• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Vind je het erg dat je me op het werk steeds zult zien?' vraag ik dan ineens. 'Ik wil niet dat we helemaal niet meer praten, of zo, we kunnen toch gewoon praten, hm?'


    everything, in time

    Naam: Amy 'Melody' Justice
    Bijnaam: x - maar wordt eerder Melody dan Amy genoemd
    Leeftijd: 20
    Mens/magisch wezen: elf - kan mensen beïnvloeden/betoveren met haar stem/zang
    Persoonlijkheid: in RPG
    Biografie: in RPG
    Uiterlijk:


    Job: toerist
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Charles Matthew Alvida

    Ik zeg niets en knik alleen. 'Ik denk dat ik voor een poosje op vakantie ga. ' mompel ik en haal mijn vingers zachtjes door haar haren. Ik wil haar niet in de weg lopen.

    Lise Sophie Knight
    'Op vakantie?'ik ga iets rechter zitten en kijk Charlie aan. 'Waarheen? Waarom? En je werk dan?' vraag ik achter elkaar door. Met 'werk' bedoel ik eigenlijk 'de enige plek waar ik je zie', maar dat zal ik er maar niet bij zeggen. 'Voor hoelang?'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ze redden het hier prima zonder mij en als ik terug ben heb ik binnen vijf minuten mijn baantje weer terug.' Ik haal mijn schouders op terwijl ik dit zeg. 'Voor hoelang?' Ik kijk naar haar. 'Geen idee, paar dagen. Misschien iets van 2 weken ik weet nog niet.' Ik kijk bedenkelijk vooruit.

    Lise Sophie Knight
    'Niet te lang, alsjeblieft,' het is zowel een vraag als een antwoord. 'Ik ga je missen, maar misschien is het inderdaad wel heel goed voor je om er een tijdje tussenuit te gaan.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ik zal je een kaartje sturen.' Glimlach ik tegen Lise en trek haar wat dichter naar me toe. 'Ik ga jou ook missen.' Fluister ik.

    Lise Sophie Knight
    'Doe dat,' glimlach ik en sla mijn armen om hem heen. 'Wanneer ga je? Want het is nu al heel laat en je auto staat nog daar. Niet dat ik je weg wil hebben, voor mijn part blijf je nog één nachtje slapen, maar,' ik stop met praten om snel een hand voor mijn mond te slaan en te gapen. 'Maar ik ben wel moe,' maak ik mijn zin af.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik knik begrijpend. Het was ook laat. 'Ik ga morgen weg.' Besluit ik dan. 'En je mag me best je huis uit schoppen hoor.' Glimlach ik flauwtjes. Het liefste had ik haar mee op vakantie genomen..

    Lise Sophie Knight
    'Morgen al?' vraag ik verbaasd terwijl ik opsta, de kopjes pak en ze op het aanrecht in de keuken zet. 'Dat is wel heel snel! Weet je het zeker?' Heerlijk hoe hij daar op de bank zit en ik kan me het niet voorstellen dat ik hem dadelijk zo'n twee weken niet meer zie.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik haal mijn schouders op. 'Hoe eerder ik ga hoe eerder ik weer terug ben he.' Ik sta op en loop naar haar toe. 'Maar misschien is het dan beter als ik weg ga..' Ik kijk met tegen zin naar de deur en trek haar nog een laatste keer naar me toe.

    Lise Sophie Knight
    Glimlachend knik ik. 'Dat zal ik dan maar hopen. Charlie, ik meen het serieus, je hoeft nog niet weg te gaan. Tegen de tijd dat je thuis bent is het nog later en als jij morgen vroeg wil gaan reizen, houd je dat echt niet vol als je maar weinig hebt geslapen. Hier kun je zo het bed in duiken. Desnoods slaap ik op de bank, als je dat liever hebt,' bied ik opnieuw aan.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk naar haar. 'Vind je het niet erg als ik blijf?' Ik kijk naar haar. 'voor mij hoef je zeker niet op de bank, eerder ik het is jou huis.' Ik kijk naar haar.

    Lise Sophie Knight
    'Pfft, Charlie, hou op joh. Ik bied het toch aan? Dat zou ik niet doen als ik het niet zou menen.' Ik neem zijn hoofd tussen mijn handen en schudt het een beetje heen en weer. 'Je blijft gewoon. Niet dat ik weet waar je heen gaat op vakantie, maar als je moe bent, ben je ook eerder vatbaar voor ziektes.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach. 'Ik word nooit ziek.' Voeg ik er aan toe en pak een van haar handen om er een zachte kus op te drukken. 'Goed. Dan blijf ik vanavond hier.' Ik kijk naar haar. 'Je bent leuk weet je dat.' Grinnik ik.