• Hallo allemaal! (:

    Jongens, maar twee deelnemers hebben hun opdracht ingeleverd. Om die reden ga ik deze wedstrijd stop zetten. Het gaat niet werken zo.
    Bedankt voor het meedoen!


    Marshmellow schreef op 29 aug 2011 - 13:39:

    Hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je quizwedstrijd!
    Veel succes =).


    Ik heb toestemming om met mijn quizwedstrijd te beginnen (:
    Omdat ik weet dat quizwedstrijden vaak niet erg veel deelnemers trekken, wil ik maar tien deelnemers.

    Deelnemerlijst:
    1. HTFGeof ~ Opdracht 1
    2. Amyntas
    3. nanie123 ~ Opdracht 1
    4. Rarity
    5. imlove

    Ik zoek geen juryleden, sorry!

    Elke opdracht duurt één week, en de eerste opdracht maak ik bekend als ik genoeg deelnemers heb. (:

    Ik beoordeel vooral op:
    - originaliteit
    - of de uitkomst van de quiz klopt
    - en natuurlijk ook een beetje op taalgebruik/spelling, maar voor mij is originaliteit het belangrijkste

    Ik heb het liefste dat je een nieuwe quiz maakt voor deze wedstrijd, dus niet een quiz die je al lang geleden gemaakt hebt.

    Je mag om uitstel vragen, maar dat mag maar één keer. Als je voor de tweede keer niet op tijd inleverd, dan word je gediskwalificeerd.

    De link van je opdracht stuur je in een pb naar mij en de beoordeling zet ik in dit topic. (:

    Na elke opdracht valt er één deelnemer af.

    Wat is de prijs als je wint? Dan ga ik reclame maken voor één van jouw stories/quizen maken in mijn lopende story + ik zet één item (story, quiz, wat je maar wilt) van je in de spotlight. (:


    Dus ik zou zeggen, schrijf je in en doe gezellig mee! _O_

    Opdracht 1:
    Maak een quiz die te maken heeft met persoonlijkheid. Alles mag, als je er maar voor zorgt dat degene die de quiz invult iets te weten komt over zijn/haar persoonlijkheid! Dat kun je op alle denkbare manieren doen, dus ik ben benieuwd hoe jullie deze opdracht aan gaan pakken (:
    Omdat we pas twee deelnemers hebben, zet ik de deadline over twee weken neer, dat is op dinsdag 13 september, uiterlijk 23.59.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 10:08 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik wil wel meedoen :)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    k zou graag mee willen doen maar ik heb geen tijd en geen inspiratie :(

    Ik zou graag meedoen, maar de vorige quizwedstrijd waar ik aan meedeed liep na een tijdje ook op niks uit waardoor ik alleen maar won omdat de rest niks inleverde. Maar ja, misschien is dat hier wel heel anders, ik wacht nog heel even de andere inschrijvingen af en misschien dat ik dan toch meedoe, ik kijk nog even ^^


    “Love is a contradiction.”

    I'm in! :Y)

    Chicklit schreef:
    Ik zou graag meedoen, maar de vorige quizwedstrijd waar ik aan meedeed liep na een tijdje ook op niks uit waardoor ik alleen maar won omdat de rest niks inleverde. Maar ja, misschien is dat hier wel heel anders, ik wacht nog heel even de andere inschrijvingen af en misschien dat ik dan toch meedoe, ik kijk nog even ^^


    Prima! Ik snap wel wat je bedoelt hoor (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kom op jongens, meld je aan! Met twee mensen kunnen we geen wedstrijd starten ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wanneer staat de eerste opdracht online? (nerd)

    Amyntas schreef:
    Wanneer staat de eerste opdracht online? (nerd)


    Nu! Maar als we over een week nog steeds maar twee deelnemers hebben, ben ik bang dat ik de wedstrijd ga annuleren..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En is het mogenlijk om een quiz in te leveren die je al eerder maakte?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 22:45 ]


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    i'm in sorry ging net iets verkeerd


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    Ik zou wel willen, maar ik doe al met een quizwedstrijd mee en over 2 dagen begint school weer.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nu! Maar als we over een week nog steeds maar twee deelnemers hebben, ben ik bang dat ik de wedstrijd ga annuleren..


    wat is de opdracht dan?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Amyntas schreef:
    En is het mogenlijk om een quiz in te leveren die je al eerder maakte?


    Ik heb het liefste dat je een nieuwe quiz maakt voor de wedstrijd. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HTFGeof schreef:
    (...)

    wat is de opdracht dan?


    Dat staat in de beginpost. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)