• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Ik vind het ook niet leuk.' Wederom loopt er een traan over mijn gezicht en ik veeg hem meteen weg met mijn mouw, sla mijn capuchon weer over mijn hoofd en werp mijn blik naar de grond. Ik heb het gevoel dat ik eruit zie als een drugsverslaafde, bedelend om drugs.
    'Maar ik ben bang, Charlie. Mijn leven ging simpel, ik viel nergens op en dan kom jij en dan laat je me voelen alsof ik speciaal ben en neem je zo'n beetje heel mijn gedachten over waardoor ik alleen aan jou kan denken en dan die uitbarsting en... We lopen elkaar in de weg. Jij haalt mijn leven overhoop en ik zit jou in de weg met Mary.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik schud langzaam mijn hoofd. 'Zeg dat nou niet.' fluister ik en kijk naar haar. Ze was te belangrijk. Hoe zou ik ooit verder kunnen gaan als ik haar elke dag op werk zag. En elke nacht naast Mary in mijn dromen. Moest ik dan maar weg gaan? Gewoon opgeven. 'Ik..' Meer weer ik niet uit te brengen. Ik kon niet meer zonder haar, wilde niet mer zonder haar en ik zou op haar wachten tot ze me zou zeggen dat ze verder ging met een ander.

    Valentina Romerez

    Ik zuchtte en was alweer aangekomen bij het hotel. Ik liep naar de kar toe die nog naast Liams kamer stond en pakte hem ruw waardoor een paar flessen vielen. 'Shit.' Riep ik toen en begon met oprapen en schoonmaken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lise Sophie Knight
    Toe, zeg meer, Charlie, smeek ik hem in mijn gedachten. Ik wil ergens dat hij me tegenhoud, zegt dat ik fout zit en dat het allemaal goed komt. Ik wil wakker worden en erachter komen dat het allemaal een droom was.
    ´Misschien zijn we te snel gegaan,´ kuch ik.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    ´Misschien zijn we te snel gegaan,´ Haar woorden zijn als een messen steek in mijn rug. Ik trek kort een gezicht en knik dan. 'M-misschien.' Ik wil niet over komen als het watje dat ik was, of als de pshyco die zij net dacht te zien in mijn huis. 'Ik denk dat het beter is als ik weg ga dan.' We stonden voor haar huis.

    Lise Sophie Knight
    Een golf van misselijkheid spoelt over me heen en ik voel me duizelig worden. 'Ja, misschien wel.' Heel onverwacht neem ik Charlies gezicht tussen mijn handen en geef hem een lange kus.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik leg mijn armen rond haar middel en kus haar terug. De kus is langer dan normaal wat me totaal niet stoort. Ik streel rustig over haar rug en laat haar dan met tegenzin los. 'Ik ga je zo erg missen.' Mompel ik en aai kort over haar wang.

    Lise Sophie Knight
    'Je krijgt de kans niet eens me te missen, je zult me iedere dag op het werk zien,' zeg ik met een glimlach. 'Als je serveert zul je me zien lopen en als je achter de bar staat moet je het drinken wat ik moet serveren inschenken. Ik zei toch dat je niet zo makkelijk van me af komt.' Ik wijs over mijn schouder naar binnen. 'Ik ga nu naar binnen. Maar ehm, het is koud, dus misschien wil je je even opwarmen aan een kopje koffie of zo?' Lise, wat doe je nou? Je bent slecht in afscheid nemen!


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk haar twijfelend aan. 'Als het voor jou niet te veel moeite is dan vind ik het goed. ' over het werk had ik zitten denken. Misschien was het beter om helemaal weg te gaan. Gewoon ergens anders heen. Maar nu volg ik Lise mee naar boven toe. Ik ben nerveus, vermoeid en totaal in de war van alles. In mijn hoofd had ik de beslissing gemaakt. Vanavond tassen pakken, morgen ochtend ontbijten bij Dionisio en dan met de auto richting het vliegveld

    Lise Sophie Knight
    Shit, nu zegt hij nog ja ook. Ik zet een kop koffie voor hem, zet hem neer en gebaar dat hij gewoon op de bank mag zitten. Ik loop terug naar de keuken en haal suiker en melk, omdat ik geen idee heb wat hij in zijn koffie wil. Ik ga op de grond aan de andere kant van de salontafel zitten. Ook een gewoonte van mij, ik zit graag gewoon op de grond in kleermakerszit.
    'Vind jij een kleine pauze dan geen goed idee? Misschien hoeft het niet voorgoed te zijn.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk op bij het horen van haar woorden. Ik deed niets in mijn koffie aangezien ik die altijd zwart dronk. 'Misschien wel. ' ik wrijf in mijn ogen tegen de slaap en knik. 'Jij hebt er vast meer verstand van dan ik. ' mompel ik en neem ee slok koffie.

    Lise Sophie Knight
    'Dat zal denk ik wel meevallen.' Voor mezelf heb ik een kop thee gezet, maar omdat dit nog te heet is om te drinken, heb ik enkel mijn handen eromheen gevouwen. 'Wacht even,' mompel ik terwijl ik opsta. Met de kop thee nog steeds in mijn armen geklemd, kruip ik naast Charlie op de bank en nestel mezelf tegen hem aan. Het voelt enorm vertrouwd. 'Laat me hier nog even van genieten,' fluister ik zacht.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik slik zet de koffie op tafel en sla zachtjes mijn arm rond haar schouders. Mijn hoofd ligt op haar hoofd en ik druk er vlug een kus op. 'Als je mij ook laat genieten van dit moment. ' fluister ik zacht en probeer haar geur in mijn geheugen op te slaan.

    Lise Sophie Knight
    Ik glimlach en vol me eigenlijk heel gulukkig, toch heb ik geen spijt van wat ik gezegd heb en blijf ik bij mijn beslissing. Een flinke slok thee glijdt via mijn keel naar binnen en ik ze het kopje snel op tafel, waarna ik weer terug ga zitten. 'Dit is fijn,' beken ik en sluit vermoeid mijn ogen.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach en knik. 'Ja dit is heel fijn. ' ik ben moe en weet niet wat ik moet zijn. Blij dat ik nu met haar ben of verdrietig dat het straks over is? Ik aai over haar arm en geniet van elke seconde.