• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Ik heb hier juist heel lang op gewacht,' zeg ik nog snel voor dat onze lippen elkaar weer raken en ik me opnieuw volledig overgeef aan Charlie en zijn heerlijke lippen.


    everything, in time

    Valentina Romèrez

    Ik grinnik. ' als ik jou was zou ik daar niet over twijfelen. ' ik steek mijn tong naar hem uit terwijl ik vervolgens ga staan ik loop een stukje verder op het houten piertje. Als ik stil sta begint het ineens te kraken en schrik ik. ' nee, nee nee!' roep ik p, maar het is al te laat. Ik val het water in en ga helemaal kopje onder. Ik voel me lichter worden en mijn benen veranderen langzaam in een staart.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Charles Matthew Alvida

    'Ik heb hier juist heel lang op gewacht,' Zegt ze nog voor onze lippen elkaar weer raken. Ik weet niet hoe ver ik kan gaan dus hou ik het bij een simpele kus op haar lippen. Ik wil absoluut geen dingen doen die zij niet wilt.

    Liam Oliver Sanz

    'nee, nee nee!' Hoor ik opeens en zie het stijgertje met Valentina erbij het water invallen. Ik spring direct op om me naar haar toe te haasten. Ik sta tot mijn middel in het water als ik dichtbij genoeg ben om te zien dat er iets niet klopt. Of een enorm grote vis een haar benen.. Of ze heeft een staart.

    Valentina Romèrez

    Shit, nee kom niet ! Hij staat al in het water en ik kom boven water. Nee, ik sta niet ik drijf. Ik kijk Liam aan en kan nog net een paar tranen onderdrukken als ik zijn gezicht zie.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik schud de gedachten van me af. 'Kom je moet het water uit.' Zeg ik zo rustig mogelijk en help haar de kant op.

    Valentina Romèrez

    Ik kon het niet geloven. Was hij nou serieus? De schoonmaakster van het hotel is net ineen zeemeermin veranderd en hij kan nog normaal doen?!
    Ik zucht e knik alleen terwijl ik er toch verslagen bij sta. Misschien wilt hij daarna toch niks meer met me te maken hebben.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    In de war loop ik heen en weer op de kant. 'Je bent een vis?' Zucht ik uit eindelijk en draai me naar haar om. 'Een zeemeermin?' Ik kijk haar niet begrijpend aan.

    Valentina romerez

    Als ik op het droge ben duurt het even voordat ik weer normale benen heb. Ik zucht. 'Ja, een soort van wel ja. ' ik durf hem op een een of andere manier niet aan te kijken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (ik heb te weinig tijd om aan deze RPG mee te schrijven, sorry.)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (ik heb te weinig tijd om aan deze RPG mee te schrijven, sorry.)


    [Oké, jammer... :/ Wil er trouwens iemand mijn charries meeten? Daar wordt het weer eens tijd voor, denk ik.]


    help

    [Ik zit nog altijd met Charlie op mijn dak haha, maar als ze zo meteen voor het eerst haar kracht gebruikt, kun je wel doen dat één van de twee net langs loopt? Dan blaas ik Charlie gewoon bijna het dak af, mwuhahahaha.(cat)]


    everything, in time

    lluvia schreef:
    Charles Matthew Alvida

    'Ik heb hier juist heel lang op gewacht,' Zegt ze nog voor onze lippen elkaar weer raken. Ik weet niet hoe ver ik kan gaan dus hou ik het bij een simpele kus op haar lippen. Ik wil absoluut geen dingen doen die zij niet wilt.

    Lise Sophie Knight
    De klok slaat half 1 en ik voel dat de temperatuur heeft afgenomen. Ondanks Charlie's warmte krijg ik het toch koud, ik wil alleen niet naar binnen, want ik wil hier eeuwig met hem blijven liggen. Er waait een gure wind, die als het ware dwars door je huid heen snijdt. Zolang ik Charlie niet hoor klagen, doe ik er niets aan en blijf ik hier met hem liggen. Ik kom echter wel even iets omhoog, omdat ik langzamerhand last krijg van mijn rug. 'Blijf je hier vannacht?' vraag ik voordat ik goed door heb wat ik zojuist heb gevraagd.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk haar een beetje verbaast aa. 'Als jij dat wilt dan blijf ik wel. ' ik glimlach naar naar en druk een kusje op haar slaap. 'Mag ik je iets vragen?' Ik kijk haar vragend aan. 'Waar zijn jou ouders? ' ik kijk haar onderzoekend aan.