• Wauw ik dacht laat ik eens mijn schrijvers ID zoeken, helaas dateerde die uit 2010..
    Dus ik vind het wel gezegend en ik maak lekker een nieuwe !

    Naam: Mijn naam die mijn ouders mij gegeven hebben is Michelle Maria Bernadette. Maar ik hou het gewoon op michelle of mies. Sjellie voor mijn kleine nichtjes en neefjes

    Leeftijd: Ik word in maart alweer 23 *kuch* ja ik voel me ook echt oud worden.

    Woonplaats: Ik woon op dit moment in een hele grote boerderij in Schoonrewoerd. Helaas voor mij is dit antikraak dus voor ik het weet woon ik weer ergens anders.

    Kort iets over mezelf: Hier ben ik niet zo goed in, ik ben 23 jaar oud, heb een hele lieve vriend, studeer als het goed is in juni af aan mijn HBO opleiding. Bezit 4 huisdieren allemaal vogels. Ik rij paard dit is een beetje mijn lust en mijn leven. Ik ben verslaafd aan schrijven maar soms staat dit op een laag pitje. Ik ben heel erg fan van fantasie verhalen, harry potter, twilight, the vampire diaries. Teenwolf. Ik vind het ook zelf heel leuk om over vampiers of weerwolven te schrijven of gewoon lekker weg te dromen bij een fantasieverhaal.

    Stand alones: Nog niet gepost.

    Fanfictions: Ook nog niet gepost.

    Lopend verhaal:
    Love is the world on fire (voorheen Bloedhete zomer)
    Dit is een al wat ouder werk maar wat ik heb herschreven, het gaat over vampiers. Vampiers in het nu en over jagers. Een meisje dat zich al 426 jaar afgezonderd houd van de vampier samenleving komt opeens tot de ontdekking dat de geruchten over jagers blijken te kloppen. Het ergste is nog ze voelt zich zeer aangetrokken tot 1 van hun. Echter zijn er vampiers die haat tegen haar koesteren en haar in de val willen lokken. En wat doe je als je oog in oog staat met een hele vampier clan?
    Tja dat ontdek je dus in dit verhaal.

    I can't remember to forget you
    Een verhaal over een tienermeisje dat niet zo'n normaal leven leid. Ze is namelijk ook een wolf. Ze is toen ze jong was opgenomen tot een Roedel die veel macht heeft in hun wereld. Echter blijkt dat dit meisje niet zomaar een doorsnee wolf is. En wat doet ze als niet alleen de roedel blijkt te liegen maar ook haar vriend. En wat doet ze als ze voor een keuze staat om 1 van haar dierbare personen te verliezen maar wel haar vrijheid terug krijgt?
    Dit verhaal is waar ik nu het meeste aan schrijf :)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !