• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Nog voor de taxi er is bedenk ik me dat ik geen geld bij me heb. Dat wordt lopen dan. Je kunt de wind gebruiken, zegt een klein stemmetje in mij, maar ik negeer het. Ik draai me om en bel aan, Charlie had immers aangeboden om de taxi te betalen. Pas als het doordringt wat ik aan het doe ben, draai ik me snel om en loop de straat uit. Achter me hoor ik een auto stoppen, waarschijnlijk de taxi.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik hoor de bel gaan en kijk uit het raam. De taxi chaufeur. Kut ze was gaan lopen. Ik ren naar de badkamer gooi wat koud water in mijn gezicht en pak vlug een schoon shirt voor ik via de achter deur naar mijn auto. Ik laat haar niet zolaat alleen naar huis lopen. Ik start de auto en rij haar richting op.

    Lise Sophie Knight
    Ik ben blij dat ik een sweatshirt bij me heb. Het is niet bepaald charmant, maar ik kan de capuchon over mijn hoofd trekken zodat niemand ziet dat ik huil. Mijn handen zitten diep in mijn zakken en ik ril van de kou. Ik wil gewoon thuis zijn en slapen, heel lang slapen.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik parkeer de auto vlak bij haar en stap uit. 'Lise? Lise laat me je alsjeblieft naar huis brengen. Het is koud en donker.' Ik loop naar haar toe en ga voor haar staan.

    Lise Sophie Knight
    Wanneer Charlie uitstapt veeg ik snel met mijn mouwen de tranen weg en haal de capuchon van mijn hoofd. Hij mag me niet zo zien. 'Lise laat me je alfjeblieft naar huis brengen. Het is koud en donker.' Ik schud mijn hoofd. 'Het gaat prima lopend,' zeg ik en loop zonder hem aan te kijken loop ik om hem heen.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik doe mijn auto opslot en loop vlug naast haar. 'Dan loop ik wel mee.' Ik kijk naar haar. Dat ze huilt breekt mijn hart. Kwam dit door mij? Ik was nooit boos op haar geweest alleen op mijzelf en het lot. 'Is er iets dat ik kan doen?' Fluister ik.

    Lise Sophie Knight
    Ik haal mijn neus op en wrijf er met mijn mouw langs. Ik negeer zijn vraag.
    'In deze buurt worden veel auto's gestolen, ik weet niet of het wel zo slim is hem hier te laten staan,' zeg ik in plaats daarvan. Ik ben niet zo zeer boos op Charlie, maar zijn woede uitbarsting deed me te veel denken aan vroeger, aan mijn vader. Aan het deel van mijn leven dat ik zo goed had weggestopt.


    everything, in time

    lluvia schreef:
    Liam Oliver Sanz

    'Ja, een soort van wel ja. ' Ik zucht en kijk haar aan. 'Dit is echt té bizar.' Mompel ik en kijk naar haar.


    Valentina Romérez

    Als ik helemaal ben opgedroogd krijg ik langzaam mijn benen weer terug. 'Ehm,' begin ik dan. Tranen staan in mijn ogen en voel hetzelfde weer als dat ik met Nate voelde. Ook al was het een andere situatie, het ging om hetzelfde.
    Ik keek van hem weg en kuchte. 'Ik, moet maar eens gaan.' zei ik toen met een brok in mijn keel en rende diep het bos in.

    [ Leuke foto Soof! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Charles Matthew Alvida

    'Ik laat je niet alleen lopen Lise. Als er iets met je gebeurd vergeef ik mezelf dat echt niet.' Ik realiseer me dat ik dit ook altijd tegen Mary zei.. niet aan denken Charlie! Gewoon negeren. 'Ik wilde je niet verdrietig of boos maken.' mompel ik.

    [Awh dankje!]

    Liam Oliver Sanz

    'Ik, moet maar eens gaan.' Ik kijk haar na. Moet ik achter haar aan? Geen idee. Voor ik kan besluiten is ze al weg. Ik vloek zacht en loop richting het hotel.

    Lise Sophie Knight
    'Dat deed je wel,' zeg ik botter dan bedoeld. Dat is echt zo'n mijn-trekje, ik zeg eerlijk waar het op staat, of het nu leuk is of niet. Plots sta ik stil en draai me naar Charlie om. 'Het is niet jouw schuld, het deed me gewoon denken aan...' ik haal mijn schouders op. 'Vroeger. Ik snap het heus wel, Charlie. Maar stel dat er nu wel vaker zulke uitbarstingen komen? Ik wil niet nog een keer dingen naar me toe geslingerd krijgen. Ik weet niet of je het doorhad, maar je had mij bijna geraakt.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Vroeger. Ik snap het heus wel, Charlie. Maar stel dat er nu wel vaker zulke uitbarstingen komen? Ik wil niet nog een keer dingen naar me toe geslingerd krijgen. Ik weet niet of je het doorhad, maar je had mij bijna geraakt.' Ik kijk haar geschrokken aan. 'Wat? Heb je pijn?' ik bekijk haar onderzoekend. 'Ik..' Ik slik en probeer niet te huilen of wat dan ook. 'Jij bent het beste dat me is overkomen in 2 jaar en.. ik wil je geen pijn doen of verdrietig maken en je zeker niet verliezen.'

    [ Oke, ze krijgt zielige flashbacks xd ]

    Valentina Romérez

    Ik ren langs het meer en duik diep het water in, mijn benen worden langzaam een staart en ik slikte.
    Ik bleef doorzwemmen tot ik bij een grot aankwam. Toen ik er naar binnen liep en vervolgens op de grond stortte snikte ik. Dit wou ik helemaal niet, ik wou helemaal niet dat dit alles wéér zou verpesten.
    Deze keer was het gewoon een aardige jongen geweest, die misschien wel meer kon worden dan iemand die in het hotel verbleef. Ik mocht hem en ik kon het wel goed vinden. Toen ik helemaal droog was en uitgeput van alles ging mijn telefoon.
    Ik moest de kar ophalen en terug brengen.
    De kar?
    Oja, de kar die bij Liam voor de deur stond. Ik maakte aanstalten en zuchtte, hij zou vast terug zijn naar het hotel en ik hoopte hem even niet tegen te komen. Wat zou hij nu wel niet denken? Hij ws geschrokken, dat zeker en verward. Eén van de schoonmaaksters van het hotel was uiteindelijk een zeemeermin.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lise Sophie Knight
    Charlie praat zo snel door, dat ik niet eens de kans krijg iets te zeggen en dus schud ik alleen mijn hoofd als hij vraagt of ik pijn heb. 'Jij bent het beste dat me is overkomen in 2 jaar en ik wil je geen pijn doen of verdrietig maken en je zeker niet verliezen.' Ik schud opnieuw mijn hoofd en kijk Charlie recht aan. 'Zo snel kom je echt niet van me af. Denk je dat ik je na vanavond nooit meer wil zien? God, Charlie, ik ben heus wel wat meer gewend. Ik zou mezelf pijn doen als ik mezelf zou verbieden jou te zien. Snap je dat dan niet? Jij maakt mijn dagen juist beter. Dat van toen straks was een zwarte vlek en natuurlijk gaan we dat vergeten, maar jij moet eerst rust vinden wat betreft Mary en daar kan ik je niet bij helpen.'


    everything, in time

    [Was even douchen]

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk naar haar. Meende ze dit? 'Dus... Tot ik Mary kan los laten zie ik je niet?' Het deed alleen al pijn dit te zeggen. Ik kijk naar haar. 'Want, dat gaat ook niet echt helpen.' Ik bijt op mijn lip iets dat echt een stomme gewoonte begint te worden.