• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Progeny schreef:
    [ MoonAngel en Nyan, als jullie je allebei vervelen, doe dan samen wat?^^]


    (voor mij is dat goed als moonAngel wil )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Matthew Alvida

    'Dat heb jij zeker niet bij jouw appartement hè?' Ik schud mijn hoofd. 'Ah, goedenavond, Poes,' Zegt ze als er een kleine zwarte kat met witte pootjes aan komt zetten. 'Maar mijn appartement heeft wel een piano.' Glimlach ik. 'Al zou ik die voor dit uitzicht best willen inruilen.' Voeg ik er aan toe.

    Lise Sophie Knight
    'Maar mijn appartement heeft wel een piano.' 'Touché,' zeg ik grinnikend. Dan zegt Charlie hoe hij dat wel zou willen inruilen en ik laat me op mijn rug op het kleed vallen. 'Dat is geen deal. Ik wil deze plek best met je delen, maar ik zou hem voor geen goud ruilen. Het is veel te mooi hier.'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 17:18 ]


    everything, in time

    Ann Sfalma Tianshi

    ik liep mijn kamer uit, hopend op iemand die me aansprak


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Charles Matthew Alvida

    Ik ga naast haar op het kleed liggen en kijk naar de sterren. 'Goed dan delen we hem net zoals ik mijn piano dan met jou deel.' Ik draai mijn hoofd zodat ik haar aan kan kijken.

    Lise Sophie Knight
    Ik voel hoe Charlie naar me kijkt, maar blijf zelf naar de sterren kijken met een gelukkige glimlach rond mijn mond. 'Dat vind ik lief van je,' zeg ik gemeend. Poes neemt plaats op mijn onderbuik en streel haar zachtjes. Nu draai ik mijn hoofd ook naar hem toe. 'Ik ben blij dat ik je heb leren kennen, dat je me hebt meegevraagd op deze geweldige avond en dat je hier nu naast me ligt.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ik ben blij dat ik je heb leren kennen, dat je me hebt meegevraagd op deze geweldige avond en dat je hier nu naast me ligt.' Ik glimlach en knik. 'Daar ben ik ook blij om en ik ben je dankbaar dat je ja zei.' Ik pak voorzichtig haar hand en glimlach wat verlegen.

    Lise Sophie Knight
    Ik glimlach terug en verstrengel onze vingers. 'Als je verlegen bent, krijg je van die blosjes op je wangen. Echt heel schattig! Het is sowieso schattig dat zo'n stoere jongen toch verlegen kan raken.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Als je verlegen bent, krijg je van die blosjes op je wangen. Echt heel schattig! Het is sowieso schattig dat zo'n stoere jongen toch verlegen kan raken.' Ik rol met mijn ogen. 'Ik word alleen verlegen van leuke meisjes zoals jij hoor.' Grinnik ik en streel met mijn duim de rug van haar hand. Hoewel ik haar nog maar kort kende voelde het als jaren en was het zo ontzettend vertrouwd en veilig.

    Lise Sophie Knight
    'Dus nu is het mijn schuld?' antwoord ik quasi-verontwaardigd, terwijl ik voel dat ik nu zelf ook bloos van zijn opmerking. In de verte sloeg de kerkklok precies twaalf uur en ik vraag me af waar de tijd al die tijd is gebleven. Ik had geen idee dat het al zo laat zou zijn, niet dat ik het erg vind.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ja het is jou schuld ja!' Grijns ik en hang een beetje boven haar. 'Als jij niet zo verdomd leuk was dan werd ik nu niet rood.' Ik kijk naar haar gezicht en glimlach speels.

    [FOOOOOD]

    Lise Sophie Knight
    'Als jij niet zo verdomd leuk was zou ik gewoon helder kunnen denken en niet constant zoveel ratelen,' antwoord ik en lach zachtjes. Ik stop met het aaien van Poes, waardoor ze meteen boos wegloopt. Deze vrij hand leg ik nu op Charlie's wang en wrijf met mijn duim over zijn zachte huid.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik grinnik door haar woorden. Haar hand legt ze op mijn wang en aait die met haar duim. 'Je bent leuk.' Fluister ik zacht. 'Ik weet niet of ik dit moet doen.' Denk ik hardop. 'Dus zeg maar stop als je wilt dat ik stop.' Ik buig me langzaam naar haar toe.

    Lise Sophie Knight
    Stop zeggen is wel het laatste waar ik op dit moment aan denk. In mijn buik vliegt er een nieuwe kolonie vlindertjes door de vlindertuin en ik moet me inhouden om niet te lachen vanwege de zenuwen.
    Ik sluit mijn ogen en houd wijselijk mijn mond, tot ik zijn zachte lippen eindelijk op de mijne voel.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Aangezien ik geen stop hoor druk ik mijn lippen zachtjes op die van haar en kus haar liefdevol. Ik leun nog steeds boven haar maar aai met een hand over haar wang heen.