• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    [hey, zou ik er een toerist bij mogen maken?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Dat moet je in het rollentopic plaatsen.(;]


    everything, in time

    Lise Sophie Knight
    Ik verplaats mijn hand van zijn wang naar zijn nek, streel door zijn haar en laat mijn hand daarna op zijn nek rusten. Hij is de beste kusser die ik ooit heb gekust en ik zie nu al tegen het moment op dat hij me loslaat.


    everything, in time

    Prisoner schreef:
    (...)

    Vaalentina Riley Romerez

    Ik glimlach en als we bij het meer aankomen loop ik naar de pier. Ik kijk Liam aan. ' Dit is echt een geweldig plekje. ' dompel ik terwijl ik ga zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [rol ingevuld in het rollentopic ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Charles Matthew Alvida

    Ik laat haar met tegenzin los en leun met mijn voorhoofd tegen dat van haar. 'Sorry.' Ik glimlach lichtjes en kijk haar diep in de ogen. '

    [Ik moet de hele week meehelpen met de zwanenfeesten, dus ik ga niet vaak online zijn.]


    help

    MoonAngel schreef:
    Ann Sfalma Tianshi

    ik liep mijn kamer uit, hopend op iemand die me aansprak

    (is het goed dat je Samanta tegen komt?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Prisoner schreef:
    (...)

    Vaalentina Riley Romerez

    Ik glimlach en als we bij het meer aankomen loop ik naar de pier. Ik kijk Liam aan. ' Dit is echt een geweldig plekje. ' dompel ik terwijl ik ga zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik knik en ga naast haar op de grond zitten. Toen ik zei dat ik geen gebroken hart had loog ik maar dat hoeft zij niet te weten. Ik heb het gehad met relaties ze gaan toch wel weer stuk. 'Het is echt mooi hier

    Lise Sophie Knight
    'Sorry?' herhaal ik en lach zachtjes. 'Waarvoor? Voor het zo vreselijk onweerstaanbaar zijn? Voor het zo heerlijk kunnen kussen?' ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Nee, ik moet je juist bedanken,' glimlach ik dan en druk nog een klein kusje op Charlies lippen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 12:24 ]


    everything, in time

    lluvia schreef:
    Liam Oliver Sanz

    Ik knik en ga naast haar op de grond zitten. Toen ik zei dat ik geen gebroken hart had loog ik maar dat hoeft zij niet te weten. Ik heb het gehad met relaties ze gaan toch wel weer stuk. 'Het is echt mooi hier


    Valentina Riley Romérez

    Ik lachje, dat was het inderdaad. Ik keek even van hem naar het meet en ik zag dat er iets met hem was. 'Wat is er?' graag ik Dan licht bezorgd. Ik voelde het water aan, het was kalm en rustgevend. Mijn stemming ging altijd af naar het water. Ik glimlachte naar Liam. Hoe kon zo'n getalenteerde jongen ineens writersblock hebben en niks hebben om over te schrijven. Ik geloofde hem niet, maar dat hoefde hij niet te weten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Charles Matthew Alvida

    Ik lach zachtjes. 'Ik wist niet of je het wel wilde. Dat was een beetje onbeleeft van me. ' mijn nanny had me altijd erg netjes opgevoed en dat was blijven plakken. 'Maar als je het niet erg vind. ' grijns ik en buig me weer naar haar toe.

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk en frons. 'Er is niets. ' antwoord ik en laat me languit in het gras vallen. 'Alleen moe dat is alles. ' ik sluit mijn ogen tegen de zon en haar rustig adem.

    Valentina Romèrez

    Ik keek hem aan. 'niet zo fronzen. Je wordt er namelijk niet knapper op.' ik grinnik even en laat me naast Liam neervallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik grinnik. 'So goodlooking ben ik toxh niet dus fronzen maakt dan ook niet meer uit. ' ik gaap kort en kijk naar de wolken boven ons.