• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Ik schiet kort in de lach. 'Mutanten lijken ook gewoon op mensen, ze kunnen alleen een beetje meer. Ik kan luchtsturen en ik dacht dat ik het onder controle had, maar het valt vies tegen. Je kwam te, eh, hoe zeg je dat, diep in mijn hoofd. Ik raakte in paniek en toen gebeurde het,' leg ik uit en ik kijk hem recht aan. 'Sorry dat ik het niet verteld heb, maar ik wil dat het liefst negeren. Ik wil normaal zijn.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik zucht en frons terwijl ik een hand door mijn plakkerige haar haal. Wacht waarom plakte mijn haar? Ik kijk naar mijn hand. Geweldig nogmeer bloed. 'Ik dacht dat je me aardig vond of meer dan dat zelfs.' Ik sluit kort mijn ogen en schud mijn hoofd. 'Laat maar ' ik sta met wat moeite op en draai me naar de trap om om doe af te lopen.

    Lise Sophie Knight
    'Charlie, wacht!' Ik sta op en pak zijn pols. 'Laat me je alsjeblieft naar het ziekenhuis brengen, of op zijn minst naar huis. Je kunt zo niet rijden,' zeg ik op een bijna dwingende toon. 'Laat het me onderweg uitleggen, alsjeblieft. Ik vind je ook "meer dan aardig", om jouw woorden even te gebruiken, daarom wil ik het uitleggen.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    ik draai me om en kijk haar aan. ik zicht en geef me dan gewonnen. 'goed dan.' ik pak mijn auto sleutels uit mijn zak en geef ze aan haar. 'Je hebte erg veel uitteleggen en nu mag je bij mij overnachten.' Dat laatste zeg ik met eeb korte glimlach

    Lise Sophie Knight
    Ik glimlach kort terug en neem de auto sleutels over. We stappen beiden in de auto en ik rij richting zijn huis. 'Ik ben geboren in Amerika, Florida. Mijn moeder overleed bij mijn geboorte en ik hoorde later dat zij ook een mutant was. Eerst vond ik mijn krachten wel handig, maar ik deed mijn vader te veel aan mijn moeder denken en dus gebruik ik ze bijna nooit meer. Mijn vader is een alcohol verslaafde die ons het ene moment ontzettend kon verwennen en het andere moment sloeg hij mij en mijn zus Zoë bont en blauw. Mijn tante voedde ons min of meer op en hoewel ze een schat was, kon ook zij niet tegen mijn vader op. Zo was er heel vaak geen eten in huis en daardoor zijn mijn zus en ik zo slank. We zijn het niet gewend veel te eten. Nadat mijn zus een knallende ruzie had met mijn vader, is ze vertrokken. Bij mij hetzelfde verhaal, ik wil niets meer met hem te maken hebben en mijn verleden zou ik het liefst deleten. Ik wil geen mutant zijn, ik ben gewoon Lise, een mens.' Intussen parkeer ik de auto voor zijn huis. 'O, en ik heb geen rijbewijs.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik stap met wat moeite uit en pak de sleutel over om de deur open te doen. 'Je rijd best okevoor iemand die geen rijbewijs heeft.' Ik open de deur en sluit sie achter haar. Mijn woonkamer is chic em strak ingericht aangezien mijn vader me zijn creditcard had geleend hier voor. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en loop naar de badkamer om mijn hoofd onder de kraan te houden

    Lise Sophie Knight
    'Ik heb geen rijbewijs, ik heb niet gezegd dat ik geen lessen heb gehad,' grinnik ik. Charlie trekt zijn shirt over zijn hoofd en ik slik even. Jezus, wat een goed lichaam! Ik kijk zijn huis rond en knik goedkeurend. 'Prachtig huis,' complimenteer ik, waarna ik naar hem toe loop. 'Is er iets wat ik voor je kan doen?'


    everything, in time

    Charles Matrhew Alvida

    Ik ga recht staan voor haar en haal een hand door mijne natte haar. 'Je hoeft niets te doen. Blijf gewoon bij me. ' fluister ik en kijk vermoeid naar haar. 'of... vertel me iets vrolijks.'ik pak haar hand en trek haar mee naar mijn bed boven en ga liggen.

    Lise Sophie Knight
    Voorzichtig neem ik naast hem plaats op bed en denk even na. 'Iets vrolijks, hm?' Pfoeh, dat is nog moeilijker dan ik dacht. 'Mijn kracht heeft ook een vrolijke kant, let op.' Ik ga op het bed staan en zet mijn voet tegen de muur. Ik concentreer me en laat de lucht onder mijn lichaam glijden, waardoor ik tegen de muur omhoog kan lopen. Als ik op het plafond ben, ga ik behendig in kleermakerszit zitten. Mijn hoofd hangt nu recht boven het hoofd van Charlie en ik glimlach. 'Tada!'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Tada!' Ik kijk haar met open mond aan. 'Je bent net een soort superheld.' Grinnik ik en steek mijn hand naar haar uit en raak haar gezicht voorzichtig. 'Dit is zo vreemd he.' Ik lach naar haar. 'Maar wel geweldig.'

    Lise Sophie Knight
    Ik schiet in de lach en laat me rustig naast Charlie op het bed zakken. 'Raak er toch maar niet aan gewend, want ik gebruik mijn krachten vrijwel nooit. Daarom heb ik ze ook niet onder controle en als ik boos of verdrietig raak dan, tja, je hebt gezien wat er dan gebeurt. Nogmaals sorry daarvoor,' glimlach ik en ga naast Charlie op mijn zij liggen, met mijn gezicht naar hem toe.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach flauwtjes naar haar. 'Het is oke ik heb erger mee gemaakt.' Antwoord ik en haal mijn schouders op. 'Het enige nadeel is dat ik nu niet kan rennen.' Ik draai mijn gezicht naar haar toe.

    Lise Sophie Knight
    'Nou, voor je lichaam is dat niet zo erg. Die kan wel een aantal keertjes overslaan. En wat slapen betreft, ik blijf hier net zo lang tot je in slaap bent gevallen en ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je niet gaat piekeren. Jij gaat volledig ontspannen tot je herstelt bent,' zeg ik lachend en knipoog.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Dankje Lise.' Ik draai me nu helemaal naar haar om. 'Dat betekend veel voor me.' Ik kus haar zachtjes en sta dan op. Ik loop naar mijn nachtkastje en pak een foto lijstje. 'Dit is Mary.' Ik geef haar de foto. 'En dit..' Ik lach een beetje en geef die ook aan haar. 'Dit zijn wij samen. Ze werd kaal door de chemo dus mocht ze mijn haar ook afschreren.' Glimlach ik naar haar.

    Lise Sophie Knight
    'Ach, wat een schatje,' glimlach ik vertederd als ik Mary zie. Dan krijg ik de andere foto, met zowel een kale Mary als een kale Charlie en schud zachtjes lachend mijn hoofd. 'Wat ontzettend lief van je, dat vond ze vast een mooi gebaar! Al moet ik zeggen dat ik je leuker vind met al dat haar op je hoofd, maar da's meer omdat je daar beter doorheen kunt kroelen,' zeg ik en grijns. 'Grapje, je ziet er goed uit. En ik moet zeggen, ondanks dat Mary waarschijnlijk nog zieker werd van die chemo, ze straalt nog steeds.'


    everything, in time