• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Charles Matthew Alvida

    'Grapje, je ziet er goed uit. En ik moet zeggen, ondanks dat Mary waarschijnlijk nog zieker werd van die chemo, ze straalt nog steeds.' Ik bijt op mijn onderlip en knik. 'Ja die dag voelde ze zich niet ziek en konden we naar buiten toe.' Ik kijk naar de foto's en knik. 'Ze was altijd vrolijk..'

    Lise Sophie Knight
    Ik zie Charlie op zijn onderlip bijten, sta op en zet de foto's terug op hun plek. Dan stap ik naar Charlie toe, sla mijn armen om zijn nek en trek hem tegen me aan. 'Mannen mogen ook huilen,' fluister ik en wrijf met mijn handen over zijn bovenrug. 'Je liefde voor haar is ontroerend,' ga ik verder. 'Ik weet zeker dat ze nog altijd van jou houdt.'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:06 ]


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ik weet zeker dat ze nog altijd van jou houdt.' Ik probeer nog enige tijd mijn tranen te bedwingen maar echt veel nut heeft het niet. 'Ik zou... Alles. Doen. Om in haar plaats gegaan te zijn.' Fluister ik en haal schokkend en trillend adem terwijl ik haar blik probeer te ontwijken. Waarom vertelde ik haar dit? Mijn grootste verlangen en angst maar toch wel grootste geheim? 'En.. Ik doe alles.. Om haar terug te krijgen want dit..' Ik kijk nu op. 'Het maakt me gek.'

    Lise Sophie Knight
    Opnieuw geef ik hem een lange knuffel terwijl ik sussende geluidjes maak. Ik laat Charlie net los als hij opkijkt. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, alles van mijn psychologie opleiding ben ik spontaan vergeten.
    'Dat mag je niet zeggen, Charlie,' spreek ik hem redelijk streng toe. 'Ik snap dat het moeilijk is, maar je moet je erbij neerleggen. Nee, je hoeft haar niet te vergeten en je mag tegen iedereen zoveel over haar praten als je wilt, maar je mag nooit zeggen dat je haar plaats in wil nemen.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk haar aan. 'Waarom niet?' Is het enige wat ik fluister. 'Waarom mag ik niet zelf beslissen wie uit ons gezin dood moest? Waarom moest het Mary zijn.. Ik dacht dat karma terug pakte bij de mensen die verkeerde dingen deden niet de onschuldige, lieve meisjes zoals Mary.' Ik spring verwoed op. 'Ik wil haar terug oke!' waar deze woede uitbarsting vandaan komt geen idee. Ik gooi een van de houten stoelen aan de kant terwijl ik door de kamer loop zonder te weten waar ik eigenlijk heen wil. Ik wil Lise niet bang maken maar ik ben mezelf nu niet meer. Alles wat voor mijn voeten ligt geef ik een slinger zodat het weg is.

    Lise Sophie Knight
    Ik wil antwoord geven op Charlies vragen, als hij ineens woedend opspringt en met dingen begint te smijten. 'Charlie,' zeg ik, maar hij lijkt me niet te horen. 'Charlie!' herhaal ik. Wanneer hij iets per ongeluk in mijn richting slingert, gebruik ik mijn krachten om het een andere kant op te laten vliegen. 'CHARLIE!' herhaal ik. 'Je maakt me bang,' piep ik, maar het lijkt alsof hij in een totaal andere wereld zit.
    Nu sta ik op en duw mijn handen tegen Charlies borst om het tot bedaren proberen te brengen. 'Rustig! Ga zitten en rustig ademhalen.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Je maakt me bang,' Piept ze. Ik draai me naar haar toe. Dit is niet wat ik wilde. Ze duwt tegen mijn borstkas. 'Rustig! Ga zitten en rustig ademhalen.' Ik trek haar voorzichtig in mijn armen. 'Het spijt me zo.' Mijn stem klinkt hees en ik vervloek mezelf er om. 'Dit gebeurd normaal niet.' fluister ik en probeer te stoppen met trillen al heeft het weinig succes. 'Wil je dat ik een taxi voor je bel of?'

