• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Dan blijf je,' grijns ik.
    'Mag ik je iets vragen?' vraagt Charlie, ik kijk hem glimlachend aan en knik. 'Natuurlijk!' Dan vraagt hij waar mijn ouders staan en mijn gezichtsuitdrukking verandert. Ik kijk strak voor me uit en ontwijk zijn blik. 'In Amerika,' mompel ik, daar zijn ze.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Maar waarom ben jij dan hier? ' ik probeer haar aan te kunnen kijken. 'Ik bedoel, ik vind het fijn dat je hier bent maar je hebt het nooit over je familie, vrienden of verleden.'

    Lise Sophie Knight
    'Je moet niet zo doorvragen, Charlie,' zeg ik nog altijd met mijn blik strak naar voren gericht als hij vraagt waarom ik dan hier ben.
    'Ik bedoel, ik vind het fijn dat je hier bent, maar je hebt het nooit over je familie, vrienden of verleden.' Nu knapt er iets in me. Ik draai me boos naar Charlie toe. Hij komt te dichtbij nu. 'Ik. Wil. Het. Er. NIET. Over. Hebben!' Ik wil mijn handen tegen zijn borst zetten om hem een beetje weg te duwen, maar voor ik het weet heb ik de lucht al gestuurd en zorgt een harde windvlaag uit mijn handen ervoor dat Charlie als een gek achteruit vliegt.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Hoe het gebeurd geen idee maar voor ik het weet lig ik op de ijzeren trap een verdieping lager. Had ze me nu serieus van het flat gebouw geduwt. Mijn hoofd doet pijn en mijn arm ligt open. Donker rood bloed druppeld op mijn witte t-shirt

    Lise Sophie Knight
    Geschrokken open ik mijn ogen. 'C-Charlie?' vraag ik voorzichtig als ik hem nergens zie. In de richting van de trap klinkt gekreun en ik vlieg op. Shitshitshitshit. 'Charlie!' Roep ik nogmaals en ren zo snel mogelijk de ijzeren trap af, waarnaar ik bij Charlie neerkniel. 'Het spijt me,' herhaal ik zo'n duizend keer terwijl ik paniekerig naar de ernstige schade kijk. In blinde paniek begin ik om hulp te roepen, hopend dat iemand me vanaf de achtste verdieping hoort. 'Help, alsjeblieft, iemand, HELP!' De tranen lopen over mijn wangen en ik houd Charlie stevig vast. 'Charlie? Hoor je me? Bij mij blijven, hè. Ogen open houden,' beveel ik hem onder mijn hulp geroep door.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik hoor haar roepen. Waarom wilt ze hulp mijn hoofd doet alleen pijn en ok heb een wondje op mijn arm al komt er wel veel bloed uit. Ik open mijn ogen en kijk haar aan. 'Waarom duw je me godverdomme van het dak af? We staan op een flat!' Ik probeer op te staan maar ben te duizelig

    [Jullie moeten een story starten. Punt.]


    help

    [Hahaha, dankjewel, denk ik.(cat)]

    Lise Sophie Knight
    'Charlie, doe nou rustig,' dwing ik hem. 'Je bent op je hoofd gevallen, dat is gevaarlijk hoor.' Wanneer hij overeind probeert te komen duw ik hem terug. 'En ik duwde je niet van het dak af, ik raakte je niet eens aan,' voeg ik eraan toe. Dat is ook eigenlijk geen leugen, want ik raakte hem ook niet aan.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik schud mijn hoofd. 'Je je duwde me.' Zeg ik verward en kijk haar aan. 'Ik ben huis niet zelf gesprongen.' Grom ik en kijk naar de snee in mijn arm.

    Lise Sophie Knight
    'Kijk naar mijn armen, ik zou jou daarmee toch nooit zo hard kunnen duwen! Ik zweer het Charlie, ik heb je niet aangeraakt. H-het was de, eh, de wind,' sluit ik mijn verhaal mompelend af. Ik wil hem mijn geheim niet vertellen. Ik wil mijn geheim niet eens hebben, ik wil normaal zijn.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk haar schattend aan. 'Hoe onnozel denk je dat ik ben Lise? Ik ben dan wel sportief maar niet gelijk dom' ik ga recht zitten en maak een schokkende beweging als ik een stekende pijn in mijn rug voel.

    Lise Sophie Knight
    'Als jij nou rustig blijft zitten, dan zal ik de waarheid vertellen.' Ik haat het dat Charlie boos op me is en hoewel ik mijn geheim liever niet verklap, wil ik niet dat we elkaar dadelijk nooit meer spreken omdat ik het zo nodig geheim wilde houden.
    'Ik ben een mutant, ik kan lucht besturen,' zeg ik zachtjes en kijk hem opnieuw niet aan. Ik schaam me voor mezelf.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik steun op mijn arm en kijk haar noet begrijpend aan. 'Wat? Een mutant? Hoe dan? ' ik ik kijk haar onderzoekend aan. 'Je lijkt niet op een mutant.' Ik voel me langzaam rustiger worden.

    Prisoner schreef:
    Valentina romerez

    Als ik op het droge ben duurt het even voordat ik weer normale benen heb. Ik zucht. 'Ja, een soort van wel ja. ' ik durf hem op een een of andere manier niet aan te kijken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Ja, een soort van wel ja. ' Ik zucht en kijk haar aan. 'Dit is echt té bizar.' Mompel ik en kijk naar haar.