeg ik glimlachend en loop naar ze toe. Op dit moment hoop ik echt dat de angst een beetje is verdwenen en dat er geen vragen worden gesteld. Die zou ik op dit moment dus echt niet kunnen beantwoorden. "Mag ik vragen hoe jullie hier terecht zijn gekomen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte en keek Aileen aan waarna ze schamper haar schouders ophaalden. "Zo ben ik niet, ik ga niet zo maar naar mensen schreeuwen of ze afkatten." Er verscheen een glimlachje op Astoria's lippen, en ze stond op van Draco's schoot en stond nu tegen over Aileen, ook bij haar moest Astoria een beetje omhoog kijken, aangezien ze nogsteeds 2 jaar jonger is. "We waren aan het zwemmen...maar toen ging het regenen, en schuilden we hier" Astoria keek even om zich heen in de grot, en toen weer terug naar het meisje voor haar neus, waarna ze evn haar hoofd schuin hield. "Maar wat doe jij hier dan in de grot?" Grinnikte ze.


    The expert in anything, was once a beginner.