    Lise Sophie Knight
    'En jou hier zo achterlaten? Ik dacht het niet,' zeg ik en probeer om zelf niet te huilen van de schrik. Ik voel Charlie trillen en merk dat ik precies hetzelfde voel, al trilt hij waarschijnlijk van woede. Het klinkt heel raar, maar ik ben ergens bang dat hij ook nu boos wordt en me gewoon fijnknijpt. Daarom laat ik hem los en glimlach even, hoewel het niet echt een gemeende glimlach is.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'En jou hier zo achterlaten? Ik dacht het niet,' Ik weet heel goed wat er met haar is. Ze is bang.. 'Ik..' Ik ga gefrustreerd met mijn vingers door mijn haar. 'Ik wil je nergens toe dwingen.. Ik wil niet dat je bang voor me bent.' Fluister ik. 'Dus als je weg wilt zeg het ik bel een taxi en ik betaal hem voor je.'

    Lise Sophie Knight
    Ik twijfel. Ja, ik ben enorm bang en wil graag naar huis, maar aan de andere kant durf ik Charlie nu niet alleen te laten, wie weet waar hij toe in staat is. 'Ik wil je nergens toe dwingen.. Ik wil niet dat je bang voor me bent.' 'Dat is een beetje te laat,' beken ik met een klein spottend lachje. Ik besluit dat zijn reactie op dit bepaald of ik wel of niet naar huis ga.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik leun met mijn handen tegen de muur. 'Ik hoop dat je me geloofd als ik zeg dat ik dit normaal niet doe.' Fluister ik en sluit even mijn ogen terwijl ik diep in en uit adem. 'Ik zal een taxi bellen.' Zeg ik dan en kijk op en loop naar de telefoon aan de muur.

    Lise Sophie Knight
    'Ik geloof..' ik stop mijn zin. Ik kan het niet, hoe graag ik het ook wil zeggen, ik geloof Charlie niet. Mensen hebben nooit één woede uitbarsting. Dat zit in je. 'Ik zal een taxi bellen.' Ik knik stilletjes. 'Graag.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik hang op. 'De taxi is er pas over ruim een half uur.' Ik kijk haar schuldbewust aan. 'Je had me nooit zo moeten zien. En dat spijt me.' Ik laat me tegen de muur naar beneden en wrijf tegen mijn slapen. Ik ben geen agresief type maar om de een of andere reden kan ik het niet accepteren dat ze er niet meer is. Alles wat ik met Lise opgebouwd heb is nu in een klap weg. niet heel vreemd maar wel pijnlijk.

    Lise Sophie Knight
    Ik zit in kleermakerszit op Charlies bed en weet mezelf geen houding te geven, dus kijk ik naar mijn nagels. Charlie zakt tegen de muur naar beneden en vertelt opnieuw zijn excuses. Ik kijk even op en kijk weer naar mijn nagels, maar omdat ik me schuldig voel vanwege mijn gedrag kruip ik toch van het bed af. Bij Charlie ga ik op mijn hurken zitten. Tegenover hem, maar wel op een veilige afstand. 'Het is goed, Charlie. Dit is deel van het verwerkingsproces en dat is prima, maar het is wel iets wat je alleen moet doen.' Ik sta weer op en zet de omgevallen stoel die voor de deur ligt recht. 'Ik wacht buiten wel,' zeg ik schor en loop de trap af naar beneden, direct door naar buiten.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ik wacht buiten wel,' Ik kijk op maar zie niet veel alles is wazig door de tranen. Ik wil dat ze blijf maar ook gaat. Ik slik en laat het dan maar gaan. Dan maar huilen. Dit gaat niet zo langer.. Ik maak geen geluid maar alleen mijn schouders schokken. Mijn hoofd doet pijn. Ik grijp met mijn handen in mijn haar en probeer stil te blijven zitten en geen geluid te maken.